עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר

  • פותח הנושא nagu
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אז לפי מה שאתה כותב, מי שנפגעו הם

כאשר הפריטו את קווי אשקלון
שלחו 50 נהגי אגד הביתה והתנו את המשך עבודתם על פי תנאי ההעסקה של אגד פלוס...שהם הרבה הרבה פחות טובים מהתנאים שקיבלו מאגד החברה.
אז לפי מה שאתה כותב, מי שנפגעו הם
הנהגים עצמם ולא בעלי החברה.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif OK. עכשיו, קראתי מחדש את מה

ברור שהנהגים הם אלו שנפגעו
מעולם לא כתבתי אחרת.
OK. עכשיו, קראתי מחדש את מה
למעלה יותר. שורה תחתונה זה שכל עניין ההפרטה/רפורמה הוא עוד בחיתוליו ועוד לא סגורים איך צריך לבצע את זה כיאות. נקווה לטוב.
 

fireman

New member
תראה, אם החברות לא יודעות

OK. עכשיו, קראתי מחדש את מה
למעלה יותר. שורה תחתונה זה שכל עניין ההפרטה/רפורמה הוא עוד בחיתוליו ועוד לא סגורים איך צריך לבצע את זה כיאות. נקווה לטוב.
תראה, אם החברות לא יודעות
להתייעל צריך להכריח אותן להתייעל ולא ע"י צ'ופר הסובסידיה. אם ההפרטה היא הפתרון לחיסול התופעה הזו.....שילכו עם זה עד הסוף...
 

gsx750f

New member
הנהגים השכירים באשקלון נקלטו בחברת

כאשר הפריטו את קווי אשקלון
שלחו 50 נהגי אגד הביתה והתנו את המשך עבודתם על פי תנאי ההעסקה של אגד פלוס...שהם הרבה הרבה פחות טובים מהתנאים שקיבלו מאגד החברה.
הנהגים השכירים באשקלון נקלטו בחברת
אגד+ באותם תנאים שעבדו באגד, וכל זאת בהתערבות ועד העובדים. הנהגים ממשיכים לקבל משכורת מאגד.
 

fireman

New member
יפה.....אז בקיצור

הנהגים השכירים באשקלון נקלטו בחברת
אגד+ באותם תנאים שעבדו באגד, וכל זאת בהתערבות ועד העובדים. הנהגים ממשיכים לקבל משכורת מאגד.
יפה.....אז בקיצור
מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת....האם המצב דומה גם בשאר המקומות בהם אגד הפכה לאגד+?
 

gsx750f

New member
הנהגים עובדים בסנפים קרובים כמו כן

יפה.....אז בקיצור
מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת....האם המצב דומה גם בשאר המקומות בהם אגד הפכה לאגד+?
הנהגים עובדים בסנפים קרובים כמו כן
הוציאו לפנסיה מוקדמת את מי שיכלו אבל לא פוטרו נהגים (פרט כמובן לעובדים זמניים) וכן מדובר על אותה גברת וזה גורם לבעייה מפני שבהסכם אמורים להפריט 25% מהקווים וכאשר אגד זוכה משרד התחבורה ממשיך לנגוס
 

אורי404

New member
אגד פלוס עובדים באשכול אשקלון

יפה.....אז בקיצור
מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת....האם המצב דומה גם בשאר המקומות בהם אגד הפכה לאגד+?
אגד פלוס עובדים באשכול אשקלון
במקום אגד. הם עובדים גם בקווים של אלעד במקום בית"ר תור. מה שכן, ישנה גם החברה "אגד אישי" של קווים 370 ו-380, אך סביר להניח שאלה אותם נהגים.
 

OMER G17

New member
איזה יופי...

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
איזה יופי...
מה הכוונה מרכז אלונים? זה מחוץ לעיר? כי התחנה המרכזית של עפולה דווקא נראית לי במיקום לא רע...
 

nagu

New member
המרכז באלונים (מרכז מסחרי)

איזה יופי...
מה הכוונה מרכז אלונים? זה מחוץ לעיר? כי התחנה המרכזית של עפולה דווקא נראית לי במיקום לא רע...
המרכז באלונים (מרכז מסחרי)
זה עם ה- מקדונלדס ותחנת הדלק... התחנה בעפולה תמשיך לשמש את חברת קווים ואת את קווי העוברים שם (מטבריה ומקרית שמונה)
 

OMER G17

New member
לא יהיה קו מעפולה לת"א?!דבילי לא?

המרכז באלונים (מרכז מסחרי)
זה עם ה- מקדונלדס ותחנת הדלק... התחנה בעפולה תמשיך לשמש את חברת קווים ואת את קווי העוברים שם (מטבריה ומקרית שמונה)
לא יהיה קו מעפולה לת"א?!דבילי לא?
 
החלטה גרועה

איזה יופי...
מה הכוונה מרכז אלונים? זה מחוץ לעיר? כי התחנה המרכזית של עפולה דווקא נראית לי במיקום לא רע...
החלטה גרועה
מרכז אלונים קרוב מדי לחיפה, ורחוק מדי מהגוש היישובי העיקרי של הצפון: נצרת-עפולה. עפולה היא מרכז תחבורתי טבעי יותר, ומהווה שער טוב יותר לצפון הארץ. אחרי שישלימו את הכביש העוקף, אפשר (וצריך) להקים מרכז תחבורה ליד בית-חולים העמק שיחליף את התחנה המרכזית הישנה שבעיר, וכך לחסוך את הכניסה לעפולה. מבחינה כלכלית מרכז תחבורתי בעפולה טוב לעיר עפולה וליישובים סביבה. מרכז תחבורתי באלונים טוב לקיבוץ אלונים וליישובים שסביבו (ביניהם המסכנים של רמת-ישי וטבעון).
 

nagu

New member
הכווונה היא באמת כזו

החלטה גרועה
מרכז אלונים קרוב מדי לחיפה, ורחוק מדי מהגוש היישובי העיקרי של הצפון: נצרת-עפולה. עפולה היא מרכז תחבורתי טבעי יותר, ומהווה שער טוב יותר לצפון הארץ. אחרי שישלימו את הכביש העוקף, אפשר (וצריך) להקים מרכז תחבורה ליד בית-חולים העמק שיחליף את התחנה המרכזית הישנה שבעיר, וכך לחסוך את הכניסה לעפולה. מבחינה כלכלית מרכז תחבורתי בעפולה טוב לעיר עפולה וליישובים סביבה. מרכז תחבורתי באלונים טוב לקיבוץ אלונים וליישובים שסביבו (ביניהם המסכנים של רמת-ישי וטבעון).
הכווונה היא באמת כזו
יבנה מרכז תחבורה משולב (רכבת ישראל-אגד-קווים) באיזור הקאנטרי קלאב איפה שמתוכננת התחנה של רכבת העמק!
 

mister K

New member
זה ממש מוזר

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
זה ממש מוזר
קו 301 הוא דווקא קו שמשתלם לאגד להפעילו. שימו לב איך ממונופול אחד שנותן שירות טוב, פשוט נוצר לנו מונופול אחר עם שירות מעאפן.
 
עפולה לא לבד

עוד קו של אגד יופרט לקווים - מצדמבר
מנהל סניף אגד עפולה מאשר כי קווי עפולה-חיפה (301, 302, 409) יופרטו לחברת קווים בתחילת דצמבר.. ובכך יסגר סופית סניף אגד עפולה! לגבי עתידו של קו עפולה-ת"א (825,821) אין מידע ברור, התכנון הכללי הוא להקים מרכז תחבורה (כמו בלב המפרץ) באיזור אלונים, ולהתחיל את קווי האוטובוס לת"א משם.. לא יצאה הודעה רשמית, לא מאגד ולא מחברת קווים!
עפולה לא לבד
לאחר שנסגר סניף טבעון ופעילותו הועברה לסניף נוה שאנן בחיפה, הגיע כעת תורם של קווי יקנעם (הפנימיים 15,16,17 והקוים לחיפה 180,181,184,188) וכן הקוים בטבעון (9,10,12,075) להיפרד מאגד והם יועברו (כן, יועברו) לאחת משתי החברות: קווים או נתיב אקספרס. ההעדפה היא להעביר את הקווים לנתיב אקספרס אלא שעפיפי הקים לעצמו מיני ת.מ ליד תחנת רכבת חיפה מרכז והחשש (פתאום חוששים...) הוא שהוא יפעיל את הקווים מנצרת (331,332) טבעון (075) ויקנעם (18X) כך שיעברו בנשר וייסעו להדר ולעיר וכך אגד תפסיד נוסעים שנאלצים היום להחליף אוטובוס בלב המפרץ. הצפי להעברת הקווים הוא המחצית השניה של חודש ינואר 2006 או לכל המאוחר פברואר 2006.
 

mister K

New member
ברגע שזה יקרה יתחיל התוהו ובוהו

עפולה לא לבד
לאחר שנסגר סניף טבעון ופעילותו הועברה לסניף נוה שאנן בחיפה, הגיע כעת תורם של קווי יקנעם (הפנימיים 15,16,17 והקוים לחיפה 180,181,184,188) וכן הקוים בטבעון (9,10,12,075) להיפרד מאגד והם יועברו (כן, יועברו) לאחת משתי החברות: קווים או נתיב אקספרס. ההעדפה היא להעביר את הקווים לנתיב אקספרס אלא שעפיפי הקים לעצמו מיני ת.מ ליד תחנת רכבת חיפה מרכז והחשש (פתאום חוששים...) הוא שהוא יפעיל את הקווים מנצרת (331,332) טבעון (075) ויקנעם (18X) כך שיעברו בנשר וייסעו להדר ולעיר וכך אגד תפסיד נוסעים שנאלצים היום להחליף אוטובוס בלב המפרץ. הצפי להעברת הקווים הוא המחצית השניה של חודש ינואר 2006 או לכל המאוחר פברואר 2006.
ברגע שזה יקרה יתחיל התוהו ובוהו
שאני חשבתי לדאבוני שלא יגיע לאזור הזה. בין אם תהיה זו קווים ובין אם נתיב אקספרס, אנחנו מקבלים פה מונופול חדש שיפעיל את הקווים עם גרוטאות וינהיג שירות שלא ישתווה לאגד. ותודה למשרד התחבורה!
 

אורי404

New member
אכן. יש פה בעיה של החלפת מונופול

ברגע שזה יקרה יתחיל התוהו ובוהו
שאני חשבתי לדאבוני שלא יגיע לאזור הזה. בין אם תהיה זו קווים ובין אם נתיב אקספרס, אנחנו מקבלים פה מונופול חדש שיפעיל את הקווים עם גרוטאות וינהיג שירות שלא ישתווה לאגד. ותודה למשרד התחבורה!
אכן. יש פה בעיה של החלפת מונופול
במונופול (ובמחשבה שניה קודם היה קו שהפעילו אותו אגד וחברת נצרת והמצב החדש הוא הפעלה של חברת נצרת בלבד).
 
ומה אגד תקבל בתמורה לקווים שיועברו?

עפולה לא לבד
לאחר שנסגר סניף טבעון ופעילותו הועברה לסניף נוה שאנן בחיפה, הגיע כעת תורם של קווי יקנעם (הפנימיים 15,16,17 והקוים לחיפה 180,181,184,188) וכן הקוים בטבעון (9,10,12,075) להיפרד מאגד והם יועברו (כן, יועברו) לאחת משתי החברות: קווים או נתיב אקספרס. ההעדפה היא להעביר את הקווים לנתיב אקספרס אלא שעפיפי הקים לעצמו מיני ת.מ ליד תחנת רכבת חיפה מרכז והחשש (פתאום חוששים...) הוא שהוא יפעיל את הקווים מנצרת (331,332) טבעון (075) ויקנעם (18X) כך שיעברו בנשר וייסעו להדר ולעיר וכך אגד תפסיד נוסעים שנאלצים היום להחליף אוטובוס בלב המפרץ. הצפי להעברת הקווים הוא המחצית השניה של חודש ינואר 2006 או לכל המאוחר פברואר 2006.
ומה אגד תקבל בתמורה לקווים שיועברו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה