סקר הסקס הראשון!

סקר הסקס הראשון!

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית סקס (ולא, עם עצמך לא נחשב)?
איך היה?
יש לך גבולות בסקס? מהם?
מה הדבר הכי ביזארי (לדעתך) שעשית במיטה (או לא במיטה..)?
כמה פעמים בחודש יוצא לך לעשות סקס?
מה עושה לך את זה בבחורה?
מה נחשב turn off בעינייך?
מה לעולם לא היית עושה בסקס? (אם יש כזה) זהו בינתיים, השתתפות חובה..
 
איזה כיף...../images/Emo45.gif

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית סקס (ולא, עם עצמך לא נחשב)? - לפני יומיים איך היה? - מדהים (כתבתי על זה "ביקור בבוקר") יש לך גבולות בסקס? מהם? - גבולות??? כנראה שלא , מאוד אוהבת לבדוק עוד קצת איפה הגבול מה הדבר הכי ביזארי (לדעתך) שעשית במיטה (או לא במיטה..)? - טפטופי שעווה עדינים כמה פעמים בחודש יוצא לך לעשות סקס? - 4-6 בתק'האחרונה מה עושה לך את זה בבחורה? - יציבה, חיוך, שובבות, מבט מלא משמעות, גובה, עור חלק, קו מותניים, כתפיים - כתף זה מאוד סקסי בעיניי, זיק של ספורטיביות נשית. מה נחשב turn off בעינייך? - כתפיים שמוטות, ראש מורכן מה לעולם לא היית עושה בסקס? (אם יש כזה) בע"ח
 
עונה../images/Emo60.gif

1. אתמול בלילה 2. מ-ד-ה-י-ם 3. S&M 4. סקס במעלית נחשב? או בזמן הרצאה משעממת באוניברסיטה? 5. 2-3 פעמים בשבוע 6. עיניים, חיוך ושיהיה מה לתפוס... 7. אם אין כלום בין האוזניים 8. בע"ח נראה לי שכיסיתי הכל... או שמא קצת גיליתי?
 

tenisplayer

New member
עונה../images/Emo25.gif

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית סקס (ולא, עם עצמך לא נחשב)? לפני 4 חודשים... :( איך היה? מעולה. זה היה סקס פרידה עם האקסית, והוא היה יותר טוב מכשהיינו ביחד יש לך גבולות בסקס? כן מהם? לא בקטע של אמבטיות שמש מה הדבר הכי ביזארי (לדעתך) שעשית במיטה (או לא במיטה..)? לצערי לא יצא לי לעשות דברים ביזאריים עדיין (אבל זה ישתנה..) כמה פעמים בחודש יוצא לך לעשות סקס? לאחרונה בכלל לא (תקופת יובש קשה). מה עושה לך את זה בבחורה? העיניים והעור (עור נעים ורך) מה נחשב turn off בעינייך? בחורה מוזנחת ולא נקייה מה לעולם לא היית עושה בסקס? (אם יש כזה) אמבטיית שמש
 
וואלה..

אז אני מבינה אותך - מוסיפה את אמבטיית השמש לגבולות שלי למה קוראים לזה אמבטיית שמש? אלמנט ההשתנה והצבע?
 

tenisplayer

New member
כן

זה נקרא כך בגלל אלמנט ההשתנה -ובעיקר הצבע.. עבד איתי פעם מישהו שהיה מספר לי איך הוא מת על זה בסקס..עד שהכרתי אותו -גם אני לא שמעתי על זה.
 

Outsider Girl

New member
הממ

אמבטיית שמש זה כנראה שם שהוא המציא לזה, השם המקורי של זה זה מקלחות זהב וזה חלק מעולם ה BDSM, ותתפלאו, הרבה אוהבים את זה. אני לא מחבבת את זה:)
 
חדשה=] ועונה...

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית סקס (ולא, עם עצמך לא נחשב)? לפני חצי שנה-7 חודשים. איך היה? גרוע. לא הצלחתי לגמור. יש לך גבולות בסקס? מהם? סאדו מאזו מה הדבר הכי ביזארי (לדעתך) שעשית במיטה (או לא במיטה..)? אכלתי ספגטי אלפרדו בזמן סקס. כמה פעמים בחודש יוצא לך לעשות סקס? בחודש? הלוואי. בחצי שנה- שנה, פעמים גג. מה עושה לך את זה בבחורה? כפות ידיים שעירות. וכוס שעיר. מה נחשב turn off בעינייך? כוס מגולח. מה לעולם לא היית עושה בסקס? (אם יש כזה) לגלח כוסים.
 

l o k i t a 1 1

New member
עונה..

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית סקס (ולא, עם עצמך לא נחשב)?
לפניי כמה ימים. איך היה?
שאלה הבאה בבקשה... יש לך גבולות בסקס? מהם?
כמעט ולא. חוץ מהעובדה ששום דבר לא נכנס לי לטוסיק. מה הדבר הכי ביזארי (לדעתך) שעשית במיטה (או לא במיטה..)?
קשירות, בודי וצעצועים . כמה פעמים בחודש יוצא לך לעשות סקס?
לא מגלה מה עושה לך את זה בבחורה?
המבט, השפתיים, שפת הגוף. ואם היא יודעת לרקוד - קנתה אותי. מה נחשב turn off בעינייך?
שקרים צביעות. חוסר נאמנות לעצמה. מה לעולם לא היית עושה בסקס?
שום דבר בטוסיק...
 

Outsider Girl

New member
הפסד שלך..:)

לא מבינה למה נשים כל כך מפחדות מזה, זו הרגשה מטריפה שחודר משהו לתחת. תנסי להחדיר אצבע לעצמך פעם, תראי איך ההרגשה, אחר כך תחליטי הלאה. סתם עצה. חבל שתפסידי עולם ומלואו בסקס:)
 

alana

New member
המ.. מעניין

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית סקס (ולא, עם עצמך לא נחשב)? לפני כמה ימים. איך היה? נהדר :) יש לך גבולות בסקס? מהם? אני די בעד להיות פתוחה לדברים במיטה. אני מעמידה את הגבול בבירור בכל דבר שנעשה בלי הסכמה, כמובן. מה הדבר הכי ביזארי (לדעתך) שעשית במיטה (או לא במיטה..)? אמ... יש כל מיני. הזוג שצפה בי ובעוד אחת מקיימות יחסי מין כנראה מנצח. כמה פעמים בחודש יוצא לך לעשות סקס? תלוי בתקופה בואם אם יש מישהי... מה עושה לך את זה בבחורה? עיניים יפות. מה נחשב turn off בעינייך? בחורות מטומטמות. מה לעולם לא היית עושה בסקס? (אם יש כזה)? שום דבר בלי הסכמה, אמרתי. לא בע"ח. לא ילדים. גם לא להתחפש לילדים. זה ביזארי מדי בעיני.
 

Outsider Girl

New member
עונה:)

מתי הייתה הפעם האחרונה שעשית סקס (ולא, עם עצמך לא נחשב)? ביום שלישי בבוקר איך היה? מדהים ! יש לך גבולות בסקס? מהם? מקלחות זהב,דם,סימנים... מה הדבר הכי ביזארי (לדעתך) שעשית במיטה (או לא במיטה..)?הצלפות,שעווה חמה - נו, BDSM. כמה פעמים בחודש יוצא לך לעשות סקס? לא הרבה.. זה תלוי בזמן שלי בבית עם האישה. מה עושה לך את זה בבחורה?השקע בכתף, העיניים, בייבי פייס, המגע של השדיים. מה נחשב turn off בעינייך? נשים שלא אוהבות שיורדים להן (אני מטורפת על זה) ונשים לא נקיות, ריח רע. מה לעולם לא היית עושה בסקס? (אם יש כזה) מקלחות זהב, דם. שאלון נחמד :)
 
למעלה