סקר.האם יש אצליכם חלוקת תפקידים בבית?

לא בדיוק.

אישי ואני עושים הכל יחדיו, וללא חלוקה, אלא אם כן מדובר בפעילות ש"נשגבת מבינתו" של אחד מאיתנו :) למשל ; הפרדת כביסה - אנוכי <לאחר קדם-שבץ שחטפתי כשגרב <<אדומה!!!!> סוררת החליטה לצאת לסיור בין הבגדים הלבנים, וכל זאת בפיקודו של אישי :)> אשפה - אישי <כבד לי..> קיפול כביסה - אנוכי <בעבור אישי מדובר באוריגמי למתקדמים, ולכן אני מעדיפה לעשות זאת..> שטיפת כלים - אישי <"אני מבצע את העבודה השותפת (שוטפת..)" - הוא מרבה לספר :) בכל אופן, כשלא מגדירים מה כ"א צריך לעשות - החיים הרבה יותר קלים. אצלינו זה עובד.
 
לא ממש

ישנם תחומים שעליהם כל אחד אחראי באופן די טבעי - למשל אם נופל המדף {כמו שנפל עליי אתמול והשבית את המחשב למס' שעות} אז ברור שאישי הוא זה שיתקין אותו מחדש {ויציל את המחשב}. ישנם תחומים שהם בתחום אחריותי- כמו להניק. שאר הדברים שנינו עושים- אבל לא באותה מידה {לפרנס, קניות, לזרוק את הזבל, חשבונות ושאר סידורים- יותר הוא. בישולים,כביסות,נקיונות,טיפול בילדים- יותר אני} מי שיותר עסוק מחוץ לבית באותה תקופה- יעשה פחות מטלות בבית. בלי התקטטנויות. ואיך אצלכם?
 
הזכיר לי בדיחה

בנ"א שואל את חבר שלו: - תגיד מי מחליט החלטות אצלכם בבית? - תלוי, החלטת גדולות אני, החלטות קטנות אשתי. - מה זה החלטות גדולות ומה זה החלטות קטנות? - אז ככה: איזה ארון, ספה לקנות, איזה צבע לצבוע את הקירות וכדומה, אלו החלטות קטנות, ואישתי מחליטה. מי יהיה הנשיא הבא, מתי, ואיך תפרוץ המלחמה הבאה, אלה החלטות גדולות ואני מחליט!!!!!! (עכשיו תצחקו בבקשה...)
 
למעלה