עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
ואחרי הבדיחות, ברצינות:
אני ורבים אחרים, נהנינו מקו פנימי לעלות בו ממרכז העיר (תחנה מרכזית, שדה התעופה, בנקים, עסקים שונים) ומחוף הים רק פעם ב-30 דקות. אחרי הרפורמה, פעם ב-15 דקות. אני ורבים אחרים היינו במצב מגוחך בו אנחנו מחוברים לשכונות אחרות בה גרים 60-70% מתושבי אילת רק בכיוון אחד ולא בכיוון השני. אחרי הרפורמה, בשני הכיוונים. אגב, עמדתי לגבי הרפורמה בגוש דן מעורבת, יש בה יתרונות רבים וחסרונות רבים, ומן הסתם יש רבים המאושרים ממנה ורבים שאינם. מה שבטוח, המדרכה של דרך נמיר תהיה בשימוש רב יותר, עקב תום העידן של אוטובוס מרכבת מרכז לאוניברסיטת ת"א אחת ל 3-5 דקות.
לפחות סללו שם נתיב לאופניים.....
 

nitsansh

New member
ואחרי הבדיחות, ברצינות:
אני ורבים אחרים, נהנינו מקו פנימי לעלות בו ממרכז העיר (תחנה מרכזית, שדה התעופה, בנקים, עסקים שונים) ומחוף הים רק פעם ב-30 דקות. אחרי הרפורמה, פעם ב-15 דקות. אני ורבים אחרים היינו במצב מגוחך בו אנחנו מחוברים לשכונות אחרות בה גרים 60-70% מתושבי אילת רק בכיוון אחד ולא בכיוון השני. אחרי הרפורמה, בשני הכיוונים. אגב, עמדתי לגבי הרפורמה בגוש דן מעורבת, יש בה יתרונות רבים וחסרונות רבים, ומן הסתם יש רבים המאושרים ממנה ורבים שאינם. מה שבטוח, המדרכה של דרך נמיר תהיה בשימוש רב יותר, עקב תום העידן של אוטובוס מרכבת מרכז לאוניברסיטת ת"א אחת ל 3-5 דקות.
אבל קו 15 נוסע רק פעם בשעה...
 

kobiz99

New member
לא נורא, יבואני הרכב ירוויחו טוב.
מחירי הדלק לא טובים להם למכירות, זאת בעיה, אך כל אדם שעולה על אוטובוס ציבורי ואין לו מקום לשבת הוא צעד נוסף בהעשרת הקופה של יבואני הרכב הפרטי. הם בוודאי מתמוגגים מאושר, אוטובוסים דחוסים הם הפרסומת הטובה ביותר שלהם, פרסומת שלא עולה להם כלום.
יבואני הרכב זה כסף קטן, האוצר על הדלק
זה הכסף הגדול.
 

eran2020

New member
יהיה קטסטרופה לכמה ימים
בסוף מתרגלים אפשר ללחוץ בעזרת התושבים לשנות מסלולים. אף דבר לא נחתם בחותמת של דם הכל ניתן לשינוי, ואם בכל זאת לא ישנו אז לא ישנו אז נוסעים ב 2 אוטובסים. אנשים רוצים שברחוב שלהם יעברו כל הקווים לכל האיזורים בארץ כמו שרשמתי אני גר בחולון ונוסע לא מעט לצערי באוטובוסים וגם בחולון עשו כאן מהפך , חלק לטובה וחלק ממש לא אבל לא צריך להיות קיצוניים כל כך ,,,ולרשום "אנשים ימותו" וכל זה. אף אחד לא ימות אם הוא יעמוד רבע שעה או אם הוא ילךך לרחוב הסמוך לקחת קו שכבר לא עובר מתחת לבית שלו. אנשים כאן איבדו קצת פרופורציות.
לא הבנת
לא כתבתי שאנשים ימותו אם הם יחכו רבע שעה לאוטובוס או יילכו לרחוב אחר, התכוונתי שאנשים ייפגעו כתוצאה מהצפיפות באוטובוסים ברגע שיוציאו את המפרקיות. אתה צריך לנסוע פעם אחת בקו 67 בשעות אחר הצהריים כדי להבין מה המשמעות של הוצאת מפרקיות מהקו הזה, ותבין למה כתבתי את זה.
 

אני2010

New member
לא הבנת
לא כתבתי שאנשים ימותו אם הם יחכו רבע שעה לאוטובוס או יילכו לרחוב אחר, התכוונתי שאנשים ייפגעו כתוצאה מהצפיפות באוטובוסים ברגע שיוציאו את המפרקיות. אתה צריך לנסוע פעם אחת בקו 67 בשעות אחר הצהריים כדי להבין מה המשמעות של הוצאת מפרקיות מהקו הזה, ותבין למה כתבתי את זה.
וואי איזה דרמטתי אתה יא וואלי
הבנתי את מה שכתבת , ועניתי בהתאם פשוט הוספתי על הדרך עוד מספרים דברים שצריך לקחת בחשבון ולא צריך לעשות הכל שחור אף אחד לא ימות מלעמוד בצפיפות, לא צריך להיות יותר מידי פסימי בחיים. אנשים רוצים כאן אוטובוס כל דקה ושכל בן אדם ישב בנוחות . תשכחו מזה זה לא יהיה . גם באמריקה ובכל המדינות המתפתחות הרכבות והאוטובוסים מלאים אין מה לעשות. :)
 

אני2010

New member
וואי איזה דרמטתי אתה יא וואלי
הבנתי את מה שכתבת , ועניתי בהתאם פשוט הוספתי על הדרך עוד מספרים דברים שצריך לקחת בחשבון ולא צריך לעשות הכל שחור אף אחד לא ימות מלעמוד בצפיפות, לא צריך להיות יותר מידי פסימי בחיים. אנשים רוצים כאן אוטובוס כל דקה ושכל בן אדם ישב בנוחות . תשכחו מזה זה לא יהיה . גם באמריקה ובכל המדינות המתפתחות הרכבות והאוטובוסים מלאים אין מה לעשות. :)
*מספר דברים
 

seffic

New member
עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ
בגוש דן. קווים 89 ו-172 של דן יפעלו במפרקיות. קווים 42/142 ו-240 של דן לא יהיו מפרקיים.
מסוף קרית חינוך תל אביב
למישהו יודע האם צפויה הרחבה של המסוף המצ'וקמק הקיים או שינוי במיקומו לאור הרה ארגון והגדלה ניכרת בפעילותו?
 

connex

Active member
עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ
בגוש דן. קווים 89 ו-172 של דן יפעלו במפרקיות. קווים 42/142 ו-240 של דן לא יהיו מפרקיים.
שאלה בנוגע למחירים
לפי מה שהבנתי יופעלו כרטיסי מעבר. האם המשמעות היא שאם אני מגיע לתל אביב מאזור שאינו כלול ברפורמה (לוד/רמלה ליתר הדיוק) האם הנהגים של ויאוליה וסופרבוס יתחילו למכור כרטיסים הכוללים גם נסיעת המשך עירונית בקווים הכלולים ברפורמה? (נוסח כרטיסי ההמשך לקו 5 בנתב"ג)
 
שאלה בנוגע למחירים
לפי מה שהבנתי יופעלו כרטיסי מעבר. האם המשמעות היא שאם אני מגיע לתל אביב מאזור שאינו כלול ברפורמה (לוד/רמלה ליתר הדיוק) האם הנהגים של ויאוליה וסופרבוס יתחילו למכור כרטיסים הכוללים גם נסיעת המשך עירונית בקווים הכלולים ברפורמה? (נוסח כרטיסי ההמשך לקו 5 בנתב"ג)
לא
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה