סנובורד באיטליה בעוד שלושה שבועות

A8V8I

New member
סנובורד באיטליה בעוד שלושה שבועות

שלום, אני כרגע עומד לפני הזמנה של חופשה ב-16.3, חייב לסגור את זה מאד בקרוב, ומתלבט בין שתי האופציות (המתאימות מבחינת מחיר):
Passo Tonale, או Sella Ronda (מדובר ב-Val di Fassa ולינה ב-Campitello).
אנחנו ארבעה, שלושה גולשים על סנובורד ואחד סקי, כאשר גולש סנובורד אחד עם נסיון של שבוע והשאר ברמה בינונית-מתקדמת.
מה אתם ממליצים מבחינת אזורי הגלישה, התאמה לרמה, כמות המסלולים (הבנתי שסלה רונדה משמעותית יותר גדול אבל מדובר רק בחלק מהאזור כולו לכן אולי מישהו שהיה בשניהם יוכל באמת לחוות את דעתו), וכמובן מבחינת השלג כי אכן מדובר בסוף עונה..ואם יש עוד דברים שכדאי להתחשב בהם? אה והמחיר הוא עשרה יורו יותר בואל די פאסה, אז מהבחינה הזאת אין הבדל משמעותי..

תודה רבה!
 

lastnight

New member
אז כך ...

יש בעיה קטנה . אם אין בעיה של שלג , אז סלה רונדה לוקח בגדול את פאסו ( למרות שקמפיטלו רחוקה מלהיות העיירה המוצלחת בסלה ) . הבעיה היא שזה אתר נמוך יותר , והרבה פעמים יש כבר באמצע מרץ בעיה של כיסוי שלג לכל ההיקף של הסלה . פאסו טונלה אתר גבוה יותר , אבל גם בו באמצע מרץ , בירידות לפונטה דה- ליניו , כבר עלולה להיות בעיה . בכל מקרה הוא אתר נחות באופן בולט לעומת מרחב הסלה - אתר קטן יחסית ומוגבל במגוון הגלישה ( חוץ מקרחון הפרסנה - אבל כמה כבר ניתן לרדת בו בלי שיימאס ? ) .
אני מניח שאתם נוסעים עם סקי דיל ( לפי המקומות שאתה מזכיר ) . אין להם הצעות לאתרים הגבוהים בצרפת ?
הייתי לוקח סיכון , מכיוון ששלושה מכם יכולים כבר לעשות את הסלה רונדה , ומהמר עליו . הנופים שם מהממים , והכי גרוע תגלשו רק חלקים מהמרחב שם ( כרגע יש חורף מושלג באופן יפה , ואולי זה גם ימשיך לפחות עד אמצע מרץ) .
 
למעלה