סקר ארוחות צהריים....

pasivagresiv

New member
זה לא פייר

אני חושבת שאת לא עושה להם טובה בזה שאת לא מעמידה אותם במקום, אלא גורמת להם להיות חסרי אונים, לא עצמאיים ועם הרגלי אכילה רעים! סורי, הטון החריף הוא כדי להסביר שבזה שתוציאי את המונוסודיום-כולסטרול מהבית לא תפגעי בהם אלא תועילי להם מאוד, למרות הקיטורים והכעס שאולי תעוררי, וזהו תפקידך כאמא. ילדים רעבים אוכלים, אין דבר כזה לא אוכלים, מקסימום הם יאכלו את האוכל שטרחת ובישלת בארוחת הערב. לא , אני לא פנאטית של מזון בריא, ממש לא, אבל הארונות שלי לא מלאים בתפוצ'יפס והמקרר לא מלא במילקי, ואת יודעת מה? בגיל 10 אני רואה את רוב חברותיה של בתי מפתחות עודפי משקל ניכרים, והאמהות סוחבות אותן לדיאטניות במקום לפתוח את הארון ולהבין כמה דברים יש בו שגורמים לבנותיהן את הסבל הזה של התמודדות עם משקל עודף החל מגיל כה צעיר. עשי איתם הסכם שביום שישי מותר להם מה שהם רוצים, ובשאר הימים, את ממש לא קיוסק ולא קפיטריה, את אמא ואשה. מצטערת על הנאומים, הייתי בשני קורסי אדלר, וזה ממש משפיע (לטובה). בהצלחה!
 

קירשבום

New member
מבשלת גורמה

אני אוהבת לבשל והמון משתדלת לגוון ולהשקיע מצלי בקר ביין ואורז פרא עם רימונים ועד ריזוטו כמהין וסלט ירוק בנות זה לוקח מקסימום שעה והתגמול מהקטנטנים עצום ממליצה בחום
 

זריחה3

New member
לירי.... קראי בבקשה!!!....

קראתי את השרשור, רק עכשיו, נפלתי שדודה אתמול ב21.30 תשמעי, זה נשמע מאוד לא טוב, מה שקורה אצלך במטבח. שווה להשקיע, אם את יכולה כלכלית, במבשלת שתכין לך אוכל לכמה ימים בשבוע,תפריט שפוי ומאוזן. יש הרבה בנות שמוכנות לבשל גם לאחרות והן עושות זאת טוב מאוד. כנסי לפורום "בישול לילדים" יש שם כמה כאלו. יש גם המון מקומות שמוכרים אוכל מוכן למשל ב"קיבוץ עינת" ע"י ראש העין, יש להם אוכל מעולה, מגוון עצום, גם צימחוני וגם בשרי. אני לפעמים נעזרת בהם. ביתי בת ה13 צמחונית מוחלטת! כולל להמבורגרים ונקניקיות ומגעיל אותה לחמם ולפרק לקטן בן ה4 עוף, אז אני כמובן צריכה להכין את המנה שלו מפורקת, כי זה נורא מגעיל אותה. נעלי את מגירת הממתקים, תעיפי את הממתקים מהבית... תחתכי את זה עכשיו באמת שלא יהיה מאוחר מידי! תראי, הם בגיל שהם גדלים, תחשבי על זה, כל יום שלא קיבלו את מה שהגוף שלהם צריך, זה מחסור וזה מאוד חשוב. שיהיה בהצלחה בקר טוב ישראל.
 
למעלה