סקר מהיר: נא לענות!!!

green apes4

New member
סקר מהיר: נא לענות!!!

מי היא הקבוצה האהובה עליך? *מנצ'סטר יונייטד *ארסנל *צ'לסי *ליברפול *טוטנהאם *אברטון ריאל מדריד *ברצלונה *סביליה *ויאריאל *ולנסיה *אתלטיקו מדריד *אינטר *מילאן *רומא *יובנטוס *פיורנטינה *לאציו *באיירן מינכן *ורדר ברמן *המבורג *שטוטגארט *שאלקה *באייר לברקוזן *ליון *בורדו *מארסיי *מונאקו *פאריס סן ז'רמן *בנפיקה *פורטו *ספורטינג ליסבון *סלטיק *ריינג'רס *צ'סקא מוסקבה *זניט *אולימפיאקוס *פנאתנייקוס *אייאקס *איינדהובן *פיינורד *אנדרלכט *פ.צ. קופנהאגן *אחר(לא כולל קבוצות ישראליות!) בבקשה לענות... תודה....
 

OrGW

New member
אני לא אוהד הצלחות.

הגעתי לכדורגל לבד,וכאילו האהבה לבארסה באה משום מקום. בגיל 9,כשהם היו גביע אופ"א,התחלתי לאהוד אותם(לפני רונאלדיניו,ולא,אני לא מהטוקבקיסטים הלא מבינים בכדורגל).
 

green apes4

New member
הקבוצה שלי...

אינטר... בנשמה... מאז ומתמיד... ולא, אני גם לא אוהד הצלחות והתחלתי לאהוד אותם לפני 8 שנים (היום אני בן 18) עוד בתקופה שמילאן ויובנטוס היו כל הזמן אלופות ונשארתי לסבול... עד השנתיים האחרונות לפחות. (בליגת האלופות עדיין סובל...)
 

ANGELUSPIKE

New member
Glory Glory Man United

אני אוהד מנצ'סטר עוד מימי אריק קנטונה, שזה וואי וואי באק, בקהאם הוא השחקן האהוב עלי בכל הזמנים עוד לפני שהוא הפך לפוסטר. בקיצור מנצ'סטר לוקחת את ליגת האלופות השנה.
 

Drenthe

New member
מסכים איתך ../images/Emo45.gif

אולי ליברפול תחמם את הרגליים של כרסטיאנו ורוני.
 
למעלה