עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר

  • פותח הנושא nagu
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אז אולי בליליוס ומנהלי אירוס ירוחם

הבעלים של סופרבוס הוא אלי בליליוס
היבואן של מרצדס
אז אולי בליליוס ומנהלי אירוס ירוחם
הם שותפים, בדומה לחברות האחרות, שמורכבות ממספר בעלים. ולגבי יבוא מרצדס - אם אני לא טועה היתה לפני שנה כתבה בה נכתב שהופסק אישורו מ"כלמוביל" יבואני מרצדס הראשיים לייבא מכוניות מרצדס.
 

אוהד11

New member
הוא כנראה נשאר עם המשאיות ומיוחדים

אז אולי בליליוס ומנהלי אירוס ירוחם
הם שותפים, בדומה לחברות האחרות, שמורכבות ממספר בעלים. ולגבי יבוא מרצדס - אם אני לא טועה היתה לפני שנה כתבה בה נכתב שהופסק אישורו מ"כלמוביל" יבואני מרצדס הראשיים לייבא מכוניות מרצדס.
הוא כנראה נשאר עם המשאיות ומיוחדים
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif יכול להיות.

הוא כנראה נשאר עם המשאיות ומיוחדים
יכול להיות.
 

mister K

New member
זה רק מכפיל את גודל הבזיון!

הבעלים של סופרבוס הוא אלי בליליוס
היבואן של מרצדס
זה רק מכפיל את גודל הבזיון!
הבן אדם יכול (סליחה על הביטוי) להוציא OC500 מהתחת! במקום זה הוא מפעיל על הקווים שלו ונהול מקרטעים יד שנייה שמשופצרים בכל מיני דברים בצורה חאפרית ואפילו לא עומדים בתקנים של משרד התחבורה!
 

אורי404

New member
הוא גם רכש אוטובוסים חדשים, שדרור

זה רק מכפיל את גודל הבזיון!
הבן אדם יכול (סליחה על הביטוי) להוציא OC500 מהתחת! במקום זה הוא מפעיל על הקווים שלו ונהול מקרטעים יד שנייה שמשופצרים בכל מיני דברים בצורה חאפרית ואפילו לא עומדים בתקנים של משרד התחבורה!
הוא גם רכש אוטובוסים חדשים, שדרור
צילם לפני שבוע וחצי.
 

fireman

New member
לא מסריח שום דבר

משהו כאן מתחיל להסריח
יותר מדי העברות קווים ללא שום מכרז. החלט במטרופולין בנגב, המשך בקווי עפולה וכלה בסניף רמלוד, שע"פ המנ"ס גם משם עומדים להעביר קווים רבים לחברת סופרבוס (כגון 461, 475 ועוד). במקום זה, אגד ימעוניינת להפעיל עוד קווי חרדים, הפעם מהדר גנים בפ"ת לירושלים (אולי בשיתוף עם דן?).
לא מסריח שום דבר
אם אגד ודן לא יודעים לתת שירות כמו שצריך שיפרדו מהקווים. אני הייתי שמח מאוד שאגד תשכח מכל הקווים שלהם באזור הדרום כי הם הוכיחו מעבר לכל ספק שהם לא יודעים לתת את השירות, ואם הם לא יודעים לתת שירות לא רק שהם לא צריכים לקבל את הקווים הם גם לא צריכים לקבל סובסידיה.
 
אבל למה ללא מכרז?

לא מסריח שום דבר
אם אגד ודן לא יודעים לתת שירות כמו שצריך שיפרדו מהקווים. אני הייתי שמח מאוד שאגד תשכח מכל הקווים שלהם באזור הדרום כי הם הוכיחו מעבר לכל ספק שהם לא יודעים לתת את השירות, ואם הם לא יודעים לתת שירות לא רק שהם לא צריכים לקבל את הקווים הם גם לא צריכים לקבל סובסידיה.
אבל למה ללא מכרז?
חוץ מזה שדן לא קשורה לעניין. כל הקווים שהוצאו ממנה הוצאו עם מכרז, בעוד שלאחרונה מתגברים הדיווחים על הוצאת קווים מאגד לחברות אחרות ללא מכרז, ועל זה אני מתרעם.
 

fireman

New member
מה ישנה מכרז?

אבל למה ללא מכרז?
חוץ מזה שדן לא קשורה לעניין. כל הקווים שהוצאו ממנה הוצאו עם מכרז, בעוד שלאחרונה מתגברים הדיווחים על הוצאת קווים מאגד לחברות אחרות ללא מכרז, ועל זה אני מתרעם.
מה ישנה מכרז?
הרי במילא הזוכה תהיה אחת מהחברות הפרטיות? אז למה הבירוקרטיה? הוצאת הכספים? עדיף לחלק את הקווים בצורה הוגנת בין החברות וזה הכל. חברת קווים מפעילה את אשכול עפולה ומן הראוי שתפעיל קווים נוספים בסביבה באם אלו יופרטו. באותה הצורה מטרופולין תפעיל כנראה קווים נוספים באזור הנגב מבחינתי השיטה תעבוד מצויין.
 
מה ישנה מכרז?

מה ישנה מכרז?
הרי במילא הזוכה תהיה אחת מהחברות הפרטיות? אז למה הבירוקרטיה? הוצאת הכספים? עדיף לחלק את הקווים בצורה הוגנת בין החברות וזה הכל. חברת קווים מפעילה את אשכול עפולה ומן הראוי שתפעיל קווים נוספים בסביבה באם אלו יופרטו. באותה הצורה מטרופולין תפעיל כנראה קווים נוספים באזור הנגב מבחינתי השיטה תעבוד מצויין.
מה ישנה מכרז?
מכרז יכול למנוע המשך זיכיון של סופרבוס ועוד חברות גרועות אחרות באיזורים נוספים.
 
ולא רק זה, ממשיכים את המונופול

כנ"ל לגבי "קווים".
ולא רק זה, ממשיכים את המונופול
במקום מונופול של אגד ודן, ללא מכרז נוצר מונופול של החברות הקיימות, ללא אפשרות כניסה של מתחרה חדש לזירת התח"צ, ושוב - פספוס מטרת ה"הפרטה".
 

fireman

New member
המטרה של המדינה היא לא לבטל את

ולא רק זה, ממשיכים את המונופול
במקום מונופול של אגד ודן, ללא מכרז נוצר מונופול של החברות הקיימות, ללא אפשרות כניסה של מתחרה חדש לזירת התח"צ, ושוב - פספוס מטרת ה"הפרטה".
המטרה של המדינה היא לא לבטל את
המונופולים אלא להקטין את הוצאותיה ולהגדיל את רווחיה, מה שלא היה לה בכלל בימי אגד ודן. המדינה משלמת סובסידה
המדינה רוצה לשלם פחות סובסידיה
המדינה מפריטה. המדינה רוצה להרוויח כסף
המדינה מפריטה
הפרטה מניבה תמלוגים למדינה. יותר פשוט מזה לא יכול להיות
 

mister K

New member
ומי נדפק: הנוסעים כמובן!

המטרה של המדינה היא לא לבטל את
המונופולים אלא להקטין את הוצאותיה ולהגדיל את רווחיה, מה שלא היה לה בכלל בימי אגד ודן. המדינה משלמת סובסידה
המדינה רוצה לשלם פחות סובסידיה
המדינה מפריטה. המדינה רוצה להרוויח כסף
המדינה מפריטה
הפרטה מניבה תמלוגים למדינה. יותר פשוט מזה לא יכול להיות
ומי נדפק: הנוסעים כמובן!
שבמקום אגד מקבלים את קווים וסופרבוס בתור מונופול!
 

fireman

New member
ועוד דבר.....

אבל למה ללא מכרז?
חוץ מזה שדן לא קשורה לעניין. כל הקווים שהוצאו ממנה הוצאו עם מכרז, בעוד שלאחרונה מתגברים הדיווחים על הוצאת קווים מאגד לחברות אחרות ללא מכרז, ועל זה אני מתרעם.
ועוד דבר.....
כנראה במשרד התחבורה הבינו מזמן שכאשר הם מפריטים קווים של אגד ומעבירים אותם לאחת מהחברות הבנות שלה הם בעצם משאירים את הקווים באגד ופוגעים בעצם בעובדים... אם זה דופק את אגד מבחינתי ומבחינת הנהגים שלה לדעתי זה הכי טוב שיכול להיות....ע"ע הפרטת אשכול אשקלון והסביבה. אותם נהגי אגד בחצי משכורת.
 

אורי404

New member
ערן, עם כל ההבנה שלי שצריך למנוע

ועוד דבר.....
כנראה במשרד התחבורה הבינו מזמן שכאשר הם מפריטים קווים של אגד ומעבירים אותם לאחת מהחברות הבנות שלה הם בעצם משאירים את הקווים באגד ופוגעים בעצם בעובדים... אם זה דופק את אגד מבחינתי ומבחינת הנהגים שלה לדעתי זה הכי טוב שיכול להיות....ע"ע הפרטת אשכול אשקלון והסביבה. אותם נהגי אגד בחצי משכורת.
ערן, עם כל ההבנה שלי שצריך למנוע
בזבוז כסף מיותר וכו', אני לא חושב שזהו המקרה של אגד פלוס. הרושם (שוב רושם שלי בלבד ואולי ובעצם הלואי וזה לא מדוייק מה שאני כותב) הוא שהפגיעה היא בעובדים, שעושים את העבודה, כלמור הנהגים, שאני בטוח שהיו גם אנשים טובים מאוד מבניהן ולא במנהלים שעושים כסף.
 

fireman

New member
כאשר הפריטו את קווי אשקלון

ערן, עם כל ההבנה שלי שצריך למנוע
בזבוז כסף מיותר וכו', אני לא חושב שזהו המקרה של אגד פלוס. הרושם (שוב רושם שלי בלבד ואולי ובעצם הלואי וזה לא מדוייק מה שאני כותב) הוא שהפגיעה היא בעובדים, שעושים את העבודה, כלמור הנהגים, שאני בטוח שהיו גם אנשים טובים מאוד מבניהן ולא במנהלים שעושים כסף.
כאשר הפריטו את קווי אשקלון
שלחו 50 נהגי אגד הביתה והתנו את המשך עבודתם על פי תנאי ההעסקה של אגד פלוס...שהם הרבה הרבה פחות טובים מהתנאים שקיבלו מאגד החברה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה