ספיישל נוודי האוכף בקול הקמפוס, היום ב- 19:00

ספיישל נוודי האוכף בקול הקמפוס, היום ב- 19:00

מתוך האתר של קול הקמפוס: "ספיישל שיוקדש לנוודי האוכף - נציגיו המוזיקליים של היישוב היהודי בגבעות השומרון. שעה של ציונות מתחדשת, שכנות טובה ומבטא אנגלו-סקסי כבד. גיבורי רדיו הגבעות, נוודי האוכף, מגיעים מגבעות השומרון המוריקות לקול הקמפוס. הנוודים הם קולו של היישוב היהודי שדבר באדמת אבותיו ומוכן להגן עליה בדמם של כל ערביי הסביבה. הם שרים את המציאות שבה הם חיים ושאת חלקה הם מכתיבים לכולנו. לואו פיי קאנטרי & ווסטרן מארץ עצי הזית". יהיה נחמד אם תצליחו לשים לזה לינק איכשהו, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שלכם, לטובת מי שנגזר עליו לפספס את האירוע
 

יניבל1

New member
אבל מה לעזזל הקשר שלהם לרם אוריון?

אני עוד אחשוד שאת מנסה לעשות לגרור אותנו ללאומנות דתית ופנטית .....
 

dsol

New member
זה נשמע תמוהה..._../images/Emo189.gif

כי רם הוא חלק מנוודי האוכף (למרות שהוא יכחיש) אבל התיאור של זה שהבחור כתב נשמע מוזר אני תוהה לעצמי, זה אותם נוודי האוכף או סתם אותו השם ?
 

יניבל1

New member
אגב פישוף תגידו

הוא באמת כתבת את רוב השירים באלבום האחרון של רם? איזה שירים הוא כתב משם?
 

mulon1984

New member
הסברים

1. נוודי האוכף זה הרכב מתחלף שהוקם על ידי רם אוריון ורוגל אלפר. רם ורוגל משתתפים קבועים, ורק האורחים מתחלפים (אוהד פישוף, אסף גברון, ועוד). השירים הם הקלטות של סשנים שנערכים ע"י הנוודים, וכל שיר שתשמעו של נוודי האוכף, הוא בעצם שיר שנוגן לראשונה כשהוא הוקלט, ומאז (לרוב) הוא לא נוגן שוב. רוב הטקסטים מאולתרים במקום, לעיתים הם מגיעים עם טקסט מוכן מראש. כנ"ל לגבי הלחן. השירים הם פארודייה וסאטירה על המתנחלים ועל המצב בשטחים. את רוב השירים הם שרים כאילו הם עצמם מתנחלים, לרוב במטא אנגלו-סקסי. אבל למה שתקשיבו לי? פשוט תיכנסו לבלוג שלהם ותתחילו להוריד את השירים שלהם: http://www.navadey-haukaf.blogspot.com/ 2. אוהד פישוף לא כתב שירים באלבום האחרון של רם. אסף גברון עזר בכתיבה של חלקם. סביר להניח שגם פישוף סייע, אבל רם הוא משורר דגול בפני עצמו :)
 

יניבל1

New member
אני לא במין בשביל מה התבדחתי?

בשביל שתחפור לי את התחת עד כדי כך שכבר לא יהיה זכר ממנו? ובקשר לדבר השני , DIAMOND DOG שמוכרת לחלקכם מהפורומים של ווינט ומהאתר INDIE כתבה בביקורת על האלבום שאוהד פישוף כתב את המילים, עכשיו לא שהיא האסמכתא המוזיקלית שלי אבל אם יש לה את הדיסק ביד כמו שהיא אמרה אז נאי מניח שהיא קראה את הקרדיטים.
 
ואני לא מבינה איך עדיין אין לך ביד דיסק

כי לפחות לרובנו יש איזה אחד. התשובה של מולי היתה מדוייקת להפליא, בביקורת של diamond dog הכוונה היתה רק למילים "רם אוריון לא חברה". וכדי לחסוך לך שאלה, רם אוריון הוא גם זה ששר בדיסק שלו. בהצלחה בשחזור התחת, לפחות עם חלק אחד ממנו לא צריכה להיות לך בעיה מיוחדת.
 

dsol

New member
ואני זוכר שזה פורום פתוח_../images/Emo189.gif

שמבקרה.. ממש מקריות לשמה שעדיין מותר לאנשים להגיב בו כי אחרי הכל אם אתה עדיין מגיב פה ובצורת התבטאות שכזו אז כנראה שגם לשאר מותר
 

יניבל1

New member
אז אתה עכשיו בעצם רמזת באופן עבה למדי

שרם הוא מתנחל פורע חוק אתה יודע שלפי החוק החדש של ישראל חסון הוא יכול עכשיו לתבוע אותך על זה
 

haimlit

New member
אין בטעם לינק

זה לא שהם מתארחים או משהו, והשדרים לא מדברים הרבה בינתיים, בטח שלא אומרים משהו שלא נאמר בכתבה שצרפו כאן כבר.. אבל אם כבר נוודי האוכף, מישהו שם לב שבמהלך השידור של הפה בהקצה, קוואמי הזכיר בהקשר של נוודי האוכף שהם עשו סרט/סרטון כלשהו, והם מצידם התחמקו לנושא הבא? נשמע חשוד מאוד...
 

mulon1984

New member
את מתבלבלת

אם אינני טועה, דובר על כך שרם עושה איזה פרוייקט עבור הטלוויזיה או משהו כזה. כל שאלה על הנוודים זכתה לטישטוש ושינוי נושא. הממזרים לא מוכנים לחשוף מידע!!!!! חחח אגב, התוכנית בקול הקמפוס שנגמרה כעת והיתה תענוג, אושרה ע"י הנוודים. שזה תקדים רציני כי עד היום הם פשוט סירבו לכל בקשה שכזאת. בקרוב ב"הקצה"?
 

mulon1984

New member
שירי נוודים

וקריינות של הקריין. ללא שמות מפורשים, רק רמזים.
 

יניבל1

New member
היו שירים חדשים גם?

כאלה שלא מופיעים באתר? ואגב שי איזה שיר בשם "חסרי תוכלת" איפה אפשר להשיגו? הוא לא מויפע באתר
 

mulon1984

New member
אין שירי נוודים חדשים בכלל

נכון להיום. חסרי תוחלת? נסה אצל חברי הפורום או בסול סיק. או בפורום מוזיקה ישראלית בYNET
 

dsol

New member
מולי אתה מפנה אנשים הרחק מפה ../images/Emo69.gif ?_../images/Emo189.gif

סתם נו
אצלי הכל רשום באנגלית (השמות של השירים) ואין לי כח לעבור עליהם אולי מחר... בכל מקרה אפשר לשאול גם ב YNET
 
למעלה