עד ההנהלה החדשה... מה שלומכם?

  • פותח הנושא giri
  • פורסם בתאריך

giri

New member
עד ההנהלה החדשה... מה שלומכם?

הנהלת הפורומים מחפשת מנהל מקצועי לפורום ובינתיים אני פה למקרה שמישהו רוצה חס וכרפס לדבר

אני מעריכה שיקח קצת זמן לאתר מנהל, די ברור לי שההנהלה יותר עסוקה בגרסת הפורומים החדשה כעת.
אז... איך היו השבועיים האחרונים שלכם, בא לכם לחלוק?
 

superKENZ

New member
רוצה חווה משלי

מיציתי. רוצה דברים שיקרו כמו שאני רוצה.
כמו שהיה לי בעבר (והייתי מבסוטה, ולסוס היה טוב יותר)
רוצה בית קטן, 2-5 אורוות. מגרש/גדרה וזהו.
אני אתפעל הכל, אאכיל, אנקה, אטפל. לא רוצה טובות מאף אחד, לא רוצה להתלונן על אף אחד, לא רוצה להתעצבן... לא רוצה. די.
רוצה להתייחס לסוסים שלי כמו שמגיע להם, כמו אל בע"ח שלא משתמשים וזורקים. לא זורמת לי הגישה הזו. בכלל.
זהו, מיציתי.

ואם מישהו מכיר איזה משקון כזה, עם בית ואורווה, במחיר נורמלי, ובאזור השרון (עדיפות של בין כפס לנתניה), ממש אשמח לדעת.
 

giri

New member
מצד אחד צר לי

ואני מאד מכירה את הסיטואציה.
מצד שני אני קצת מתרגשת בשבילך, כי אם זו אופציה, זה יכול להיות ממש מגניב.
 
אני מניח שזה חלום של רבים מאיתנו

בהצלחה איתו, ואם תגיע לאוזני איזה אופציה אני אעדכן.
 
לצערי אין טיול השנה

דרכתי על אבנון שלשום, ומאז הרגל שלי נפוחה ואני לא מסוגל ללכת. אז הטיול צפונה מתבטל כרגע, וגם הרכיבה
 
ייפ, דומה לאבן ועם קוצים על הגב

בד"כ עם קצת רעל כדי ללמד לקח את הטיפש שידרך עליו- למדתי, מסתכל תמיד מתחת לרגליים.
 

jgut

New member
מאיפה זורחת השמש?

בימים אלה אני לומדת את חוקי הפיזיקה החדשים:
מסתבר שכדור הארץ לא מסתובב סביב השמש. ממש לא!
השמש גם לא זורחת מהמזרח. היא אולי שוקעת במערב. אבל רק אולי. כשבא לה... זה לא באמת תלוי בה.

כשהמציאות מתנגשת לנו בפנים - האשליות מתנפצות. זה קצת כואב. אבל מחלימים מזה בהמשך. או שלא. אני אנסה לדווח בעתיד.

כשסוסים צולעים זה לא רלוונטי. זה גם לא קריטי. לפעמים זו רק אחת מהאפשרויות, או שתיהן ביחד.

הלקוח תמיד טועה. גם כשהוא צודק, הוא בעצם טועה. זו מן אקסיומה שכזו. אין טעם להתווכח עם עובדות. הלקוח לא יודע מה טוב לו. לכן מזל שיש מישהו אחר שיחליט בשבילו.

יש מלא אנשים, בלי רגליים ובלי ידיים. הם רוכבים על סוסים והם לא מתלוננים הרבה כמוני. איפה אותם אנשים? שלחו אותי לחפש בגוגל שלי. לא מצאתי. אולי אין להם אינטרנט. חבל שגוגל לא שלי.

אני חוזרת להמליץ על הבלוג הבא:
http://dressagecurmudgeon.blogspot.ca/
מומלץ לקרוא מתחילת הבלוג.
גירי את תמצאי שם רשומה על אוכפים שתזדהי איתה. אני הזדהתי גם עם זה וגם עם השאר.
 

jgut

New member
השאלה היא

האם היא באמת מתלוננת פחות ממני?
ואיפה יש עוד מ-ל-א אנשים כמוהה?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

giri

New member
בתור התחלה חיפשתי אוכף בבלוג

והרשומה הראשונה, שקראתי את מחציתה בגניבה עכשיו תוך אכילת תפוח-ארוחת-העשר שלי, גרמה לי לצחוק ולבכות בו זמנית. איזה סאגה. אני בהחלט אקרא את הבלוג ואני מאד שמחה ששיתפת אותו.
 

jgut

New member
יש שם כמה רשומות

שגרמו לי לצחוק ולבכות בו זמנית...
 
בארץ, ולא ממש מתחשק לי לנוע

חזרתי לארץ לפני כמה ימים, והדבר היחיד שבא לי לעשות זה לשבת בבית ולקרוא. לא יצאתי כמעט, רק לחבר נכה צה"ל שחיכה לחזרה שנה שלמה. היו לי תוכניות להתאמן, לשחות, לטייל, לעשות פרקטיקה, לעבוד ומה לא. עד עכשיו כלום, חוץ מספר וחצי שסיימתי :) . היום התחלתי לנער את עצמי קצת, לזוז טיפה ולהתארגן. אני עוד אצה לטיול בארץ החודש הזה, ובתקווה נקפוץ גם לאורווה ונבקר חברים שמחזיקים סוסים בצפון. לא רכבתי כמעט שנה, הגיע הזמן.
 

giri

New member
אצלי בסימן סטרס

הדבר הכי טוב שאני יכולה לדווח עליו הוא שאני יוצאת לעוד תחרות בסופ"ש הקרוב. זה הולך להגמר בהרבה יותר כסף משתכננתי - רציתי לצאת ליום אחד, אבל יש בעיה עם ההובלה ובסוף זה היה לצאת לכל התחרות (שלושה ימים) או לא לצאת בכלל, ואחרי התלבטות החלטתי לצאת כי אני לא בטוחה שתהיה עוד תחרות בתקציב שלי העונה. אחרי שאני יוצאת אליה זה כבר הרבה יותר בטוח... היא תשתה לי הרבה מאד כסף.
&nbsp
בעבודה יש הרבה לחץ וחוסר ודאות. שוב פיטרו כמה אנשים, שוב רה-ארגון, והאווירה זוועה. הפרוייקט שאני עובדת עליו במקום טוב יותר אבל עדיין התחושה הכללית היא של דחיפות ולחץ וממש לא נעים. וכשאני בבית והולכת לחווה, שהיא איפשהו המקום שאני בורחת אליו... אז בחווה עכשיו לא משהו גם.
ביוני המאמנת שלי, שהיתה חצי בעלים של החווה, השתלטה על החווה והקבוצה השניה עזבה. היו המון שינויים כתוצאה מכך, חלקם טובים יותר וחלקם פחות. בשורה התחתונה כרגע אנחנו מקבלים שירות פחות טוב ומשלמים יותר. הכל ארוז תחת אצטלה של חברתיות... אבל המאמנת שלי לא שכרה אנשי צוות להחליף את אלה שעזבו, ונראה לה הגיוני להניח שהרוכבים בחווה יעשו כמות מטורפת של עבודות חווה בשבילה, בלי לפצות על כך בשום צורה. וזה מתחיל מעבודות צביעה, נקיונות, תיקוני מבנים, שיפוצים, ומסתיים בעבודות היומיומיות של הוצאת הסוסים וההאכלות. בנוסף, העבודות היומיומיות הפכו לברדק לא ברור. הסוסים מחליפים גדרות בצורה לא צפויה. ההאכלות לא מסודרות. איך אף סוס עוד לא חטף קוליק - נשגב מבינתי. השיעורים לא מתואמים בצורה מסודרת. אתה מתאם שיעור לאיזה יום ופתאום מסתבר שהיא לא נמצאת כי היא נוסעת לקנות טרקטור (באותו בוקר מסתבר! כשאתה מסמס לה לוודא את השעה!). וכל הזמן ברבורים על כמה החציר יקר וכמה העבודה קשה ובסוף כולנו משלמים תוספת חציר עד להודעה חדשה בנוסף לעליית מחיר הפנסיון. וערימות של חוקים חדשים - חלקם, עם כל הרצון הטוב, כבר ממש מתקטננים. למשל ראשיות בחדר האוכפים צריכות להיות מגולגלות בתוך החוטמית/גרונית והמושכות מקופלות לשניים כדי "שיהיה מסודר". שזה סבבה, אבל לא ברמה שסביר שתקבל שטיפה אם תלית את הראשיה המסודרת שלך בלי לסגור את החוטמית. דחילק.
בקיצור... די מעצבן.
ומצד אחד היא מקבלת בהבנה את הלו"ז הבעייתי שלי, מצד שני היא לא עושה בעצם כלום כדי להתגמש אליו, אז מה ההבנה הזו שווה בעצם? זה בדיוק אותו דבר כמו בחווה עם לו"ז קשיח, פשוט בלי הלו"ז. החמצתי שיעורים כי היא הזיזה אותם לימים שבהם לא היה לי הסוס (אלא לשותפה) והיא לא מאפשרת להשלים אותם עם הלו"ז המטורף שלה. היא חצי מהזמן מסתובבת בתחרויות כי זו העונה ומבטלת שיעורים.
ואם כל זה לא מספיק... השותפה שלי עוזבת בספט' כי היא מתחילה אוניברסיטה (רחוקה). אני עוד לא יודעת מי יחליף אותה ומתי... אבל! בינתיים, אחרי שהיא לקחה את הסוס לכמעט שבועיים בסוף יוני לתחרות, היא עכשיו רוצה לצאת לעוד תחרות של חמישה ימים, מה שדורס ארבעה ימים שאני אמורה לרכב בהם, בלי שאפילו נשאר מספיק זמן עד סוף החודש בשביל לתאם את זה. הפעם כבר הייתי פחות גמישה והודעתי לה שיש לה את הלו"ז והיא מוזמנת להציע איך היא יוצאת לחלק מהתחרות הזו ומפצה אותי על הימים. כי די כבר. אני מבינה שבשבילה זו הזדמנות אחרונה לפני הקולג' ומי יודע אם היא תחזור לרכב, אבל אם מישהו אחר יתחיל בספט' (והסוס כבר מפורסם לפנסיון) אותו אדם לא יחזיר לי את הרכיבות שהפסדתי בגללה, שבמהלך יוני-אוגוסט הצטברו ללא מעט. אז מספיק כבר.
איזו הוצאת קיטור!
 

jgut

New member
בהצלחה בתחרות

ושתעבור התקופת סטרס הזו במהרה...
 
למעלה