לא יודע, אבל ביטול במפרקיות ב-67 הוא שערוריהלאן ילכו המפרקיות של קו 67? לקו 172 החדש?
אפשר לראות בזה מתנת פרידה מצבי בר לפני שהוא הולך לכלא .
לא יודע, אבל ביטול במפרקיות ב-67 הוא שערוריהלאן ילכו המפרקיות של קו 67? לקו 172 החדש?
הם בטח צופים מעבר נוסעים מ 67 ל 65 ו 57לא יודע, אבל ביטול במפרקיות ב-67 הוא שערוריה
אפשר לראות בזה מתנת פרידה מצבי בר לפני שהוא הולך לכלא .
57 גם היו מכסה שטח של 67הם בטח צופים מעבר נוסעים מ 67 ל 65 ו 57
הרי 67 משנה מסלול וחלק מהמסלול הקודם שלו יכוסה על ידי 65 ו 57. אבל עדיין נראה לי מוזר שמוציאים ממנו את המפרקיות. אני מקווה שזה רק ניסוי, ואם יראו שהוא לא עובד, אז שיחזירו אותן. לגבי 42 ו 142 זה מאוד מדאיג, אבל מצד שני, אפשר יהיה להשתמש חופשי גם באוטובוסים של אגד.
אין מפרקיות ב42, אין מפרקיות ב67, אין קו 20עידכון נוסף
גם ב-67 לא יסעו יותר מפרקיות .
משרד התחבורה השתגע!!עידכון נוסף
גם ב-67 לא יסעו יותר מפרקיות .
תגיד אתה בסדר??איזה הסחפות אחי,תירגע.משרד התחבורה השתגע!!
איך אפשר להוציא מפרקיות מקו 67???? נכון, במסלול של קו 67 יהיו קווים 33 ו-65, אבל עדיין 67 נוסע בז'בוטינסקי ורחוב ביאליק!! במשרד התחבורה לא נוסעים בקו 67 ברחוב ביאליק בשעות אחר הצהריים, אז אין להם מושג מה המשמעות של להוציא מפרקית מהקו הזה. הוצאת מפרקיות מקו 67 תהיה בכייה לדורות ואסון תחבורתי ואני לא מגזים. תהיה פה קטסטרופה שהנהגים האומללים יהיו הקורבנות שלה ולא משרד התחבורה. תזכרו מה שאני אומר, אם יוציאו את המפרקיות מקו 67, תושבים זועמים יחסמו את רחוב ביאליק וז'בוטינסקי.
אם היית גר ברמת גן היית מדבר אחרתתגיד אתה בסדר??איזה הסחפות אחי,תירגע.
יש הרבה פאקים אבל לא צריך לאבד את הראש בן אדם. ממש תגובה מוזרה אחי עם כל החוסר שביעות רצון של כולנו.
אני גר בחולוןאם היית גר ברמת גן היית מדבר אחרת
התגובה שלך מגוכחתאני גר בחולון
בקו 1 היו אוטובוסים מפרקיים כמה שנים והוציאו אותם וזה אחד הקווים העמוסים ביותר, הרבה יותר מ67 ואז הביאו אוטובוסים רגילים בכמות טובה יחסית והיום אתה לא מחכה יותר מכמה דקות, והכל בסדר. אין תלונות אז האוטובוס מלא לפעמים נו מה לעשות?אתה רוצה אוטובוס לכל 20 איש? מעבר לזה גם את חולון דפקו עם ביטולי קווים והחלפת מספרים ומסלולים, זה כל איזור המרכז התגובה שלך מוגזמת. אפשר בהחלט לצאת נגד משרד התחבורה אבל הצורה שאתה אומר את זה חסרת טעם.
חחח אתה קריקטורה אתה חחהתגובה שלך מגוכחת
הרי זה ברור שלכל היותר נסעת ב-67 פעם או פעמיים , וגם זה רק בתחנות האחרונות שלו . בתור אחד שעבד בקו הזה לאורך כל היום אני יכול להגיד בודאות שזה אחד הקוים הכי עמוסים בדן . קו 16 לדוגמא הוא קו עמוס אבל רק בשעות הלחץ , קו 67 עמוס כל היום . לא מכיר את קו 1 מודה , אבל לא כתבתי בשום מקום שהמפרקיות של 67 צריכות לבוא על חשבונו . אם כבר צריך לקחת מפרקיות אז מקו 18 שמאז שינוי המסלול כמות הנוסעים שלו ירדה בצורה מאסיבית , ומקו 140 .
כן ככה נקרא קו עמוסחחח אתה קריקטורה אתה חח
לא נסעתי ב 67 זה קודם כל אני כן יודע אבל מה זה קו עמוס, ומבחינתי זה שאין מקום להיכנס מקדימה ושיש סדרן שדוחס אנשים מהדלת האחורית וששומעים צעקות מהעומס שיש. ככה זה נקרא קו עמוס , לא?? זה בכל אופן מה שקורה בחלק מקווי חולון בת ים ת"א מעבר לזה... אני לא אמרתי שאיפה צריך להוריד מפרקיות ואיפה לא. אני סה"כ הערתי לבחור על צורת התגובה שלו... התגובה שלו היתה "יאלהההה כולם לצאת להפגנה ברחוב זבוטינסקי וביאליק יווואואוו אנשים ימותו... וכו וכו.... " זה לא תגובות בלי פרופורציות???? מה הקשר בין מה שאתה אומר לבין מה שעניתי ... לא הבנתי זאת לא היתה הנקודה שניסיתי להעביר אבל לא משנה לא צריך להיכנס כאן לפילוסופיה. נסתפק במה שאמרנו אחד לשני. הבנו.
נשמה אתה לא קורא את ההודעות שלי בהבנהכן ככה נקרא קו עמוס
ו-67 בדיוק עונה להגדרה הזאת אז מה הבעיה?
הפרופורציות במקומןנשמה אתה לא קורא את ההודעות שלי בהבנה
תקרא מאיפה כל התגובות שלי התחילו ועל מה תעבור מילה מילה. ותבין שלי בכל אופן אין שום בעיה... סה"כ הגבתי למישהו שהגיב בקיצוניות. אין שום בעיה. לא לי בכל אופן
לא מדוייק,לא הכל שחורהפרופורציות במקומן
אוטובוס הוא כלי הניידות של החלשים , הם להבדיל מבכירי משרד והאוצר שאחראים על הרפורמה לא מחזיקים באוטו צמוד . ברגע שאתה פוגע להם באוטובוס אתה פוגע להם בניידות . לא מדובר על אחד שסגרו לו את הסושיה הקבועה שלו מתחת לבית או אחד שהאייפון שלו התקלקל . אוטובוס זה מצרך בסיסי, אפילו יותר מקוטג'.
זה לא עניין של לא עוברים ליד הביתלא מדוייק,לא הכל שחור
אתם מתייחסים רק לזה שביטלו קווים, אתם לא מתייחסים לזה שיש קווים אחרים כנגדם אז הסיטו אולי את הקו לרחוב אחר וההוא הפסיד אבל אחרים הרוויחו. אתה לא יכול שכולם ירוויחו . אני גם כן הרבה פעמים צריך ללכת ברגל לתחנה מסוימת אז??? אז הולכים קצת מה יש??? גם ככה אם לא היו משנים כלום עדיין יש כאלה שהקווים לא עוברים ליד הבית שלהם והם זקנים והם צריכים ללכת לתחנה אז זה יוצא אותו דבר. שוב אני לא אומר שהכל מצויין יש מה לשפר והרבה !!! אבל לא צריך לעשות את הכל שחור משחור לדוגמא: קו 45 שכולם כל כך מתלוננים שמבטלים אותו... מי נוסע מגבעת שמואל לאוניברסיטה זה ממש לבלות יום שלם באוטובוס, אני ממש מרחם על מי שהיה צריך לנסוע בקו ההזוי הזה אז עשו קו אחר 33 או----- שאומרים לך תיסע בשני אוטובסים אבל תגיע יותר ביעילות ומהירות לא צריך לפרש את ביטול קו 45 כאילו שרמת גן גבעתיים מנותקות טוטאלית מהאוניברסיטה. לא צריך להסחף יתר על המידה מבין?
אז תעלה תדירות*זה לא עניין של לא עוברים ליד הבית
פשוט אוטובוס שהוא כל כך עמוס או שתשאיר אצלו את המפרקיות או שלפחות אם אתה מוציא אותן אז תעלה . במשרד התחבורה לא עשו לא את זה ולא את זה.
סוף סוף. מסכים לחלוטין איתך!!!אז תעלה תדירות*
אני לא מביןסוף סוף. מסכים לחלוטין איתך!!!
כנגד הורדת מפרקיות העלאת התדירות של האוטובוסים הרגילים. חובה. וצריך ללחוץ אותם. ואני בטוח שהתושבים ילחצו להעלאת התדירות. במידה וזה יהיה בלתי נסבל.
אני יסביר לך משהואני לא מבין
למה אתה מעדיף שיסעו יותר אוטובוסים רגילים מאשר מפרקיות , האם גם אתה מאמין לחולדאי ש"מפרקיות מזהמות ועושות יותר פקקים" ?
כאשר החליפו את המפרקיות בקו 1 באוטובוסיםאני יסביר לך משהו
שיש אוטובוס מפרקי יתנו לך להתייבש בתחנה הרבה יותר כי למעשה מביאים 2 אוטובוס שמחוברים יחדיו הם לא יביאו אוטובוס כזה גדול כל כמה דקות אוטובוסים רגילים יבואו בתדירות גדולה יותר כי אוטובוס אחד רגיל לא יוכל להכיל את העומס שיש בקו מסויים שידוע שהוא עמוס מה הקשר לחולדאי... למה כל דבר צריכים להזכיר את חולדאי תחשבו על הצד האחר אני יודע שבתקופה שהיה קו 1 מפרקי הייתי יכול להתייבש בתחנה המון מאז שאין מפרקי הקו תוגבר בצורה משמעותית אבל אני לא נגד מפרקי או לא מפרקי אני רוצה ת-ד-י-ר-ו-ת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא מעניין אותי גם אם זה יהיה בעזרת חללית. מבין??? רעש??זה שטויות האוטובסים הרגילים עושים לא פחות רעש, ומבחינת זיהום אויר גם זה שטויות כי הכל היום בתקן של יורו 4 זה כבר לא אוטובוסים של הדור של לפני כמה שנים שהיו מזהמים ורעשניים במיוחד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.