עד שקטאר לא תושמד כליל קרי תימחק מהמפה העולם כולו נמצא בסכנה קיומית

סטילהוק1

Well-known member
מבחינתי זה אפילו לא נתון למחלוקת שאת קטאר הנאצית צריך להשמיד ולמחוק מעל פני האדמה, ואם זה היה תלוי בי היא כבר מזמן לא היתה קיימת. אם ישראל תעשה זאת או המערב יתעורר מתרדמתו המסוכנת ויעשה זאת זה כבר סיפור אחר, אבל אסור שקטאר הנאצית תמשיך להתקיים וחובה להשמידה ובהקדם האפשרי.

אני יודע שהבסיס הימי הכי גדול של הצי האמריקאי נמצא ליד דוחה ושומר על קטאר הנאצית, אבל אם המערב יחליט להשמידה אותו בסיס יפונה משם הרבה לפני, וייתכן שאנשי הצי האמריקאי אולי אפילו ישתתפו בהשמדתה של קטאר הנאצית.

כי אם קטאר הנאצית לא תושמדת ובהקדם האפשרי, העולם כולו בסכנה קיומית ובדרך לרדת לטימיון. ואנחנו רואים בכל יום איך הולכת וגוברת ההשפעה הקטארית, שטיפת המוח על הסטודנטים והדור הצעיר בארה"ב ובמערב כולו, קניית הפוליטיקאים ונשיאי האוניברסיטאות המושחתים והמשוחדים, ואת הסחיטה הקטארית אל מול מדינות שלמות ומנהיגיהן.

המטרה של קטאר בדיוק כמו זו של החמאס הרצחני שאותו היא מממנת היא השמדת מדינת ישראל, אך בהמשך כיבוש מבפנים של העולם המערבי כולו והפיכתו לח'ליפה מוסלמית גדולה תחת חוק השריעה. כך שאם קטאר הנאצית לא תושמד זו תהיה בכייה לדורות, ולא רק עבור היהודים, אלא עבור העולם כולו.

מבחינתי האיום הקטארי שמחזיק את העולם המערבי כולו ומנהיגיו חזק בביצים באמצעות אינספור כמויות הכסף מבארות הנפט חסרות התחתית שלה מסוכן באלפי מונים אפילו מהאיום האיראני, שאליו לפחות מדינת ישראל וחלק מהעולם המערבי מודעים היטב, בניגוד לאיום הקטארי שחותר מבפנים תחת כל ההנהגות במדינות המערב, כולל בישראל.



מאיפה כל הכסף להפגנות לאלפי הדגלים לאלפי האוהלים והציוד? בדיוק כמו הכסף שנשפך בכמויות על כנופיית קפלן, אין ספק מי עומדת מאחורי כל זה בכל מקום: קטאר.


Qatar Must Be Bombed.jpg
 
למעלה