עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ

מצב
הנושא נעול.

cooldan612

New member
בטח...
הקו הזה יהיה מגה מפוצץ.
משום מה...
היום הייתי ברחוב אבן גבירול וראיתי הרבבה אוטובוסים רגילים על קו 25. איך זה יכול להיות? אם בקיץ שעבר כל אוטובוס כמעט היה מפרקי? האם זה חלק מ"הפרוייקט" של מר חולדאי להוציא את המפרקיות מ"עירו". דווקא בקו 18 ראיתי מלא מפרקיות.
 

DanBus43Maalit72

Active member
משום מה...
היום הייתי ברחוב אבן גבירול וראיתי הרבבה אוטובוסים רגילים על קו 25. איך זה יכול להיות? אם בקיץ שעבר כל אוטובוס כמעט היה מפרקי? האם זה חלק מ"הפרוייקט" של מר חולדאי להוציא את המפרקיות מ"עירו". דווקא בקו 18 ראיתי מלא מפרקיות.
בקווים 42, 67 ו-82 לא יסעו מפרקיות אחרי
ה-1/7. עקב זה יהיו נותרות 41 מפרקיות ללא קו משובץ. כנראה שהן ישובצו לקווים 89 ו-172.
 
בקווים 42, 67 ו-82 לא יסעו מפרקיות אחרי
ה-1/7. עקב זה יהיו נותרות 41 מפרקיות ללא קו משובץ. כנראה שהן ישובצו לקווים 89 ו-172.
מה עם 166, 50 בבוקר?
למיטב ידיעתי המפרקיות של 82 נלקחות בבוקר ל-166 ול-50. מדובר בשני קווים שגם על המפרקיות בקושי אפשר לעמוד, ונהגים רבים של 166 פשוט לא עוצרים ברוב מרכז פ"ת בשל העומס. אם המפרקיות יילקחו מ-82, משמע שהן יילקחו גם מ-166 ומ-50?
 

DanBus43Maalit72

Active member
מה עם 166, 50 בבוקר?
למיטב ידיעתי המפרקיות של 82 נלקחות בבוקר ל-166 ול-50. מדובר בשני קווים שגם על המפרקיות בקושי אפשר לעמוד, ונהגים רבים של 166 פשוט לא עוצרים ברוב מרכז פ"ת בשל העומס. אם המפרקיות יילקחו מ-82, משמע שהן יילקחו גם מ-166 ומ-50?
כנראה שגם מהם ילקחו המפרקיות לטובת
קווים 89 ו-172.
 

oshri5917

New member
מה עם 166, 50 בבוקר?
למיטב ידיעתי המפרקיות של 82 נלקחות בבוקר ל-166 ול-50. מדובר בשני קווים שגם על המפרקיות בקושי אפשר לעמוד, ונהגים רבים של 166 פשוט לא עוצרים ברוב מרכז פ"ת בשל העומס. אם המפרקיות יילקחו מ-82, משמע שהן יילקחו גם מ-166 ומ-50?
רוב המפרקיות בבוקר על קו 166
הן רזרביות בכל בוקר נוסעות על קו 166 3-4 מפרקיות רזרביות מתוך החמש הבאות 413,430,438,450,437 וגם 567 ששייכת לנהג שעושה נסיעה או שתיים בקו 82 ואחר צהריים על קו 166 וכמו כן 531 עם הנהג שנוהג אחר כך על קו 82 וגם הרזרבית 478 נוסעות בוקר עליו כל המפרקיות הרזרביות עושות בחזרה חצי טור על קו 66 וחוזרות לחניון בפ"ת שנמצא בת"מ בעיר
 

benshap2

New member
עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ
בגוש דן. קווים 89 ו-172 של דן יפעלו במפרקיות. קווים 42/142 ו-240 של דן לא יהיו מפרקיים.
התדירויות של ה"קווים המרכזיים" כ"F גרועה

15 דקות באמצע היום - ביבנה כבר יותר טוב, פשוט ביזיון.
 

S o l l y

New member
עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ
בגוש דן. קווים 89 ו-172 של דן יפעלו במפרקיות. קווים 42/142 ו-240 של דן לא יהיו מפרקיים.
עוד כתבה בYNET על הרפורמה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4081831,00.html מי שהגה את הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן כנראה לא נוסע באוטובוסים, ובונה על כך שהנוסעים חלשים ולא יגישו בג"ץ
 

אני2010

New member
עוד כתבה בYNET על הרפורמה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4081831,00.html מי שהגה את הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן כנראה לא נוסע באוטובוסים, ובונה על כך שהנוסעים חלשים ולא יגישו בג"ץ
למי שזה מעניין הקווים הבאים יהיו מפרקיים>>>>
אגד-171 ו 271 דן: 40-43-89-172-140-18-25 בצאט אמרו :בלבד!
 

cwen

New member
עוד כתבה בYNET על הרפורמה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4081831,00.html מי שהגה את הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן כנראה לא נוסע באוטובוסים, ובונה על כך שהנוסעים חלשים ולא יגישו בג"ץ
הוא צודק לגמרי לגבי קו 51
זה אוטובוס שהיה צריך לנסוע כל 5 דקות. אולי אפילו יותר.
 

droriko

New member
הוא צודק לגמרי לגבי קו 51
זה אוטובוס שהיה צריך לנסוע כל 5 דקות. אולי אפילו יותר.
יש לו 4 שעות ביום שהוא נוסע כל 5 דקות
והאוטובוס עדיין מלא בעמידה ובהרבה מקרים מפסיק לקלוט נוסעיםן בנקודה מסויימת . או שיעלו את התדירות ל3 דקות לפחות או שיכניסו לשם מפרקיות (למשל על חשבון 18)
 

cwen

New member
יש לו 4 שעות ביום שהוא נוסע כל 5 דקות
והאוטובוס עדיין מלא בעמידה ובהרבה מקרים מפסיק לקלוט נוסעיםן בנקודה מסויימת . או שיעלו את התדירות ל3 דקות לפחות או שיכניסו לשם מפרקיות (למשל על חשבון 18)
אני בעד האופציה של העלאת תדירות
עכשיו חזרתי מכמה ימים בלונדון, וזה כל כך כיף שלא צריך לחכות בתחנה יותר מכמה דקות. התנועה צריכה לזרום ותדירות גבוהה חשובה פי כמה מגודל האוטובוס. היה הכי טוב אילו היו מפרקיות רק בקווים שנוסעים כל שלוש דקות ועדיין מלאים. תדירות גבוהה גם אומרת שהאוטובוס מתעכב פחות בתחנה כי פחות נוסעים עולים כל פעם. קו 20 אחרי הצהריים מהעבודה שלי לפעמים מתעכב נטו יותר מעשר דקות רק בהעלאת נוסעים בתחנות בוולנברג. זה מטורף. אני מקווה שזה ישתנה עם הקווים החדשים, שיקחו נוסעים לכיוון הקניון בתדירות הרבה יותר גבוהה מהיום.
 

droriko

New member
אני בעד האופציה של העלאת תדירות
עכשיו חזרתי מכמה ימים בלונדון, וזה כל כך כיף שלא צריך לחכות בתחנה יותר מכמה דקות. התנועה צריכה לזרום ותדירות גבוהה חשובה פי כמה מגודל האוטובוס. היה הכי טוב אילו היו מפרקיות רק בקווים שנוסעים כל שלוש דקות ועדיין מלאים. תדירות גבוהה גם אומרת שהאוטובוס מתעכב פחות בתחנה כי פחות נוסעים עולים כל פעם. קו 20 אחרי הצהריים מהעבודה שלי לפעמים מתעכב נטו יותר מעשר דקות רק בהעלאת נוסעים בתחנות בוולנברג. זה מטורף. אני מקווה שזה ישתנה עם הקווים החדשים, שיקחו נוסעים לכיוון הקניון בתדירות הרבה יותר גבוהה מהיום.
אין שום שיפור בתדירות,בדקתי
 

cwen

New member
אין שום שיפור בתדירות,בדקתי
כן, זו הבעיה!
הם צריכים להעלות תדירות. המשכורת של הנהגים הנוספים תחזיר את עצמה בהפחתת טיפול בנפגעי תאונות וחיסכון בזמן הגעה לעבודה כשאנשים יסמכו על האוטובוס ולא יקחו את הרכב וכך יהיו פחות פקקים. נכון שהמשכורת של הנהג היא הוצאה בטווח הקצר והרווחים שציינתי הם בטווח הארוך, אבל אני בטוחה שזה היה משתלם.
 

טשאפק

New member
כן, זו הבעיה!
הם צריכים להעלות תדירות. המשכורת של הנהגים הנוספים תחזיר את עצמה בהפחתת טיפול בנפגעי תאונות וחיסכון בזמן הגעה לעבודה כשאנשים יסמכו על האוטובוס ולא יקחו את הרכב וכך יהיו פחות פקקים. נכון שהמשכורת של הנהג היא הוצאה בטווח הקצר והרווחים שציינתי הם בטווח הארוך, אבל אני בטוחה שזה היה משתלם.
אלה לא אותם כיסים
חסרה ראייה כוללת.
 

אוהד11

New member
עדכון לגבי הפעימה השנייה ברה-ארגון בתח"צ
בגוש דן. קווים 89 ו-172 של דן יפעלו במפרקיות. קווים 42/142 ו-240 של דן לא יהיו מפרקיים.
כתבה - "נת"צים במקום מקומות חניה רבים"
תשובים בת"א קובלים על ביטול צפוי של מאות מקומות חניה והמרתם בנת"צים
 

droriko

New member
כתבה - "נת"צים במקום מקומות חניה רבים"
תשובים בת"א קובלים על ביטול צפוי של מאות מקומות חניה והמרתם בנת"צים
טוב בגלל שאני מזוכיסט נכנסתי לקרוא בכל זאת
והטוקבקיסטים כמו טוקבקיסטים יורים להאוויר דמגוגיה מתלהמת "יופי! גם לא נותנים לנו חניה וגם מביאים לנו במקום בתחבורה ציבורית גרועה" גאון,איך אתה רוצה שהתחבורה תיהיה טובה אם לא יהיו לה נתצים ? לדעתי צריך להטיל מס על טמטום , כדי שכל הנתן זהבים למיניהם ירסנו את עצמם לפני שהם מזהמים את האוויר שלנו .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה