עוד מעט בת 35

redtulip

New member
עוד מעט בת 35

אני רווקה \בלי בן זוג קבוע והתחלתי לחשוב על לעשות ילד אני לא רוצה לעשות אותו לבד (בנק הזרע וכאלה) אני רוצה למצוא שותף לגידול הילד איך להתחיל?
 

ח.ג.

New member
להביא ילד לעולם

redtulip שלום אני מבין את רצונך להביא ילד משלך,רצון מאד אנושי,טבעי ומובן.יחד עם זאת יש מיגוון שיקוליים אישיים באיזו דרך להביאו? לפי דבריך כעת נראיית לך כמתאימה הדרך בה יש שותף מלא להבאתו וגידולו?כדאי להכנס לאתר הכרויות קופידון אשר חברים בו כ-200 אלף חברים/ות אני מאמין כי תוכלי לקדם את מטרתך ע``י מציאת שותף שם. יתרונו של האתר שאת אנונימית ומוסרת פרטים רק למי שאת בוחרת.מצרף עבורך הכתובת.בהצלחה.
 

מיכל לב

New member
שלום ובוקר טוב ,

redtulip , להביא ילד לעולם לבד זה לא קל!!!! ואחד הדברים שמאד קשה להבין הוא ,במה באמת דברים אמורים. אני חושבת שאין סיבה לוותר על חווית האמהות בגלל שלא נמצאה זוגיות מתאימה אך יש לקבל את ההחלטה על כך יחד עם הבנת ההשלכות הרבות.לדעתי,חשובה משפחה תומכת וגם מצבך הכלכלי ,או אפשרויות התמיכה . בדיוק לאנשים במצבך, הרוצים להביא ילדים לעולם אך מטעמים שונים אינם חיים בזוגיות, הוקמה אגודת ``הורות אחרת``. האגודה מלווה את התהליך מתחילתו עד סופו,תומכת ומסייעת במציאת בן זוג מתאים. אני באופן אישי מוצאת שכדאי לפנות אליהם,זה עיסוקם,אליהם פונים אנשים המעוניינים בדיוק בזה, נערכים מפגשים המאפשרים הכרות עם השותפים הפוטנציאלים וניתנת הכוונה. ``קופידון``הוא אתר היכרויות אך לדעתי אינו המקום הנכון להתחיל בו. אשמח לעזור בכל שאלה או תהייה, באהבה, מיכל :cool:
 
למעלה