עדכון להודעת ה

עדכון להודעת ה../images/Emo22.gif

היינו אתמול אצל הרופא. אחרי שבדק הוא אמר "וואו"
הוא מצא לה קוצר ראיה 3- ו 2.5- אבל הוואו היה לצינילדר 4.75 ו 4 הוא אמר - דבר כזה לא רואים כל יום. אנחנו עדיין קצת בשוק, והבנתי מבין השורות שזה ממש לא בסדר שלא גילינו את זה קודם. נבדקנו לראשונה בגיל שנה וחצי, ואח"כ רופא הילדים עשה בדיקות עיניים במסגרת הבדיקות הכלליות, והיא אף פעם לא התלוננה. כבד לי על הלב היום... אחר הצהרים נלך לאופטימטריסט לבחור משקפים.
 
את צריכה לשמוח שעלו על זה.

אצלנו בגן היתה לפני שבועיים בדיקת ראיה של אחות ט"ח, ואמא של אחת הילדות סיפרה שהבת שלה סיפרה לה שהיא לא ראתה טוב. כשהאמא ביררה עם הגננת, הגננת אמרה שבאמת בהתחלה היא לא ראתה טוב, אבל אח"כ האחות עשתה לה בדיקה חוזרת ובה היא כן ראתה. האמא לא היתה שקטה, ולקחה את הילדה לרופא עיניים. הסתבר שלילדה יש בעין אחת מספר 4 ובשניה מספר 8 (!!!). עכשיו הילדה מסתובבת עם משקפיים, ותמרה סיפרה לי שהיא ילדה מאוד מוכשרת כי הצליחה לעשות עד עכשיו מה שכולם עשו למרות שהיא לא רואה טוב.
 

אולה *

New member
כנראה הילדה ממש מוכשרת ../images/Emo2.gif

איך עם מספר 8 מסתדרים בלי משקפיים????
 
אני גם לא הבנתי איך שירה מסתדרת בלי משקפיים

בדיקת הראייה הראשונית לא היתה קטסטרופלית (רק אחרי הרחבת האישונים התגלה גודל הבעיה). האופטומטריסט גם הוא אמר לי שהיא אם כך ילדה מאוד חכמה אם הצליחה "לעבוד על כולנו" (וגם על עצמה, למעשה. אני לא חושבת שהיא מודעת לעד כמה הראייה שלה לא טובה). הרופא, אגב, טען שקוצר הראייה והאסטיגמטיזם יכולים לכפות אחד על השני, וכנראה עזרו לה לראות טוב יותר.
 
למעלה