סקר - מי מכן עשתה מי שפיר?

anat30g

New member
מתפקדת

עשיתי מי שפיר בהריון של התאומים - למרות שהייתי רק בת 29... עשיתי באופן פרטי - כי לא רציתי להכניס ילד פגוע למשפחה בריאה - כל שכן שניים.
 

יוטל

New member
אני לא עשיתי

שבוע לא ישנתי ובסוף החלטתי שלא. היום בדיעבד אני לא מבינה מאיפה האומץ, אבל (טפו,טפו,טפו) יצאו לי בנות מדהימות !!
 

רז2

New member
אנחנו לא בהמלצת הרופא

אחרי שעשינו סקירה, הרופא הסביר לנו שסיכויי הסקירה להראות על בריאות ילדנו גדולים משל מי השפיר במיוחד לאור הסיכון בביצוע מי השפיר עצמם. הוא הסביר לנו את זה טוב יותר, והשתכנעתי במלוא האחוזים שאין טעם לעשות מי שפיר!
 

madas

New member
אני עשיתי ועברתי בשלום

בגלל גיל הייתי חייבת לעשות (35) ולמרות שזה היה קצת מפחיד לא חשבתי בכלל על אפשרות אחרת. בדיעבד הייתי עוברת את הבדיקה גם ללא בעיית הגיל. מה שחשוב זה לעשות אצל רופא מומחה לתאומים ואז הרבה פעמים מצליחים בדקירה אחת לקחת נוזל משני השקים. אצלי דווקא לא הצליח לו אבל הכל הלך חלק ויש לי שתי בנות מ ד הי מות
 

lolilo

New member
אני עוברת ביום שני..וסיפור מרגיז.

הבדיקה נקבעה ליום ג´ האחרון. "זרקנו" את הילדה מוקדם בגן, הגענו רגועים לביה"ח ואז נודע לנו שפשוט שכחו להודיע לנו..אבל יש כנס גניקולוגים ואי אפשר לבצע את הבדיקה. הייתי כל-כך מאוכזבת.. כל אחד אמר שהשני היה צריך להודיע.. בקיצור כל עקבה לטובה (נקווה).
 

keren1

New member
התיעצנו עם הרופא

הגענו למסקנה שאין צורך לעבור מי שפיר. עשינו כמובן את כלללללל שאר הבדיקות. ואני שמחה שלא עברתי בדיקת מי שפיר.
 
אני לא עשיתי .....

ואני מניחה שהסיכויים למומים גדול יותר בשלישיה? לא יודעת... בכל אופן בשבוע 18 היתאשפזתי כבר עם ירידת מים עד הלידה (שהיתה בשבוע28)...סקירה עשיתי וגם היתה חפיף....מאוד קשה לעשות לשלישיה...הקיצר לקחתי המון ריזיקה.....טפו טפו טפווווווווווו.....הכל טופ....
 

keren1

New member
אמרתי לך שאנחנו תאומות

אצלי היתה ירידת מים בשבוע 30 משני. סחבתי עוד 4 שבועות עד שהוחלט לנתח.
 
למעלה