סתם לשתף אתכם,

גנגי

New member
סתם לשתף אתכם,

סיפרתי אתמול ליעל ואני אספר גם כאן איך כשהייתי עם אמא שלי ביום ראשון תפסתי פתאום כמה שהיא הזדקנה, וכמה נחמץ לי הלב לראות אותה ככה. יש בזה משהו כל כך שביר ופריך, כל כך שקוף, כל כך בלתי נסבל... עשה לי נורא עצוב. ולא שיש שינוי במצבה, זה רק שפתאום כאילו ראיתי אותה מהצד, בלי המעורבות שתמיד יש לי - מכירים את זה שאנחנו לא רואים איך הילדים שלנו גדלים, איך שההורים שלנו מתבגרים, איך שלנו עצמנו ולחברים שלנו נוספים קמטים ושערות לבנות? עוברים ביחד תהליכים, משתנים ביחד, לא מודעים לשינוי ולעצמתו. ופתאום כאילו ראיתי בבת אחת מה שלא הייתי מודעת לו כל הזמן הזה, והתכווץ לי הלב.
 
קורה לי לפעמים

שפתאום אני רואה כמה הורי הזקינו. ושלא תבינו לא נכון - הם עצמאיים, חיים טוב, מטיילים בעולם וכנראה פעילים יותר ממני... אבל לפעמים, אני תופסת איזו זווית ראייה ושמה לב. בעסה!
 

dorgad

New member
ומבעס לא פחות לחשוב שיבוא היום

וכך ילדינו יביטו בנו...
 
ואני

עוד לא חושבת שאני מסוגלת לומר שאבא שלי הזדקן. אני אומרת שהוא חולה (והרבה פעמים אפילו זה לא . למי שלא מכיר אני אומרת "הוא לא בריא"), אבל לומר הזדקן עוד לא יצא לי. (והוא כבר עבר את השבעים) וכשהוא אומר את זה בעצמו - אני עוצמת אוזניים כנראה.
 

גנגי

New member
זה לא עניין של "להגיד",

זה עניין של לראות את זה פתאום. וכנראה הוא עדיין באמת לא זקן, אם כך, אבא שלך. אשרייך.
 
נקודת מבט נוספת:

הצצתי לפורום שלכם, משום שהפניתי לכאן שואל, מפורום התמיכה של הדור השני לניצולי השואה. קראתי את ההודעה הזו והאשכול המצורף, וחשבתי לי: זה לא מובן מאליו שהורים מזדקנים. זה גם לא מובן מאליו, שילדינו מתבגרים, שאנו מלבינים. זה אפילו לא מובן מאליו, שהורינו מתים לפנינו. אבל זה כל כך נכון. שיהייה טוב לכולנו. שבוע טוב, מיכל.
 
למעלה