עדכון - יזמה לטיפול ביולוגי

עדכון - יזמה לטיפול ביולוגי

שלום לכולם, לא עדכנתי כבר כמה זמן מאז שיצאה היזמה, אז הנה: 1. יש 15-20 משפחות מעוניינות. זה מספיק בהחלט. יותר מזה כבר תהיה בעיה לרופא אחד לכסות בביקור אחד. 2. בעצת אחד ההורים, כל המשפחות המעוניינות יפגשו פנים אל פנים כדי לסגור סופית ולשלם מקדמה כאשר היזמה תתגבש. 3. רז ותמי עזרו לי לנסות לעניין את ד"ר בראדסטריט (הטוב ביותר שאפשר למצוא, למי שלא יודע). הוא לא יוכל לבוא לטפל בילדים. הוא כן מוכן להרצות. 4. אני מחפש מימון להרצאה של ד"ר בראדסטריט כדי לקדם מודעות, במקביל ליזמה שלנו. הוא גם הצהיר שעקרונית יהיה מוכן לתמוך ברופאים ישראליים שיתנו ייעוץ בארץ (זו לא התחייבות). 5. freed1 בדקה עם ד"ר מק'קנדלס (גם בקטגוריית הטובים ביותר). היא קיצצה מאד את כמות הנסיעות שלה ולכן זה לא יתאפשר. 6. אני עדיין מחפש רופא שיהיה זול יותר מהרופא שיש לנו ממנו הצעה פתוחה. הרופא הנ"ל פשוט דורש לא מעט על ההוצאות הקבועות, וכדאי לחסוך כמה אלפים. עד כאן. אעדכן כשיהיו עוד חדשות.
 
מחזיקים לך אצבעות שתצליח למצוא אותו

ואני מנסה בינתיים לבדוק מי יוכל בארץ, לקחת על עצמו את הליווי המקומי, עדיף במסגרת בי"ח ולא קליניקה פרטית, כי אז נצליח גם לארגן דרכם את הבדיקות הדרושות. היות ודר' צחור ממש לא רוצה להיות מעורבת בנושא
והיות ואני חושבת שעם כל הכבוד לגישות ההתנהגותיות- בבעיות רפואיות, צריך לטפל באמצעים רפואיים ולא בקשקשת התנהגותית, בדיוק כמו שלא מטפלים בסרטן עם דמיון מודרך, אלא עם תרופות ותזונה- אז השם היחידי שעולה לי, הוא מרפאת מג"ן בוולפסון. גם צוות רב מקצועי, גם תזונאית זמינה וגם אשת מקצוע ברמה. דר' שגיא. האם למישהו מכם יש נסיון איתם בנושא זה? על הגישה של דר' גולדברג, היא לא מוכנה לשמוע, אז אולי מישהו מכם מספיק מקורב אליה. כן, יש לי רקע בתעמולה רפואית- ואני יודעת מה רופאים אוהבים: מוצר אמין, לא להיות לצחוק בעיני האחרים, רקע רפואי ומדעי רשום, מחקרים קליניים או התנסות מדעית על אוכלוסייה ברורה, עם תוצאות ברורות. כמה שיותר ניירת כך יותר טוב... הם לא אוהבים ניסוי וטעייה (גם לא אני!) מאידך, היא היתה בין אלה שניסו בארץ את הגישות הנוספות. מי יודע יותר על הנעשה שם, לפני שאפנה אליה? אפשר במסרים. תודה.
 
למעלה