עברתי על השירשורים של אתמול

אנפה2

New member
עברתי על השירשורים של אתמול

בערב, כי לא היינו בבית, היינו בחתונה. מה שיש לי להגיד זה : בנות כשתרפו זה יגיע, אני מתכוונת לאביר על הסוס, יש סדנאות מעורבות של נשים וגברים למודעות עצמית וכלה, כדאי לכם לנסות.
 

אנפה2

New member
לפני זמן מה סיפרתי לכם שחברה

טובה שלי נפטרה, כבר בשבעה הגיעו נשים פנויות שאפילו לא הכירו אותה לנחם את בעלה, תרתי משמע, והוא מיד לקח, אני לא באה ממקום של לשפוט אותו, רק מספרת עובדות, המצב הגיע לזה שאחת מהבנות שלו ראתה אותו בבית קפה עם מישהי, מיד סיפרה לשאר האחים ומערכת היחסים בבית מיד קרסה. היום כבר שבעה חודשים מאז שחברתי לא בינינו, הצליח האבא לקלקל את מה שהאמא בנתה כל החיים.
 

אנפה2

New member
אתמול הייתי בהרצאה מאוד

מעניינת של בחורה שקוראים לה "פסקל ברקוביץ" זו בחורה שבגיל 17 עברה תאונת רכבת מחרידה, נקטעו לה 2 הרגלים עד מעל הברך, היא שרדה , נשארה בחיים ועלתה לבד לארץ. היום היא בת 38, אם חד הורית, עוסקת בספורט אתגרי,טיפוס הרים, שיט קייקים, סופרת ,כתבה ספר נמכר ביותר לדבריה, שם הספר "חיוך הדולפין". הבחורה יפיפיה, מספרת את סיפור חייה בצורה קולחת, לרגע לא הרגישה מסכנה, למרות המבטים המרחמים של הסביבה, (אני מקווה בשבילה שאכן הרגישה מאוד טוב עם עצמה) לפעמים כדאי לראות ולשמוע על מנת להאמין ולשאוב כח. הייתה שעה מרתקת ביותר.
 

דרדרית

New member
אנפה- יש משפט שאומר שרק אם אתה

תעזור לעצמך- הקב"ה יעזור לך..... לא, מי שנמצא בזוגיות לא מכיר את הרגשת ה"לבד" ותודי לקב"ה שאת לא מכירה... אין פה עניין של שיפוטיות יש פה עניין של חיים וכבר כתבו חכמינו שלא טוב היות האדם לבדו מי שתחכה לאביר על הסוס הלבן ותשאר בבית נעול וסגור- האביר יפנה לנסיכה אחרת שיראה בחוץ... לא? מאחל הצלחה לכולנו כי כולנו רוצים לעצמנו רק את הטוב שבעולם.... ושכל אחת/אחד מאתנו ימצא לו את הדרך שמתאימה לו
 

ע ו מ ר 4

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif

צריך לדעת איך להיות...ולהרגיש אבירה. חשוב לא פחות.
 

אנפה2

New member
דרדרית , שמעת את המושג שאפשר

להיות נשואה ולהרגיש הכי לבד שבעולם........., את מכירה את ההרגשה להיות בחדר מלא אנשים ולהרגיש בודד, כך שלא כמות האנשים שמקיפה אותך קובע אם אתה לבד. אני מכירה את הנושא של הבדידות מקרוב, יש לי אחות שהיא גרושה ולא מרצונה, פשוט בעלה נטש, ברח משלטונות המס ומאחריות כל שהיא, השאיר אותה בחובות כבדים עם 3 ילדים קטנים, ואנחנו בני המשפחה היינו המשענת שלהם. ולא צריך לטעת רגשי אשמה במי שמגיב, לא חייבים להיות באותם הנעלים על מנת להרגיש את הלחץ.
 

אנפה2

New member
יש בחיינו מצב נתון, והשאלה היא

מה עושים עם זה, אכן צריך כוחות נפש רבים להתרומם, אך זה כבר נתון בידיו כל אחד , כמה הוא מוכן להשקיע, וזוגיות לא תמיד היא הפתרון, ושוב אחזור לאחותי שהשתקמה ויש לה בן זוג, אך מבחירה שלה הם לא חיים ביחד, היא לא רוצה יותר לבשל ולכבס לאף אחד, לא רוצה להיות מחוייבת.
 

maxima

New member
בנות....אני הייתי במצב של נשואה

ובודדה מאד מאד... והיום כשאני "לבד" יש לי המון ביחד איתי ועם עצמי שזה עולם ומלואו כי אני עושה מה שאני באמת אוהבת ואין מתיחת ביקורת ואין דין וחשבון יש שקט ושלווה נפשית רוגע ולב מלא אושר. לבד זו הרגשה פנימית שכלל לא קשורה לכך שאדם נימצא בחברת אחרים אפשר להיות בחברה גדולה ולהרגיש לבד.
 

p a l o m a

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo24.gif מקסימה ../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo8.gif

מקסימה, הוצאת לי את כל המילים מהמקלדת... וכל המוסיף גורע על כן איני מוסיפה
 

בת אל 7

New member
בקר אור כולם../images/Emo39.gif../images/Emo42.gifתחשבו אדם

הוא לא לבד..יש לו את עצמו.
 

בת אל 7

New member
חלילה אינני בעד הלבד, להיפך

בעד זוגיות יפה..אך כאשר לא מתממש, לקבל את המצב הנתון...ולהפיק ממנו את המירב. לדעתלאהוב ולקבל את עצמינו...ולהנות מעצמינו.
 

מנורה

New member
לחברות החביבות שפתחו את ה../images/Emo23.gif

נָכוֹן, אֲנִי לֹא בַּת עֶשְׂרִים. בְּפָנַי נֶחְרְצוּ קְמָטִים, דָּלִיּוֹת בְּרַגְלַי וְשָׁדַי נְפוּלִים. הַהוֹרְמוֹנִים מוֹנְעִים גַּלֵּי חֹם וְהַזָּעָה, אַךְ בְּתוֹךְ תּוֹכִי אוֹתָהּ הַהַרְגָּשָׁה – רוֹצָה וּכְמֵהָה... הַקְּלִיק בֵּינֵינוּ מַרְעִיד אֶת מֵיתְרֵי לִבִּי. רֶגֶשׁ עִלָּאִי כָּל עוֹד אַתָּה אִתִּי, שׁוֹפֵעַ אִינְטִימִיּוּת, חֹם וְאַהֲבָה. יָפְיְךָ – עָמֹק בַּנְּשָׁמָה. גּוּפְךָ הוּא רַק קְלִפָּה. פורסם בספר "רוצה לגעת" מרים בר אפריל 2004
 

אפי 7

New member
כשנירה אמרה שהיא מחכה לנסיך

על הסוס הלבן - אני מחזקת את ידיה. אין טעם להתפשר רק כדי לא להיות לבד - לבד זו אינה בדידות - יש המון יתרונות בלבד. אולם כאשר בכל זאת חפצים שבן המין השני ייכנס ללבד ויהפכו לזוגיות, אין טעם בהתפשרות לכל הנשים אשר יודעות כיצד להעניק לחייהן את מלוא משמעות ההנאה והעניין. וכפי שכבר סיפרתי - מכרה - חבר של בעלה התחיל כבר לנחם אותה בשבעה - הם התחילו לצאת תקופה קצרה לאחר מכן - והיום הם מתגוררים ביחד - והזוגיות שלהם נפלאה. כך שאין לדון ואין לשפוט על שום דרך התנהגותו של אדם בנושא זה. כל אחד יעשה אשר לבו מדריך אותו. כן - היכן הוא הנסיך על הסוס הלבן. עצם הציפיה לו - גם מענגת. אפי
 

maxima

New member
מנורה...../images/Emo4.gif..מה ככה אנחנו נראות

בעיניך??..... סתם סתםםםם
כתוב יפה...תאור יפה.
 
למעלה