סקר ראשון - מהו השם המועדף לפורום ?

עידו פ

New member
הצעות לשמות

עד כה הקומונה היתה נקראת "ניתוח, עיצוב ופיתוח מערכות מידע". מאחר והגבילו אותי עם שם הפורום, בחרתי שם מקוצר של "ניתוח ופיתוח מערכות", אבל אני לא בטוח שזה השם הכי מתאים. למה השם היה כזה ארוך ? כי הפורום אמורו לעסוק בנושאי ניתוח מערכות, בנושאי עיצוב מערכות ובנושאי פיתוח מערכות. למה דווקא מערכות מידע ? האמת אין לי מושג, מן הסתם דברים שמתאימים למערכות מידע מתאימים גם למערכות אחרות שאינן למערכות מידע, כך שאין הצדקה לשים את המילה "מידע" בשם הפורום. אז תחשבו על רעיונות לשמות, קחו בחשבון את היקף הנושאים עליהם אנחנו מדברים ואל תשכחו - שם הפורום צריך להיות מקסימום 20 וקצת תווים. אז יאללה במקוריות.
 

ייוניי

New member
brainstorming

אני חושב שבעקרון אתה צריך ללכת לכוון של שם סקסי ומודרני גם אם הוא לא מקיף את כל הדברים שיופיעו בפורום. "ניתוח מערכות" זה קצת ישן ומאיים. גם "עיצוב תוכנה" מעלה קונוטציות של תואר במדעי המחשב. המילה "ארכיטקטורה" הוזכרה בקומונה ואני דווקא חושב שיש לה Buzz יותר טוב אבל השאלה היא איך לחבר אותה. "ארכיטקטורת מערכות מידע"? "ארכיטקטורת תוכנה"? אני ממשיך לחשוב...
 

liortm

New member
אני דווקא בעד להשתמש במינוח

"מערכות מידע".לא מובן לי עם איזה סוגי מערכות אחרות הפורום אמור להתעסק? לגבי שמות: הדבר הראשון שעולה לי לראש זה: "פיתוח ועיצוב מערכות מידע"(מקורי הא....). עוד אופציות: 1.)מומחי אפליקציות IT(לא שאני מחזיק מעצמי כזה מומחה גדול אבל שיהיה...) 2.)מומחי IT(סתההם..החב'רה של ה-system השתלטו כבר על השם הזה...) 3.)"לא רק תכנות-פיתוח ועיצוב מערכות IT" זהו עד כאן אם יהיה לי מה להוסיף אני ירשום. ושוב מזל טוב וחג שמח!
 

ייוניי

New member
מסכים

אני חושב שמערכות מידע זה בהחלט תחום רחב מספיק ומכיל ספקטרום גדול של נושאים בעיצוב ופיתוח. ואני גם מסכים שהמילה "עיצוב" עדיפה על המילה "ניתוח" (נשמע יותר פרקטי). בקיצור, תומך ב"עיצוב ופיתוח מערכות מידע" למרות שזה קצת ארוך. (כמעט כמו "משחקי סימס וסים סיטי"...)
 

עידו פ

New member
אבל ניתוח זה לא עיצוב

אומנם מרבית העיסוק בקומונה עד כה היה בנושא עיצוב, וכמעט ולא נגענו בנושאי ניתוח, אבל בגדול, הפורום אמור לשרת גם את מנתחי המערכות ולא רק את מעצבי המערכות (ובתור מישהו שעוסק בניתוח אני יכול להעיד שיש לנו המון שאלות ובעיות אם כי לא תמיד אנחנו מצליחים להסביר את עצמנו). כאשר מדברים על "פיתוח" הכוונה לרוב היא גם לעיצוב וגם לתכנות , בגלל זה כרגע השילוב הוא ניתוח+פיתוח היינו ניתוח+עיצוב+תכנות, אבל אני עדין פתוח להצעות.
 

dipdaemon

New member
אני דווקא בעד השם הנוכחי.

הוא גם מסמל ניתוח מערכות, וגם יורד למימוש. שגם זה אומנות (או מקצועיות). dip
 

עידו פ

New member
מה דעתכם על "ניתוח ועיצוב מערכות" ?

כי אם נחשוב על זה לעומק - אנחנו הרי לא רוצים להגיע למצב שהפורום יהפך לעוד פורום תכנות, נכון ?! יש פורומי תכנות לכל הסביבות (פחות או יותר) ובהם אפשר לשאול שאלות טכניות לגבי השפה והשימוש בה, אבל הפורום שלנו מיועד יותר לנושאי ב-"High Level" וכשזה מגיע לנושאי סביבות פיתוח ספציפיות אז זה נוגע יותר לאיך לעצב נכון בסביבה מבלי לרדת לרמת "מה עושה מתודה X" או "למה לא מתקמפל הקוד כשעושים א' ב' ג'". אז מה דעתכם ? (ואל תרגישו חובה להסכים איתי בגלל שאני מנהל הפורום)
 

lonefairy

New member
הצעה לשם

אולי נקרא לפורום בשם שהיה לקומונה באנגלית: "הנדסת תוכנה"? זה יכסה את כל התחומים בהם עוסק הפורום, כי הרי קיימים דברים נוספים מלבד ניתוח ועיצוב.
 

עידו פ

New member
נשמע טוב

נראה לי שנאסוף כמה שמות ונעשה הצבעה דמוקרטית (וכמו בכל מדינה דמוקרטית, לי יש זכות וטו)
 

עידו פ

New member
אני כבר רואה את ההודעות

"מישהו יכול להסביר לי מה זה תכן ?!" ואם אתה לא מאמין - תסתכל בקישור הבא: http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=7358&msgid=2376324
 

עידו פ

New member
סקר ראשון - מהו השם המועדף לפורום ?

בראש הפורום, לחצו על "סקר" והצביעו.
 
למעלה