סקר ערוץ 10: מהפך! לבני עוקפת את ביבי

o m e g a m bip

New member
סקר ערוץ 10: מהפך! לבני עוקפת את ביבי

עכשיו פורסם סקר בערוץ 10. לבני זוכה לתמיכה של 36%, ביבי רק 24%. אהוד ברק 7%. יש להדגיש כי הסקר בחן העדפה פרסונלית ולא העדפה מפלגתית. בנוסף, יש להדגיש כי זאת הפעם הראשונה שציפי לבני עוקפת את נתניהו בהתאמה לראשות הממשלה.
 
תגיד לפני שבוע היה סקר הפוך גם אותו פירסמת?

לפני שבוע היה סקר ברשת ב שמראה שלבני מתרסקת וגם בערוץ 2 היה סקר דומה אתם לא מבינים שסקרים זה מגמות משום מה ניראה לי שתוצאות הסקר הזה ל הכי אמינות תמתין כמה שבועות ואז תבין אני עוד זוכר תספין שפירסתם פה שהליכוד מתרסק ואז התברר שזה היה סקר מבית היוצר של קלמן גייר איש הסקרים האישי של לבני ואז בא הסקר בידיעות אחרונות והראה שקדימה היא זאת שמתרסקת והליכוד דווקא מתחזק בקיצור לא להאמין לסקרים גם מתי שהם לטובת מה שאתה מאמין תשאל את פרס :)
 

sapir8

New member
מה מגמות, אתה יכול להסביר לי מה השינוי הגדול

שחל בין השבוע שעבר לשבוע זה, כי פשוט לא קרה כלום אז מה קרה שפתאום בסקר הזה חל שינוי כ"כ משמעותי. וגם לא הבנתי למה חלה נפילה מתפקודו של אהוד ברק כשר בטחון(לא שאני מעריך אותו) חלה החמרה במצב הבטחוני ולא ידענו על זה. סקר מפוברק כמו כל הסקרים המפוברקים של קדימה כשהם היו בתקופת ההתמודדות לראשות המפלגה שלהם בין מופז ללבני, סקרים אלו משום מה נעשים כשיש כינוסים או לפני פריימריז היום במקרה יש כנס של קדימה בפתח תקווה אולי בשבילם מיועד הסקר הזה כי נראה לי שכמעט כל עם ישראל בטיולים ואת אף אחד זה לא מעניין.
 
את אולי לא הבנת אותי גם אני חושב שהסקר מפוברק

כל עורך סקרים רציני יגיד לך שאין שום מצב שבעולם שיהיה תזוזות של 20 אחוזים בסקר תוך שבוע ועוד בשבוע שהאופוזיציה רק הפסידה אני עוד זוכר תסקרים שאמרו שלבני תנצח את מופז בהפרש של 30 אחוז ובסוף כולם זוכרים איך לבני ניצחה
 

sapir8

New member
אני הבנתי אותך, פשוט רציתי לתקן אותך

כי באמירה שלך מגמות נתת קרדיט שהסקר הזה אמין, אז כל מה שאמרתי שאפילו מגמות זה לא
 

ATAF151

New member
האופוזיציה ממש לא הפסידה

האופוזיציה אמנם הפסידה כצפוי בהצבעות בכנסת, אבל ניצחה בגדול בקרב על דעת הקהל, בזה שבמקום שביבי יעביר בשקט את חוק מופז הם גררו אותו יותר משבוע והציגו אותו באופן בזוי כעסקן קטן ובזוי ובזה גם נתנו במה לאלו מתוך מפלגתו שהתנגדו לו.
 

69הרצל69

New member
זה גודל הגוש ולא התמיכה הפרסונלית

ליבני צריכה לשאוף ששום גוש לא הימיני או השמאלי יהיה לו מעל ל50% ח"כים כלומר להיות לשון מאזנים. יש 74% שלא תמכו בליבני ובתוכם יש הרבה קולות צפים.
 
השפוטים של לבני גרועים כמו השפוטים של ביבי

רק ביום שלישי בYNET היה סקר שמראה שקדימה בצניחה איך פתאום ביום חמישי שוב קדימה בעליה מה אתה קונה תשטויות האלה? תראה לי סוקר רציני אחד שיגיד לך שיכול להיות מהפך של 20 אחוז בשבוע מה שהכי מצחיק אצלכם זה אם בשבוע הבא יהיה סקר שמראה תוצאות הפוכות אתם בכלל לא תפרסמו אותו ואם תפרסמו אתם מיד תתגידו שזה שקר
 

o m e g a m bip

New member
הסקרים בבחירות 2009

העניקו לקדימה 21 - 18 מנדטים. בסוף קיבלה קדימה 28. אני יכול להבטיח לך שבבחירות הבאות קדימה תקבל 40 מנדטים ומעלה. נתניהו, כהרגלו, ירסק את הליכוד, הפעם למספר חד ספרתי.
 
הסקרים נתנו? מי זה סקרים אני לא מכיר אותו

אני מכיר רק את יום הבחירות שסקרים יהיה שכן שלי אני יזמין אותו לחתונה של הבת שלי בפועל קדימה ירדה מ29 ל28 והליכוד עלה מ12 ל27 בפועל השמאל איבד מחצית מכוחו והימין התחזק ואם תפגרוש את סקרים תמסור לו דש וסתם שאלה...שידידך סקרים נתן לליכוד לפני שבועיים 31 מנדטים גם אז חגגת? או שזה סקרים מרחוב אחר?
 
שים את הסקרים בצד ותחשוב בהיגיון

מי ממפלגות הבית יתמכו בציפי לבני אם היום היינו בערב הבחירות? איחוד לאומי? אין מצב,ציפי לבני רוצה מדינה פלסטינית ש"ס ? ציפי רוצה ברית זוגיות אז אלי ישי יפנה לה את הגב ולא נשתכנע מהטיעונים שלכם שמזכירים את ימיו של טומי לפיד ז"ל. ישראל ביתנו ? מפלגה לא ברורה אבל מתעקשת להחשיב עצמה למחנה הלאומי ולא נשכח את משחקי האגו עם קדימה בקשר לברית הזוגיות. ליכוד? ציפי לבני והשותפים השאירו מדינת פשע וויתרו על כל מטר בישראל לטובת החיוך של הנשיא אובאמה וזה לא מתאים לרוח הליכוד. מפלגות ערביות? לא ישכחו לציפי לבני את המלחמות הקשות שהיא תמכה בהן,מה גם שבעיניהם היא צבועה והם מעדיפים אנשים כנים כמו ביבי וליברמן. מרצ ופליטי העבודה? אולי ,אבל הם לא יעברו את ה5 מנדטים העבודה? ברק לא יתן לציפורה את הכבוד להיות ראש הממשלה מעליו צר לי למחוק את החיוך שלכם אבל אתם מחקתם לי אותו מספיק פעמים במשך 3 שנים אז בבקשה תסלחו לי על פעם אחת
 

gershon17

New member
למי איכפת?

אין בחירות, אין אפילו בדל סיכוי של בחירות, ואין שום משמעות סטטיסטית לסקרים האלה, כי אף אחד לא באמת מתלבט עכשיו למי יצביע בבחירות. זו הסיבה שרואים תנודות כה קיצוניות משבוע לשבוע - כי אין שום משמעות לשאלה.
 

Deicider

New member
במה קדימה עדיפה על הליכוד שאתם מדברים

על סקרים כל היום? מה ההבדל ביניהם חוץ מהדיבורים הבלתי נפסקים של ציפי על שתי מדינות לשני עמים?
 

yigal1602

New member
צודק לחלוטין DEICIDER

זה נבלה וזה טריפה, במקום לתמוך במפלגה אשר באמת תטפל בבעיות אנחנו נופלים כל מערכת בחירות בפח הפופוליזים הזול.
 

ATAF151

New member
הבדל עצום

שתי מדינות לשתי עמים זו לא רק סיסמא, זה הפתרון היחידי לסכסוך עם הפלשתינאים. אז נכון שיש סיכוי קטן שגם ביבי ילך לפתרון הזה מתוך לחץ ואיומים אמריקאים, אבל עדיף בהרבה ללכת לפתרון הזה מתוך עמדה ישראלית ולא מתוך כפיה אמריקאית. ולא מדובר רק על דיבורים, בימי ממשלת קדימה היה משא ומתן שגם הפלשתינאים הגדירו אותו כמתקדם מאוד וככקרוב לסיכומים סופיים, אז נכון שאיש לא יכול להבטיח ב 100% שקדימה היתה סוגרת את ההסכם, כי מדובר במשהו מאוד מסובך, אבל לפחות היה לכך סיכוי סביר וגם אם לא לפחות לא היה עלינו לחץ כבד מהעולם.
 

דרוmי

New member
גם עכשיו קדימה יותר מהליכוד

מה השתנה?עדיין גוש הימין מוביל בבטחה.תמשיכו להתבשם מהסקרים.
 

ATAF151

New member
אתה צודק

לקדימה אכן יש בעיה לנצח בבחירות וזאת משום שכמעט כל החרדים והדתיים מצביעים אוטומטית למפלגות הימין ואילו החילונים והמסורתיים לייט מצביעים ברובם לשמאל אבל אחוז ההצבעה אצלם נמוך יחסית. הערבים מצביעים באחוז נמוך ובכל מקרה קדימה לא מוכנה לשתפם בקואליציה. נקווה שלמרות הנתונים העגומים הללו קדימה תצליח בכל אופן לעורר את המחנה הלא דתי, ואולי גם חלקים מהמחנה הדתי לייט ובכל אופן לנצח. אפשרות נוספת היא ליצור גוש חוסם עם הערבים ולנסות למצוא נוסחה שתשכנע מישהו מהימין כמו ליברמן להצטרף לקואליציה.
 

ATAF151

New member
אתה מציע שנשב לנצח באופוזיציה?

ראשית ליברמן הוא לא פאשיסט, ושנית הוא יישב בקואליציה אך ורק אם נמצא דרך לנהל את המדינה ואת המשא ומתן לשלום לפי הדרך של קדימה.
 
למעלה