עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר

  • פותח הנושא nagu
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

euro3

New member
קווים חדשים באגד " בעזרת השם"

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
קווים חדשים באגד " בעזרת השם"
984 חצור דרך צפת לאשדוד 987 ,986 קווים לבני ברק וירושלים מיישוב בצפון. עדיין בבניה.
 

אורי404

New member
בקצב הזה אני לא אתפלא לחזרתו של קו

קווים חדשים באגד " בעזרת השם"
984 חצור דרך צפת לאשדוד 987 ,986 קווים לבני ברק וירושלים מיישוב בצפון. עדיין בבניה.
בקצב הזה אני לא אתפלא לחזרתו של קו
316 בגרסה חדשה. זה היה קו מעמנואל לאשדוד דרך כפר סבא, הוד השרון ופתח תקווה. לא אתפלא לראות גרסה חדשה של הקו שיסע ישירות מעמנואל לאשדוד דרך כביש 6.
 

levikon

New member
"אגדוס"

קווים חדשים באגד " בעזרת השם"
984 חצור דרך צפת לאשדוד 987 ,986 קווים לבני ברק וירושלים מיישוב בצפון. עדיין בבניה.
"אגדוס"
וכל מילה נוספת מיותרת
 

ה2

New member
984 מספר אמיתי. קוים אחרים הם

קווים חדשים באגד " בעזרת השם"
984 חצור דרך צפת לאשדוד 987 ,986 קווים לבני ברק וירושלים מיישוב בצפון. עדיין בבניה.
984 מספר אמיתי. קוים אחרים הם
ממגדל העמק ומטבריה לבני ברק וירושלים, מנתיבות לבני ברק וירושלים וקו חרדי נוסף מצפת לחיפה שמספריהם 969 751 752 750 490 492.
 

mister K

New member
השערה שלי לנסיבות המהלך../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
השערה שלי לנסיבות המהלך

אגד רוצה לפתוח קווי מהדרין חדשים שיהיו רווחיים. משרד התחבורה מנגד לא מאשר לאגד לפתוח קווים חדשים מבלי לוותר על קווים שברשותה (תנאי הרפורמה הלא הוגנים). בשל כך מעדיפים באגד להעביר לחברות החדשות את הקווים הכי פחות רווחיים בשבילם (בגלל זה נשמע לי קצת תמוה שדווקא קו 301, כי הוא קו די רווחי). מי מרוויח מכל הסיפור? ציבור החרדים כמובן שיזכה לנסוע עם אגד בקווים מיוחדים ובמחירים מוזלים (לא שיש לי משהו נגד זה, הבעיה היא שזה בא על חשבונינו). ומי המפסידים? יתר ציבור הנוסעים שייאלצו לנסוע עם קווים/סופרבוס עוד כל מיני "חאפרים עם רשיון". ושוב:"תודה למשרד התחבורה!!!"
 

אורי404

New member
דוקא אני לא רואה את הפעלת קווי

השערה שלי לנסיבות המהלך

אגד רוצה לפתוח קווי מהדרין חדשים שיהיו רווחיים. משרד התחבורה מנגד לא מאשר לאגד לפתוח קווים חדשים מבלי לוותר על קווים שברשותה (תנאי הרפורמה הלא הוגנים). בשל כך מעדיפים באגד להעביר לחברות החדשות את הקווים הכי פחות רווחיים בשבילם (בגלל זה נשמע לי קצת תמוה שדווקא קו 301, כי הוא קו די רווחי). מי מרוויח מכל הסיפור? ציבור החרדים כמובן שיזכה לנסוע עם אגד בקווים מיוחדים ובמחירים מוזלים (לא שיש לי משהו נגד זה, הבעיה היא שזה בא על חשבונינו). ומי המפסידים? יתר ציבור הנוסעים שייאלצו לנסוע עם קווים/סופרבוס עוד כל מיני "חאפרים עם רשיון". ושוב:"תודה למשרד התחבורה!!!"
דוקא אני לא רואה את הפעלת קווי
המהדרין כמשהו שבא על חשבון נוסעים אחרים. שהנוסעים החרדים ייהנו מהשירות הנהדר שאגד נותנים להם (בשיא הרצינות אני כותב את זה). אבל, על אגד לא להעלים את עובדת הקווים ולהציג מידע ברור על הקווים ולא מה שקורה כעת, שפעם הקווים מופיעים באתר האינטרנט ופעם לא למען נוסעים שאינם חרדיים. מדובר פה על קווים נוחים לא רק לחרדיים. עניין נוסף הוא המחירים. בין אם זה אגד קובעים את המחירים ובין אם זה משרד התחבורה קובע, המחירים של הקווים החרדיים הם זולים באופן משמעותי מקווים שדומים. מיותר לציין שבקו מהדרין מספיקה נסיעה אחת ואילו בקו רגיל יש לעתים קרובות צורך בנסיעה (אם לא נסיעות) נוספת באוטובוס וכך זה מגדיל את הוצאות הנסיעה. שאגד ימשיכו לתת שירות לציבור החרדי, אך שלא ישכחו שיש עוד נוסעים שזקוקים לשירות טוב ונוח.
 

oshri5917

New member
אבל שלא יפעילו קווים שרק חובשי

דוקא אני לא רואה את הפעלת קווי
המהדרין כמשהו שבא על חשבון נוסעים אחרים. שהנוסעים החרדים ייהנו מהשירות הנהדר שאגד נותנים להם (בשיא הרצינות אני כותב את זה). אבל, על אגד לא להעלים את עובדת הקווים ולהציג מידע ברור על הקווים ולא מה שקורה כעת, שפעם הקווים מופיעים באתר האינטרנט ופעם לא למען נוסעים שאינם חרדיים. מדובר פה על קווים נוחים לא רק לחרדיים. עניין נוסף הוא המחירים. בין אם זה אגד קובעים את המחירים ובין אם זה משרד התחבורה קובע, המחירים של הקווים החרדיים הם זולים באופן משמעותי מקווים שדומים. מיותר לציין שבקו מהדרין מספיקה נסיעה אחת ואילו בקו רגיל יש לעתים קרובות צורך בנסיעה (אם לא נסיעות) נוספת באוטובוס וכך זה מגדיל את הוצאות הנסיעה. שאגד ימשיכו לתת שירות לציבור החרדי, אך שלא ישכחו שיש עוד נוסעים שזקוקים לשירות טוב ונוח.
אבל שלא יפעילו קווים שרק חובשי
כיפה יוכלו לעלות או שצריך לעלות כמו בדת
 

ה2

New member
צודק במאה אחוז. ההתנייה בפתיחת קווי

השערה שלי לנסיבות המהלך

אגד רוצה לפתוח קווי מהדרין חדשים שיהיו רווחיים. משרד התחבורה מנגד לא מאשר לאגד לפתוח קווים חדשים מבלי לוותר על קווים שברשותה (תנאי הרפורמה הלא הוגנים). בשל כך מעדיפים באגד להעביר לחברות החדשות את הקווים הכי פחות רווחיים בשבילם (בגלל זה נשמע לי קצת תמוה שדווקא קו 301, כי הוא קו די רווחי). מי מרוויח מכל הסיפור? ציבור החרדים כמובן שיזכה לנסוע עם אגד בקווים מיוחדים ובמחירים מוזלים (לא שיש לי משהו נגד זה, הבעיה היא שזה בא על חשבונינו). ומי המפסידים? יתר ציבור הנוסעים שייאלצו לנסוע עם קווים/סופרבוס עוד כל מיני "חאפרים עם רשיון". ושוב:"תודה למשרד התחבורה!!!"
צודק במאה אחוז. ההתנייה בפתיחת קווי
מהדרין היתה ויתור על קוים אחרים.
 

connex

Active member
הדיעה שלך סותרת את הנעשה בלוד

השערה שלי לנסיבות המהלך

אגד רוצה לפתוח קווי מהדרין חדשים שיהיו רווחיים. משרד התחבורה מנגד לא מאשר לאגד לפתוח קווים חדשים מבלי לוותר על קווים שברשותה (תנאי הרפורמה הלא הוגנים). בשל כך מעדיפים באגד להעביר לחברות החדשות את הקווים הכי פחות רווחיים בשבילם (בגלל זה נשמע לי קצת תמוה שדווקא קו 301, כי הוא קו די רווחי). מי מרוויח מכל הסיפור? ציבור החרדים כמובן שיזכה לנסוע עם אגד בקווים מיוחדים ובמחירים מוזלים (לא שיש לי משהו נגד זה, הבעיה היא שזה בא על חשבונינו). ומי המפסידים? יתר ציבור הנוסעים שייאלצו לנסוע עם קווים/סופרבוס עוד כל מיני "חאפרים עם רשיון". ושוב:"תודה למשרד התחבורה!!!"
הדיעה שלך סותרת את הנעשה בלוד
קווים 461,475 ו247 הם קווים רווחיים לאורך כל שעות היום 475 משרת בעיקר את העובדים בנתב"ג ותושבי יהוד 461 את הבאים מתחנת הרכבת והחיילים לצריפין ו247 תלמידים ברמלה בעיקר אלה קווים רווחיים שסופרעגלה יהפכו אותם לקווים לא רווחים הודות לשירות האדיב, האוטובוסים החדישים היישר מהבוידעם של תח"צ באר שבע ודן והלו"ז המדוייק עד מאד... אם כבר הפרטה אז עדיף לתת את הקווים האלה לחברה נוספת שפועלת בעיר (אמנם רק פעמיים ביום בקו נתב"ג בא"ש)- מטרופולין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה