סתם מעניין אותי לדעת

Bubble Girl 27

New member
סתם מעניין אותי לדעת

לנשים שבחבורה...גם ככה נראה לי שאנחנו רוב. איך האקס שלכן מתנהג לילדים מאז הפרידה? שלי היה חלאת המין האנושי ועכשיו הוא חלאתי פלוס (כלומר התמתן מעט אבל עדיין מתנהג כמו נעל)...
 

tunalover

New member
הבן שלי הרויח את אבא שלו יותר

אמא שלי יום אחד הפנתה את תשומת ליבי ללו"ז שהיה לו שהיינו ביחד ועכשיו לחוד: אז: מגיע מהעבודה ב-18:00 לכל המוקדם, מתקלח, אוכל, שני ליטופים לילד, הולך לישון כיום: מגיע מהעבודה ב15:30, לוקח את הילד מהפעוטון, משחק איתו ומבלה, אוכלים ביחד, מתקלחים ביחד, מזדכה עליו (מביא אותו אלי) ואז מתפנה לישון או לעשות מה בא לו. היום נראה כאילו פחות חבל לו על הכסף כך שהוא קונה את הדברים היקרים (בגדים חגיגיים, טרקטור ממונע, צעצועים יוקרתיים...) ואני אחראית לתחזוקה היומיומית (בגדי יומיום, צעצועים פשוטים וכ"ו..) אני חושבת שהיום הוא יותר אבא ממה שהיה, מה גם שהיחס שלו אלי נהיה הרבה יותר טוב. הוא אמר לי פעם "אולי נחזור?!" אמרתי לו " כל כך טוב לי עכשיו שאין מצב שזה יקרה" "והוא אמר לי, ואני אמרתי לו, והוא אמר לי, ואני אמרתי לו, לך תתרגל...."
 
טונה את מצחיקה כמו BUBBLE

מזמן (3 ימים) הבנו שBUBBLE היא מצחיקנית מדופלמת עכשיו אני רואה שיש לה מתחרה
 

tunalover

New member
Bubble נראה לי עדיין מחזיקה בתואר המצחיקה אם

היא מצליחה להצחיק את המתחרה
 

Bubble Girl 27

New member
אחותי הסתדרת!

הלוואי עליי שהיה כזה דבר אצלי. אצלי הוא לוקח אותו מהגן באחת מהגן (שיספיק לאכול עלק בגן) הוא לא לוקח אותו לבית שלו אלא להורים שלו ויש לו שלל תירוצים למה לשם ולא לבית שלו. הוא מאכיל אותו שוב כי הוא לא אוכל להיט בגן, להאכיל את הילד אצלו נקרא לתת לו עוגיות וגלידה...נו שויין. אימא שלו משחקת עם הילד קצת למרות שהיא חולה סופנית בסרטן ריאות ובקושי נושמת. הילד הולך לישון והוא איתו, הילד קם ב 5 הוא משחק איתו במחשב קצת או משחקים אגרסיביים של דגדוגים (חס וחלילה שיעשה איתו פעילות נורמלית או ישחק איתו במשחקי מחשבה זה עלול להביע רגש ולתת לילד הרגשה של וואלה אבא שלי מפעיל את המוח ולא רק ידינית כשהוא מחטט באף) בשעה 5.40 הוא יוצא איתו לכיוון שלי ובשעה 6 על השעון הוא מתחת לבית שלי כי חס וחתולה שהוא יישאר איתו דקה יותר!!!! שלא לדבר על שישי שהוא לוקח אותו בדיוק ב 5 בערב ומחזיר אותו למחרת בדיוק ב 5 בערב ולא עושה איתו כלום כל השבת חוץ מלהסיע אותו על הכסא גלגלים של סבתא גוססת.... כן כן מצאתי אוצר!!
 

tunalover

New member
אבא לונה פארק../images/Emo6.gif

טוב שהעלית אותו על רכבת הרים והעפת אותו...
 

Bubble Girl 27

New member
זה מה נקרא

נבעט בוולה
הנה דוגמא מהיום... הוא מחזיר בשעה את הבייבי בשעה הקבועה ולא דקה אחרי וכך מתנהלת השיחה... הוא: היה לו ממש כיף הוא אכל מעולה! אני: מה אכל? (כאילו שאני לא יודעת אבל מכורה לעונשים מה לעשות) הוא: אכל עוגיות, אכל עוגה, אכל גלידה ובגן שניצל! כמובן שהוא כולו מלא גאווה שהילד אכל טוב אצלו... אני: (בלי לבאס אותו) יופי אני שמחה. הילד: אימא אוצה פאפי לא אוצה בבית שלנו (הילד מדבר ספרדית בנוסף ואבא זה פאפי אצלו) אני: שוקו שלי אי אפשר פאפי רוצה ללכת. הוא:שוקו פאפי ייקח אותך מחר. אני:למה אתה משקר לילד, מחר אתה לא בא והוא גדול ומבין מה קורה, מחר שישאל מה להגיד לו? הוא:אהה כן, שוקו פאפי הולך עכשיו טוב? הילד: (בבכי היסטרי) פאפי לא הולך פאפי הולך עם שון באוטו (תרגום חופשי: הילד מתגעגע לאבא שלו שבילה איתו כולה שלוש שעות אבל עוד מעיז במשפט הבא ממש להוציא אותי מהכלים). הוא:אבל שוקו היית עם אבא כל היום! (ממתי שלוש שעות זה יום שלם? מישהו מוכן לעדכן אותי?) הילד:לאאאאא פאפי לאאאאא הולך. הוא: ביי שוקו אבא הולך ביי... אני עולה למעלה עם ילד בוכה ומנסה להרגיע...
 

Bubble Girl 27

New member
ברור שזה קורע לב

זה גם מטריד את הילד ברמת היום יום אבל אין לי הרבה מה לעשות. אני מדברת עם האבא המון ומספרת לו שהוא מתגעגע, כשאני מתקשרת בערב כי הילד מבקש לדבר איתו הוא מבקש שאני לא אתקשר כי אני מפריעה לו להמשיך בחיים שלו. הילד פחות מעניין אותו וככה גם היה בנישואים, מעניין אותו כסף ורק כסף. עצוב אבל אני מקווה שיום אחד אני אמצא בנזוג שיקבל את הילד כשלו ויהיה דמות אבהית טובה וחזקה עבורו.
 
ברור שזה קורע לב

BUBBLE קראתי את מה שכתבת וליבי התמלא עצב יחד עם זה חשבתי לעצמי קורה פה משהו לא נכון זאת אומרת הלוואי שהאבא היה מתנהג כמו שאת רוצה אני חושב שכדאי לך לנסות להגיב שונה ואולי יום אחד הוא יתנהג לילד שונה האבא לדעתי רואה שההתנהגות שלו מיסרת אותך וכך הוא מקבל ממך תשומת לב יש אנשים שנהנים ליסר אנשים אחרים לעומת אחרים שנהנים מלקבל מילה טובה כמו: איך אני מרוצה מאיך שאתה מתנהג אליו במילים אחרות הוא מה שנקרא באנגלית doing a number on you ונהנה לייסר אותך אני רוצה לספר לך מנסיון אישי שלי שברגע שהפסקתי להגיב הצד השני הפסיק לעשות את השטויות שלו היא היתה 3 פעמים בשבוע מתקשרת לפקידת סעד ומתלוננת עלי ואני הייתי מתקשר לפקידה ומסביר איך היא משקרת ברגע שהפסקתי להגיב היא הפסיקה להתקשר לפקידה יעעעני לא משנה מה היא עושה לא מגיב וזה הוציא לה את העוקץ. האם את מסוגלת תקופה מסויימת להפסיק להטיף לו מוסר על ההתנהגות שלו? האם את מסוגלת לא לשתף אותו מה ההתנהגות שלו עושה לבן שלך? כאילו דאאאא! הוא לא יודע? במידה וכן תראי איך את מוציאה לו את הרוח מהמפרשים והוא יפסיק להציק אבל זה דורש ממך להפסיק להיות פולניה לכמה ימים את מסוגלת?
 

Bubble Girl 27

New member
להפסיק להיות פולניה?!!

השתגעת? יש משהו בדברים שלך אבל לתקופה מאוד ארוכה (ולפולניה כמוני חודשיים זה המון) שתקתי ואמרתי שיאכל חרא עם עצמו. זה לא עזר בכלל והוא לא היה מגיע בכלל אז... לא נראה לי שזה מה שיעזור.
 

tunalover

New member
עכשיו קצת ברצינות - אבל קצת - טוב נו, הרבה

בתור בת להורים גרושים (שהתגרשו הכי יפה בעולם), תצטרכי להתאפק עוד הרבה שנים מלהגיד לילד מה את חושבת על אבא שלו. אמא שלי חיכתה עד שהתקרבתי לגיל 30 בשביל להעיז ולשתף אותי במה שהיה. רק ביום שהוא יקבל אתכם כבני אדם ולא רק אבא ואמא אז תשתפי. ועד אז, הרבה אהבה, סבלנות והשתפכויות בפורום ולפני חברים. פגשתי גם בת גילי (בערך) שאבא שלה בגד באמא שלה ואמא שלה "טרחה" לשתף אותה כל השנים במה היא "חושבת" עליו והיחסים שלהן הדרדרו למקומות נמוכים מאוד כי היא עוד לא הגיע לשלב הערכת הוריה בתור בני אדם. קצת כבד אבל זה קצת משלי.
 

Bubble Girl 27

New member
לא אני ממש לא מתכוונת להגיד לו

מה אני חושבת על אבא שלו... אני מאמינה שהוא יבין לבד. אני ממשיכה לדחוף אותם להיות ביחד ומתנהגת בצורה מאוד חיובית על הזמן שהם ביחד, אני רוצה שהילד יאהב את אבא שלו ושיהיו קרובים. אם אני אצליח אני לא יודעת אבל נשאר לי רק לנסות ואם האבא לא ירצה ההפסד שלו בעיקר אבל גם של הילד לצערי.
 

tunalover

New member
לימים, שאלתי את אימי איך החזיקה מעמד

והתמודדה עם כל זה והיא אמרה- רק אהבה והרבה. לא נראה לי שחסר לך אהבה לילד ואת נשמעת לי מספיק חזקה וגם מצחיקה
 

Bubble Girl 27

New member
תודה על החיזוקים מותק

גם אני מאמינה שעם הרבה אהבה וסבלנות הכל יסתדר... מה שלא הורג... כן כן חוש הומור זה דבר חשוב לצורך השרדות, אם בנימה קצת כבדה אז בשואה הרבה אנשים שרדו בזכות העובדה ששמרו על חוש הומור. את חושבת שפה אני מצחיקה? חכי תראי איזה פרצופים אני עושה ושלא לדבר על קולות...
 

tunalover

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo109.gif../images/Emo54.gif../images/Emo119.gif../images/Emo80.gif

 

Bubble Girl 27

New member
אוקיי הבנתי שאת נקרעת מצחוק

כפול שלוש הגרוש שלי חזיר ואני חתולה שחורה שאורבת לינשוף שאם אני נכנסת לפסיכולוגיה ואנלוגיה זה החבר שלי שהוא חכם מאוד (מעניין איך את יודעת?) ואם אני לא אפסיק לאכול במוזס ולטחון כל בוקר עוגות אני אהיה פרה.... כל אייקון חקוק בסלע, אין את בחורה עם אבחנות מעולות!
 

tunalover

New member
די, די, תמשיכי...../images/Emo6.gif

אנשים פה במשרד מתחילים לתהות מאיפה הששון והשמחה
 
למעלה