סקר למי שכבר ילדה - האם התינוק פעיל

אמאדובה

New member
סקר למי שכבר ילדה - האם התינוק פעיל

מחוץ לבטן כמו שהוא היה בבטן? אני יודעת שיש עוברים פעילים יותר ופחות, כמו שיש תינוקות עם אופי שונה, אבל מעניין אותי לדעת אם יש קשר בין האופי בתוך הבטן לאופי מחוץ לבטן..
דובוני בועט
במרץ רב וברוב שעות היום כבר משבוע 18, שזה נהדר כדי להרגיע את העצבים הרופפים של אמא שלו (אם כי זה מתחיל להיות קצת מציק...) והייתי רוצה לדעת אם זה אומר משהו על איזה תינוק הוא יהיה!
 

uti

New member
לא, בכל הספרים מצויין שפעילות ברחם

אינה מעידה כלל על אופי הפעילות מחוץ לרחם
 
אז גן לי יש שאלת סקר

שכבר מזמן רציתי לשאול. חשבתי שתינוקות שנולדים מוקדם, שבוע 36, 37, 38 יהיו יותר פעלתנים או יותר מלאי מרץ (כמו תותי שלי למשל שהיה ממש כדור מרץ - ועדיין) ותינוקות שנשארים מאוחר בבטן - שבוע 40 -42 יותר רגועים. יש לי כמה חברות שילדו מאוחר מאוד והתינוקות שלהם כל כך רגועים לעומת התינוק שלי!
 

hagit2000

New member
אצלי זה נכון

שני נולדה מוקדם (שבוע 28 זה מספיק מוקדם???), והיא מלאת מרץ. אפילו באינקובטור היינו מוצאים אותה בכל מיני תנוחות מוזרות. האחיות היו מסדרות אותה ישר, אבל היא תמיד היתה מגיעה לכל מיני מקומות מוזרים - לדוגמה, לשכב ברוחב של האינקובטור
היום היא יותר רגועה - מסוגלת לשבת יפה בגן במפגש ולשחק יפה עם הילדים. אבל עדיין כשאני רואה אותה אחה"צ בהשוואה לילדים אחרים - היא מאד מאד נמרצת.
 

She Dolphin

New member
לא אצלנו ../images/Emo87.gif../images/Emo86.gif

תומר (שבוע 37) ושירה (שבוע 38) מאוד רגועים. תומר פעלתן, אבל לא הייתי משייכת אותו לקבוצת כדורי המרץ
. שירה עדיין קטנה ואי אפשר לדעת בוודאות, אבל עושה רושם שהיא גם תהיה ילדה רגועה.
 
את הבת שלי ילדתי בשבוע 38

שתהיה בריאה... איזה מרץ יש לה. היום היא כמעט בת חמש. אני מטורפת עליה.
 

hagit2000

New member
אצלי כן

שני היתה נמרצת הן בבטן והן מחוצה לה. ויש לי חברה שגם אצלה יש תאימות מהכיוון ההפוך. הבת שלה היתה רגועה בבטן וגם כשהיא נולדה, היא היתה הרבה יותר נינוחה משני.
 

מנופ

New member
הבן שלי היה פעיל מאוד בבטן

עד שנגמר לו המקום ואז הוא נעשה רגוע ושקט והדאיג אותי מאוד, אבל זה היה כבר בשבוע 40. מחוץ לבטן הילד הזה בעל קוצים עמוקים בישבן וברגליים, כל הזמן בתזוזה, לבקש ממנו לשבת בשקט זה בקשה מוגזמת. לעומתו הבת היתה פעילה בבטן אבל בעדינות וגם מחוץ לבטן היא ילד מאוד עדינה. העובר שלי גם כן עושה לי טובה שהוא זז במשך היום, וזה רק מאשר את המחשבה שלי לגבי מינו הבלתי ידוע לי.
 

She Dolphin

New member
שני ילדים ../images/Emo87.gif../images/Emo86.gif

נדמה לי שתומר היה זז באופן ממוצע (עד כמה שאפשר להניח מילד ראשון ובלי לדעת מה אחרות מרגישות
) והיה תינוק ועדיין ילד רגוע ושליו, בעל כושר ריכוז ויכולת להעסיק את עצמו, יותר מהממוצע. שירה הייתה הרבה יותר פעילה ממנו
ואני כבר חששתי
. בינתיים היא תינוקת מאוד מאוד רגועה ושלוה, אפילו יותר ממה שתומר היה, ומכיוון שדי ברור שהאופי יוצא כבר בשלב התינוקוּת, היא כנראה תישאר ככה.
 
אצלי זה נכון

אופק הייתה סופר פעילה בבטן (הרגשתי תנועות כבר בשבוע 14) והיא טרזן קטנה גם מחוץ לבטן. הזערורה שבפנים יותר רגועה ועדינה, ואני מבטיחה לעדכן עוד כמה חודשים, אם היא ככה גם בחוץ..... אגב- חמותי טוענת שכבר בבטן היא הרגישה מה אופי הילדים שלה, וקלעה בול על כל אחד מהם.
 
למעלה