עוד מישהו ראה את רצח מאדום לשחור,

טל קר

New member
עוד מישהו ראה את רצח מאדום לשחור,

הפרק השני שהוקרן היום? (זו לא שאלה רטורית, זה כדי להתחיל דיון על בייליס, מה שהשוטר השני עשה לו, יחס שאר השוטרים אליו, וההחלטה שלו להוריד את האתר שלו)
 

טל קר

New member
מה זה?

רק לי יש לווין? רק אני מכורה לרצח מאדום לשחור? רק אני חושבת שבייליס הוא מה-זה-מאמי?
 
../images/Emo98.gif אין לי לווין, אבל... ../images/Emo39.gif

פעם, מזמן, כשהסדרה היתה משודרת בערוץ 2, אז גם אני צפיתי בה. וכן,בייליס מאמי... הוא היה כזה חמוד... אבל היה איזה פרק שהוא שכב עם איזו בחורה מוזרה שאהבה לישון בארון קבורה (זוכרת?) וזה היה ממש מוזר...ודי הרגיז אותי כי הייתי בטוח שהוא הומו....אני עדיין מקווה כי הוא באמת מאמי...
 

טל קר

New member
בייליס מוצג כבי סקסואל, היה לו

רומן עם כמה נשים בסידרה, ובאופן יותר מרומז גם עם גברים. בפרק של אתמול הוא הלך למועדון גייז, פגש שם שוטר אחר שהוא הכיר מאיזו חקירה, הם קבעו לצאת, והשוטר הבריז, כי כולם בשאר המחלקות במשטרה צוחקים על בייליס בגלל אתר האינטרנט שנודע שהוא שלו בחקירת רצח אחרת, שעוסק בביסקסואליות ובודהיזם. כשהוא בא לברר מה קרה, הוא לוחש שהוא לא רוצה קשר איתו כי כולם צוחקים על בייליס בגלל האתר, ושהאתר שלו זה כמו מסע צלב, והוא לא מעונין שבייליס יוציא אותו מהארון ואז צורח בקול (שאנשים אחרים מסתכלים) תעוף מכאן יא מתרומם אחד. בייליס חוזר מבואס הביתה, ומחליט: א. למחוק את האתר מהרשת ב. להתנזר.
 

MARMELAD

New member
חבל...

האמת היא שגם לי היו כמה קשרים שלא עברו את שלב היום הראשון... בגלל שהייתי מחוץ לארון והוא לא. אחד מהם היה באמת פספוס רציני - בחור מדהים, חכם, יפה, ממש חלומי.. הקיצר נפגשנו אצל איזה חבר - הם שניהם עבדו באותו מלון בזמנו וידעו אחד על השני. כבר באותו לילה הוא ליווה אותי הביתה והיה לנו אחלא סקס. אח"כ נפגשנו עוד כמה פעמים אבל תמיד בבית. הקיצר דיברנו - אמרתי לו שאני מחפש קצת יותר מסקס, והוא אמר לי שהוא ממש התאהב בי, אבל, הוא לא יכול לצאת איתי בגלל שאני מחוץ לארון. רבאק, אפילו ללכת ביחד לעשות קניות לא יכולנו כי הוא פחד שמישהו יראה אותנו ביחד ויסיק מסקנות! אז ככה סחבנו לנו עוד כמה ימים של זוגיות (מושלמת) בארון, וביום שראיתי אותו בקניון עם חברים שלו ולא ידעתי אם זה יהיה בסדר אפילו אם אני אגיד לו שלום.. מה גם שהוא מייד הפנה את המבט שלו הצידה... הבנתי שזה הסוף. הוא היה כל כך עמוק בארון שלא היה סיכוי שזה יעבוד. אח"כ הוא התקשר אליי והסכים לצאת מהארון בשבילי.. אבל אני כבר לא רציתי. זאת אומרת, הבן אדם יעשה כזה צעד מהותי בשבילי, ולך תדע מה יהיה, אולי נפרד אחרי שבוע בגלל משהו שלא קשור בכלל... אני אמשיך את החיים שלי כרגיל והוא כבר יהיה "הומו מוצהר". לא רוצה את זה על מצפוני. ככה הגעתי למסקנה שאני - יוצא - רק עם גייז מחוץ לארון. לא חסרות לי צרות בחיים גם בלי זה..
 
אצלי דווקא הקשר (היחידי) שלי

היה דפוק בגלל הארון. כלומר, היינו בפנימיה וזה, ושם לא ממש זרקנו על מי יגיד מה (ממש לא מעניין אותי). אבל אם היה חופש וחזרנו הביתה, או אז, יכולתי לא לשמוע ממנו במהלך כל חג הסוכות למשל. שזה ממש לא נחמד, כשיש לך מישהו רציני. אבל הוא כבר לא רציני וכבר לא בכלל
ככה שזה לא ממש מעניין אותי. מה שכן, בלי לפגוע באף אחד חס וחלילה, אני גם החלטתי שהקשר הבא שלי יהיה עם מישהו שלא בארון. לא בגלל שאני צוחק על זה חס וחלילה, או משהו כזה. רק בגלל שיהיו לנו קשה לזרום בייחד. מה לעשות, אנשים נמצאים לפעמים בשלבים שונים בחיים שלהם. אני בטוח למשל שיש היום בחורים שלא נתאים אחד לשני, כי אני "נמצא" באיזה שלב שהם "כבר לא" נמצאים בו. הבנתם למה אני מתכוון? שאו ברכה.
 
למעלה