עוד גזר דין בלתי ממצה- שלחו מחאה

עוד גזר דין בלתי ממצה- שלחו מחאה../images/Emo70.gif

ספר שהתעלל מינית בילדה בת 11 במשך שנתיים (וכנראה שאף היו מעורבות ילדות נוספות במעשים) נשפט אתמול ל- 4 שנות מאסר בפועל בבית השמפט השלום בת"א. השופטת קבעה כי היא מתקשה לקבל הסבר כי הידרדרותו על רקע משבר אישי גרמה לאדם בוגר לפגוע קשה בילדה. "כנראה ישנן סיבות עמוקות יותר הנמצאות בנאשם אשר הביאו להתנהגותו. אין מדובר בכישלון ואף לא במעידה אלא ברצף של אירועים שנמשכו לאורך זמן רב ואלמלא נתפס האירועים היו ממשיכים להידרדר" (מתוך כתבתו של אבי כהן, YNET) איכשהו, למרות הזדעזעותה, החליטה השופטת לגזור עונש של 4 שנות מאסר - המהווה עוד דוגמה מיני רבות לגזר דין "חמור" כביכול שבעצם רק מראה כמה מקלה ענישת עברייני המין בישראל. לא נשב ונשתוק על אף גזר דין כזה !! הפעם לא נצא ונעמוד מול בית המשפט, אך נפתח במתקפת פקסים על בית משפט השלום מצורף כאן פקס שכתבנו לכבוד השופטת חיותה כוחן, ששפטה במקרה ושקורא לה ולשאר השופטים להחמיר את הענישה.... כל אחת מוזמנת לערוך ע"פ רצונה, לחתום ולשלוח את הפקס אל בית משפט השלום. מס' הפקס: 03-6910699 למי שאין פקס בבית - ניתן לשלוח פקס חינם ע"י שירות פקסחוזר. מי שמאוד רוצה - תמיד ניתן להשאיר הודעה במזכירות בית המשפט - 03-6926211 אנא - הפיצו הלאה לכל מי שאתן מכירות - אם יגיעו הרבה פקסים אולי נגרום לשופטת הזו לחשוב על האדם שהיא נותנת לו לחזור לרחוב בעוד 4 שנים מעכשיו.... לחתימה על העצומה/להצטרפות לרשימת התפוצה -יעל-
 

tali_le

New member
תיקון מס' הפקס

לפקס זמין יותר וישיר 03-6926696 טלי
 

מוצרלה

New member
השאלה אם פקסים יעזרו בענין

לא יודעת, די נואשת ממה שהחוק מוכן לעשות עבור עבירות אלו. ורואים דוגמאות כל יום כגון מה שצירפת היום. צריך מישהו רציני בכנסת, שיקום ויזעק את כאבם של הקורבנות. ויתחיל לעשות מעשה,ולא רק לדבר.
 
../images/Emo41.gifסקר../images/Emo41.gif

בפורום של תנועת "הצבעים שלנו",אחת התנועות השותפות במטה המאבק כנגד אלימות מינית, מתנהל דיון ערכי בנושא המחאות הנקודתיות לאחר פסקי דין שונים. אותו דיון גרר אחריו סקר העוסק בנושא זה, נשמח לשמוע את דעתכן (לחץ עליי)
 
למעלה