סקר פלייאוף NBA

liran b

New member
סקר פלייאוף NBA

תראו אני יחסית חדש פה , אבל יש לי עבר ותיק בכדורסל בארץ...11 שנים עד עכשיו (גיל 18 עוד מעט 19) שיקחתי באבן יהודה כדורסל , עכשיו הסקר : גמרים אזורים (עם נימוק למה כל קבוצה תגיע ולא קבוצה אחרת) הגמר והאלופה שתצא משם (גם עם נימוקים!) הגמרים האזוריים שלי : מזרח פילדלפיה : אייברסון והלב הענק שלו! וכל הקבוצה שאני מקווה שתצליח שוב העונה , ישחקו מול דטריוט , למה דטרויט לא יודע תחושה פנימית . מערב : הלייקרס , דבר ראשון אוהד שרוף שלהם!!! (יש לי את הגופיות המקוריות של שאק+קובי) , הלייקרס כי סאן אנטוניו לא יעצרו אותם! , מול סקרמנטו שיעלו לא יודע עם בקלות אבל יעלו לגמר המערב, גמר האנ בי איי : לייקרס - דטרויט והלייקרס יקחו !
 
מה גורם לך לחשוב

שדטרויט האפסים הנכים והזוועתיים למחצה יעברו שלב , כל שכן לגמר ? לאן הגענו, ריבונו של עולם. אני משוכנע בלב שלם בעובדה,שמתחזקת מדקה לדקה ,שדטרויט יספגו סוויפ מרגש בסיבוב הראשון ויגאלו אותי מייסורי.
 

liran b

New member
תראה תשמע........

מה אני אגיד לא אוהב את המזרח אני זה רק הלייקרס..עוד מימי העבר הרחוקים (אבא שלי....אוהד שלהם..עוד מימי מג´יק.......או טיפה לפני זה..הוא זקן :)) בן 50 +) רק המערב ינצח ואני מקווה שהלייקרס
 
ועדיין - גוועלד !

דטרויט ? אלוהים ישמרנו. מי אמור להמר בעד הורסי הכדורסל ושוחרי ההגנה ? לאן עוד נגיע , מה יהיה השלב הבא , הנרצה גם בהצלחתה של מיאמי ? לא ולא. על דטרויט נגזר לעוף לאחר 144 דקות , ויהי מה. ועצה לי עבורך : דפדף מספר עמודים לאחור , ואולי תגלה מיהי הקבוצה המועדפת עלי.
 

עדו מסד

New member
אתה צוחק מה?

דטרויט הם קבוצה אדירה שתיקח את המזרח בהליכה. כל שחקן שם הוא All of Famer, ואתה יודע את זה טוב טוב.
 

Kgt1

New member
החלפת נאחסים בע"מ. היום בערב

המשחק הראשון. הימור שלי 25 הפרש לדטריוט
 

Lenard

New member
זה לא בדיוק...

זה לא בדיוק אל תכחיש זה יותר אל תכחידג
 

portland

New member
אני מקווה שלא

אני מקווה שליקרס לא תהיה בכלל בגמר תראה קבוצה טובה אבל אני אישית שונא אותה אני אוהד פורטלנד אבל מיצדי שכל קבוצה תהיה בגמר חוץ מליקרס כי נמאס מהם והם כבר לא משחקים יפה לפחות לא כמו עונה שעברה..
 

bigi1

New member
הלייקרס הפסיקו להיות יפים ב98

הם היו בשיא היופי ב96 סבאלוס, ג´ונס ובראינט
 

עדו מסד

New member
נימוקים מדהימים

אפילו עופר שלח לא מסוגל להביע את עצמו בצורה כזאת.
 
למעלה