סקר מספר 1

תשובות

חיל: חיל הים, אווחחח המדים הלבנים האלה יחידה: תקשוב תפקיד: מתכנת בסיס: מפעל מבת של התעשיה האווירית פז"ם: שנה ושמונה
 

lia2sh

New member
אוקיי

חיל: מוד"ש יחידה: טכני תפקיד: טכני (אסור להגיד יותר מזה) בסיס: צפון (כנ"ל) פז"ם: 9 חודשים
 

devilz

New member
נמנמ

חיל: משטרה צבאית יחידה: מעברים תפקיד: מא"ב בסיס: מעדיפה שלא להגיד... ישלו טיפה זכות לפרטיות
פז"ם: 7 חודשים ניראה לי
 

michelle2113

New member
שלי

חיל: ירוק. רגלים. יחידה: בא"ח נח"ל. גדוד 50. תפקיד: לוחם. בסיס: בא"ח נח"ל (בסיס ויחידה זה היינו הך לא?) פז"ם: של במבה. התגייס בנוב 06.
 

osnnat

New member
חח..

אפשר שנהיה יחד? כנ"ל לגביי שלי: חיל: רגלים. יחידה: בא"ח נח"ל. גדוד 50. תפקיד: לוחם. בסיס: בא"ח נח"ל פז"ם: התגייס בנוב 06.
 

osnnat

New member
הוא פלוגה כ'

מחלקה 2 כיתה א'. הם לא באותה המחלקה!
 

osnnat

New member
חחח..

הרגת אותי! נו נו נו להם! כן, הוא עשה. אני מניחה שגם שלך נכון ?
 

osnnat

New member
וואי זה ממש חשוב-

יש להם ביקורים ביום שלישי הזה. את הולכת? אין רכבות בכלל ואין לי מושג איך אני אגיע!!! יש לך פתרון להציע לי?!?! אין מצב שאני לא אלך. הם סוגרים 21 פעם ראשונה ואני ממש רוצה לראות אותו.
 

michelle2113

New member
גם שלי עשה ש"ש.

אמממ, אז ככה. למזלי, מאור(החבר) קיבל מיוחדת השבוע, אז לא, אני לא נוסעת, אבל אם כן הייתי נוסעת. באשר לך, אוטובוסים! או שתסעי עם ההורים שלו, יש מצב? מאיפה את אגב? זאת פעם ראשונה שהם סוגרים? אני כבר לא זוכרת, מבחינתי גם שבועיים זה יותר מדי!:)
 

osnnat

New member
מזתומרת

קיבל מיוחדת?! אוף, למה לעזאזל הוא לא קיבל מיוחדת? פעם ראשונה שאני יודעת שאני לא רואה אותו 21. תמיד הוא סגר 14. אבל לא יותר מיזה. וכן, שבועיים זה נצח בשבילי. תחשבי, תמיד אחרי סופ"ש אחד שהוא לא בבית אני אומרת טוב נו סופ"ש הבא הוא יהיה וזה טוב אבל מה אני אגיד הסופ"ש הזה? שהוא לא חוזר גם בבא? ))))))): זה בבירורים אם ההורים שלו גם הולכים, אבל אני לא מסתמכת כי זה לא בטוח. אין תחבורה ציבורים בכלל- זה חג!!! מה אני אעשה?!
 

McBlack

New member
יש תחבורה ציבורית כמו בסופ"ש

שני עד הצהריים, שלישי מהצהריים. בהצלחה לכן
 

michelle2113

New member
יהיה בסדר. תמיד הפגישה אחרי המון

זמן היא הכי כיפית! תשמעי, קל לי להגיד את זה עכשיו. אני מניחה שאם הוא היה סוגר עכשיו 21 הייתי עושה לו מזה הצגות. קשה לי, כי אנחנו בשלבים שונים לחלוטין של החיים. אני כבר אחרי צבא והוא רק התחיל. אני אגיד לך עוד משהו, הם אמורים להתחיל לצאת חמשושים בקרוב, ולא בטוח שיש להם עוד הרבה סגירות. זה משתלם בסוף. את צריכה לדאוג "להיות שם" בשבילו, לתמוך בו, לעודד אותו ולחכות לו שיחזור, כי הוא שבוז לא פחות ממך, והוא צריך אותך. אני יודעשת שזה לא כל כך מעודד, כי הייתי המון באותו הסיטואציה, אבל יהיה יותר טוב. כמה זמן אתם ביחד? איך הקשר שלכם? אתם פתוחים אחד כלפי השניה? את מסוגלת לשתף אותו שקשה לך?
 

osnnat

New member
תראי

ברור שאחרי הרבה זמן יש משהו ממש מיוחד כשרואים אחד את השניה. אבל אצלנו בדרך כלל זה לא "הכי כייף". מרוב שאני מתגעגעת אני מוצאת לריב על דברים קטנים... מבינה? או כמו שאת מכנה את זה "אני יעשה לו הצגות".. אתמול הוא אמר לי שמכל האוהל שלו, אני החברה שהכי רבה איתו (לכל האוהל שלו כמעט יש חברות וזה שונה אצלם) מהזה בקרוב? מתי הם אמורים לצאת חמשושים? עכשיו הם באימון מתקדם ... את ממש צודקת במה שאת אומרת, ואני כלכך אנסהה..!! אנחנו יחד חצי שנה. הקשר שלנו חזק מבחינת האהבה אבל ממש קשה לי להסתגל למצב הזה ויוצא לנו לריב ה-מון! המון! אנחנו מאוד פתוחים ואני מדברת איתו על הכל, לפעמים אולי יותר מידי... אני לא יודעת איך להפחית את הריבים בינינו שנוצרים בגלל הגעגוע שלי אליו!
 

michelle2113

New member
וואוו... אני כל כך מבינה אותך!

גם אני כזו. אני רבה איתו על כל דבר קטן, וזה נובע בעיקר ממצבי רוח שלי. הוא לאחרונה אומר לי הרבה שהוא מרגיש שחבל שהוא בכלל חוזר הביתה, כי כל פעם שהוא חוזר אני עושה לו פרצופים ורבה איתו, ככה שאני איתך באותה הביצה. זה באמת מתסכל שזה ככה. אני, מהרגע שהוא חוזר הביתה, כבר חושבת על הרגע שהוא יחזור לצבא. זה קשה... לא לראות אותם איזה שבועיים ואז "לקבל" אותם ליומיים. זה חרא. אבל הוא באמת לא יכול לעשות כלום. יש לו מפקדים מעליו שמחליטים לו, וזה פשוט לא אשמתו. הוא מבחינתו היה מעדיף להיות איתך במקום בצבא!
 

פיונה3

New member
חחח

אין לי מושג בגרוש רק .. בסיס: צריפין .. פז"מ : שלושה ימים .. חח
 
למעלה