עדכונים 18.5.2010

theone24

New member
באותו עיתון שבהם פורסמו התמונות...

פורסם ראיון גדול איתה שבו היא עוקצת וצוחקת על גאגא,על המוזיקה שלה ועל תופעת ה"גאגא - מאניה". קצת אחרי פורסם באתר המעריצים הרישמי שלה מכתב, שהיא עצמה כתבה, ובו נאמר שדבריה הוצאו מהקשרם ושלה עצמה אין בעיות עם גאגא. היא איחלה לה הצלחה בהמשך הדרך והיא אמרה שהיא גאה בכל אישה שפורצת את גבולות "הריבוע" ומעיזה. אז מה האמת? כנראה שאף פעם לא נדע.
 

Music Man XD

New member
סליחה שאני מתערב אבל..

היא ממש לא 'עוקצת וצוחקת על גאגא' בראיון הזה. המראיין שאל אותה על גאגא (אם הוא לא היה שואל היא לא הייתה מעלה את הנושא בכלל) אז היא ענתה. אנשים כל הזמן לוחצים עליה ועל ליידי גאגא להגיב, ואין להן הרבה מה להגיד כי כל ההשוואות האלה ממש שטותיות. הנה ציטוט: “Oh, the newcomer? Aguilera chuckles. “I think she’s really fun to look at" זה הכל. אנשים סתם מנפחים את הסיפור הזה.
 

Bright Unicorn

New member
יש משהו מאד יומרני בתשובות שלה

היא אמנם לא עוקצת ישירות אבל בין השורות.. "oh.. the new comer?" כאילו שאת לא יודעת מי היא. ולהדגיש גם שהיא חדשה ואת עשר שנים שגם את הסרט הזה אני לא מבין אצלה. היא לא הייתה כאן 10 שנים היא הייתה פה ושם וגם ב4 שנים האחרונות היא כבר לא ממש עיניינה אף אחד. היא מרגישה יותר מדי בעיניינים בזמן שבשטח היא דועכת. בריטני הקליטה בעשר שנים האלה 7 אלבומים. זה נקרא להיות בשטח.
 
יש בזה משהו

אבל אני חושבת שהיא ענתה ככה בגלל שכבר נמאס לה שכל הזמן שואלים אותה על ליידי גאגא. זה מעליב שאחרי 12 שנים עדיין משווים אותה לזמרות מתחילות. היא כבר יותר מ10 שנים כאן למרות שזה לא נראה ככה. משנת 2000 כריסטינה הוציאה לפחות קליפ אחד חדש בשנה (חוץ משנת 2005 ו2009). בעשור האחרון יצאו לה 4 אלבומים חדשים - Stripped, BTB, אלבום בספרדית ואלבום Christmas. לבריטני יצאו 5 אלבומים בעשור האחרון ולא 7.
 

YugiBoy

New member
אני לא חושב שזה כי נמאס לה..

בעולם הבידור ישאלו אותך כל שאלה מיליון פעם. עשית קליפ פרובוקטיבי? ידברו איתך על זה בכל ראיון, בכל תוכנית טלוויזיה בכל אירוח ברדיו בכל כתבה בעיתון.. היא צריכה להיותר רגילה לזה. דווקא בגלל שכל הזמן היא מסננת עקיצות ואז היא לקחה צעד אחורה באתר זה היה נראה קצת לא אמיתי מצידה, למרות שזה חשוב לדעת לפרגן, אחרת זה באמת נראה כאילו הדיבור לא מגיע מביטחון.
 
ברור שנמאס לה

מאז שהיא פרצה משווים אותה לאחרות (גם אם יש סיבה לכך) ועכשיו אחרי שהפסיקו להשוות אותה לבריטני משווים אותה לזמרת שפרצה לפני כשנתיים. כריסטינה לא נהנית מזה בדיוק כמו שמדונה או מריה קארי לא היו שמחות לשמוע אחרי יותר מ20 שנה שהן מעתיקות מזמרת שרק פרצה. אני לא חושבת שלכריסטינה או לליידי גאגא אכפת מזה. זה יותר מלחמה בין המעריצים שלהן. לי זה קצת מפריע בגלל שעכשיו כל זמרת שעושה משהו כביכול מעתיקה מגאגא. אני לא חושבת שהמעריצים של בריטני אוהבים שמשווים את מיילי סיירוס לבריטני וכשייצא האלבום החדש של בריטני ויגידו שהיא מעתיקה מגאגא אתם גם לא תאהבו את זה.
 

YugiBoy

New member
אבל תמיד משווים את כולם לכולם

זה לא אמור להיות משהו חדש או מתיש.. כמו שתמיד יצוצו שמועות זדוניות.. לומדים לחיות עם זה. ואני מאוד אוהב את הוידאו של כריס, הוא צודק.
 

Bright Unicorn

New member
את הספרדית ואוסף הקריסמס אני ממש

לא מחשיב. אם כך אז לבריטני יש יותר אלבומים (יחד עם אוספי הלהיטים, ואלבום הרמיקסים) אז 6 אלבומי אולפן סליחה. זה לא ממש עקרוני היא עדיין עוקפת את כריסטינה בסיבוב. אני באמת מרגיש ללבה ומבין שזה מעצבן שמשווים אותך לזמרות אחרות, א-ב-ל אם את לא רוצה שישוו אותך לזמרות אחרות אל תעשי מה שזמרות אחרות עושות! השוואות פה ושם תמיד יש בין כוכבות פופ, אבל לרמה של כריסטינה אף אחד לא מגיעה כי אף את פשוט לא משכפלת את עצמה כמוה. אנשים לא טיפשים מתי שמשהו מועתק מדי הם פשוט שמים לב ואצל כריסטינה זה ממש גלוי לעין לומר לך את האמת היא כבר (נתן לה להנות) 10 שנים כביכול בסביבה.. ועדיין אין לי מושג מי היא כאומן. עצוב
 

Music Man XD

New member
זה שלך אין מושג לא אומר שלה אין מושג.

ואתם באמת חושבים שכריסטינה הסתכלה על הקליפים של ליידי גאגא ואמרה "כזה אני רוצה!" ? כולם לוקחים השראה מכולם, כולם לוקחים רעיונות מכולם, כן, גם בריטני.
 

Bright Unicorn

New member
בערך

"כזה אני רוצה", "איך לא חשבתי על זה קודם".. באמת נראה לי שזה מה שהיא חשבה וניסתה לקחת את זה למקום שלה. סה"כ אני מאד מעריך אותה חושב שכל זה פשוט מוריד ממנה
 
אף אחד לא מחשיב אותם

אבל הם כן נחשבים. את האוספים אני לא החשבתי. אני מסכימה שיש דמיון בין רוב הדברים שכריסטינה עושה מאז 2008 למה שליידי גאגא עושה אבל זה כבר מגוחך שאומרים שהיא מעתיקה מגאגא הכל. לי זה נראה כאילו לא משנה איזה סינגל ראשון היא הייתה מוציאה ולא משנה איך הקליפ היה נראה עדיין היו אומרים שהיא מעתיקה. אם כריסטינה העתיקה ממישהו כשהיא צילמה את NMT זה ממדונה אבל איכשהו היא הואשמה בהעתקה מגאגא. אם ליידי גאגא הייתה מוציאה קליפ כמו NMT לא היו אומרים שהיא העתיקה ממדונה היו אומרים שהיא מקורית וזה ההבדל.
 

Shiri from the block

Active member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifזה מה שנקרא, לקרוא מתחת לשורות להבין את הכוונה האמיתית מתחת למה שבעצם נאמר. וכמו שעומר מעלי הסביר, לגמרי רואים את הזילזול שלה בגאגא. מעצבן אותי שהיא תמיד חשה מעל כולם. בסדר, שיהיה לה ביטחון עצמי, אבל היא כאילו כל כך מאוהבת בעצמה ושכל השאר לא שוות שום התייחסות.
 

theone24

New member
א' - טוב שאתה מתערב...

זה פורום פתוח לכולם שבו ניתן לדבר על כל מה שעוסק בפופ,ככה שאני שמח לראות עוד אנשים יום יום,ואתה יותר ממזומן להביא את חבריך מפורום כריסטינה לכאן.
ב' - כמו ששמת לב, לא נקטתי צד במה שרשמתי,אלה הבאתי את העובדות כמו שהם. היה ראיון והיה מכתב הבהרה. במידה והייתי נוקט צד לא הייתי טורח להגיד שגם פורסם מכתב הבהרה. המשפט שהבאת מדגיש את העקיצה,כמו שעודד כתב. כאילו היא לא יודעת במי מדובר וקוראת לה "החדשה שכיף להסתכל עליה". מה היא חיה בגן חיות? אתה מבין? יש בזה נימת זילזול,ואי אפשר לא לשים לב לזה. אגב,אם כריסטינה בעצמה לא הייתה חושבת שדבריה לא יצאו טוב בראיון היא לא הייתה טורחת לפרסם מכתב שכזה. ככה שגם היא שמה לב שמשהו שם לא כשר.
 

Music Man XD

New member
אפשר להבין את זה בכל מיני דרכים לדעתי.

כי אנחנו לא בדיוק שמענו מי אמר מה. אנשים פשוט עושים מהסיפור הזה הרבה יותר ממה שהוא באמת, ולוקחים את זה לכיוונים של שנאה טוטאלית. בקיצור.. שכל אחד יראה את זה איך שנוח לו, לא נתווכח.
 

Shiri from the block

Active member
מסכימה לגמרי הבנו שהיא בקטע ביצ'י אבל חלאס, נמאס כבר. היא לא מראה שום כבוד לשום זמרת פופ שבשטח. בריטני למשל, אף פעם לא אמרה מילה אחת רעה על שום זמרת. וירדו עליה כל כך הרבה בזמנו, והיא תמיד אמרה רק מילים טובות. היא רואה את עצמה בגובה העיניים יחד עם כל השאר, בעוד שכריסטינה חשה את עצמה מעל כולם. זה פשוט התנהגות מגעילה כבר. שתתבגר.
 

Bright Unicorn

New member
../images/Emo45.gif נכון מאד

ולא רק שבריטני לא אמרה מילה רעה היא גם נסכלה לא פעם ע"י המון אמנים בתעשייה. מה שהופך אותה לבן אדם כ"כ נעלה בעיניי זה שכשאפילו פינק ירדה עליה בהתחלה היא עדיין אמרה שהיא אוהבת אותה ואת המוזיקה שלה כשהיא התבקשה להגיב על כך... אנשים חסרי בטחון מרגישים צורך לעקוץ. ולא משנה כמה טווסים הם נראים כלפי חוץ. מי שיודע מה הוא שווה בכלל לא נכנס למקומות האלה. ולא משנה אילו שאלות ישאלו אותו
 

Shiri from the block

Active member
../images/Emo45.gif זהו! ידעתי שפינק פעם אמרה עליה דברים רעים! זכרתי שהייתה סיבה למה שנאתי אותה פעם../images/Emo6.gif אבל מאז היא שינתה את הדעה שלה.. אני זוכרת כשהם הקליטו ביחד את הפרסומת לפפסי היא אמרה עליה רק דברים טובים..
 

YugiBoy

New member
אני חושב שהוא התכוון לשיר ההוא לא?

והיא תמיד דוחפת שמות של מפורסמים לאחד השירים באלבום, ברוח טובה.. היא אמרה על בריטני המון דברים טובים.
 

Shiri from the block

Active member
לא, היא אמרה עליה דברים גם בראיונות.. אבל שוב, זה היה ממזמן.. מאז הדעה שלה השתנתה וטוב שכך :)
 
למעלה