סרטון שצילמתי וערכתי על טיסה (אמיתית) מישראל

גיל110

New member
סרטון שצילמתי וערכתי על טיסה (אמיתית) מישראל

לאיסטנבול. הקטעים הם רק של ההמראה והנחיתה (וגם קצת הסעה). מקווה שתהנו! בברכה, אבירן.
 

tcu6

New member
סרט מקסים. אוהב מאוד את העריכה שלו. אנצל"ש

להצגת סירטון ראשון שלי ביו-טיוב של טיסה מהרצליה לחיפה בשעות אחר הצהרים המאוחרות בסימולטור. העלתי גם לפליקס. אשמח לתגובות.
 

גיל110

New member
תודה רבה! +הערות

הסרטון שלך יפה, רק המלצה כשאתה מצלם דרך קוקפיט - את הקטעים של הניתוק מהקרקע והטאצ'דון בנחיתה חייבים להראות במלואם. אפשר כמה שניות אחרי ההמראה ואחרי פינוי המסלול כבר לחתוך, אבל להראות את אלה במלואם. אלה הקטעים הכי יפים
חוץ מזה - סרטון יפה מאוד!
 

XrayCharlie

New member
סרט רע (אם לא אכפת לך לקבל ביקורת בונה...

בשביל הפעם הבאה). 1. לא יודע אם זה מושב לא נוח יחסית לחלון אבל אתה ממוקד מידי בכנף ולא בנוף. 2. אתה מזיז את המצלמה יותר מידי. אי אפשר לראות כלום. 3. אתה משחק עם הזום (וזה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות). המטוס טס מהר (גם במהירויות נמוכות). לוקח לעין (יותר נכון למוח) קצת זמן בשביל ל-"התאפס" על מה שהיא רואה (בעיקר במקומות מוכרים שם מחפשים אתרים מוכרים). הזזת המצלמה ב-"עצבנות" לא עוזרת לאתר מקומות וכאשר אתה עושה זום אז בכלל אי אפשר לראות כלום ועד שהעין מתאפסת מחדש, אתה כבר ממזמן במקום אחר. בפעם הבאה "תפוס זוית צילום" ואל תזוז ובשום פנים ואופן אל תיגע בזום ולא חשוב כמה זה מפתה כן לזוז ולהתמקד (וזה מאוד מפתה, אני לא אומר שלא). אז תראה מה זה סרט מקסים.
 

tcu6

New member
לדעתי X -צ'רלי בהחלט צודק בהערות שלו

לגבי הזזת המצלמה והזום. אגב ההתמקדות על הכנף עושה את הסרט דווקא למענין, בעיני , מפני שהיא כאלו "חיה" . אם מטרת הסרט היא הנוף הנשקף מהטיסה אז היה צריך להתמקד פחות בה ויותר למטה.
 

גיל110

New member
האמממ

ניסיתי בעיקר לעשות זום על החלק שבו רואים את חולון בשביל מישהו מVATIL שגר בבניינים האלה. הקפיצות נבעו מהרבה קפיצות במטוס לצערי. שים לב שבנחיתה ובקצת שיוט, כולל הסעה, לא היו כמעט קפיצות. אבל קיבלתי את הביקורת ואשתדל להבא.
 
למעלה