עוד שיר שלי,מהתקופה של הנפילות....

noki16

New member
עוד שיר שלי,מהתקופה של הנפילות....

הרס/נוקי2001 "ילדה,למה את שוכבת בלי חיים על הרצפה? את בסדר?" "לא",היא עונה..."אני לא...אני לא כמו כולם. אני שונה." "נכון", אתה עונה לה בקול דואג.. "את צריכה עזרה בלקום??" "ממך,אני לא צריכה כלום."-אומרת.. ואתם מוותרים-מניחים לנפשה.. "היא יודעת מה היא עושה,הילדה היפה,החזקה,הגאה..." אז הנה-הפתעה! היא לא יודעת... והיא מפחדת.. היא רוצה, אל האדמה ליפול.. מין פרח עדין, שבמקום לרצות לצמוח הוא רוצה לנבול... מנסה להתרחק, להתרסק, להמחק... ה"אני"שלה כבר מתחיל להסדק.. ואז כל מה שהיא רוצה,זה להעלם. היא רואה איך שק הגאווה שלהם נעלם...מתמוסס... ואז היא הורסת הכל, רוצה לההרס.. -אל תוותרו לה...לקטנה..היא לא גדלה עדיין, היא כמו כבשה תועה שאיבדה את העדר שלה,את עמה... "אל תוותרי ילדה"אימרו לה... שלא תאבד את עצמה.
 

tiger

New member
אהבתי

מאיזה גיל את מכירה את עצמך כותבת שירים? למה זה מעניין אותי? כל מכור שמוציא מעצמו משהוא מעבר להיתמכרות שלו מעניין אותי.אני סוטה אני יודע (סתם) ט
 

noki16

New member
תגובה

אני כותבת שירים מגיל 13בערך,רק שאז השירים היו ברמה פחות טובה... יש לי כבר(מכיתה ז עד כיתה י´ שזה עכשיו)3מחברות מלאות,ואני מתה לעשות עם זה משהו...כדאי לי?
ואני לא בטוחה כל כך שאני מכורה,אני יודעת שיש לי בעיה מרגיזה מאוד עם אלכוהול... בכל אופן,אני אוהבת את הפורום הזה,ואני מקווה שאני לא אצטרך לכתוב פה הודעות עצובות של שבירה וכדומה...רק דברים טובים... מבטיחה לפרסם שירים נוספים בהמשך(גם לא עצובים), נוקיטה.
 

eliela

New member
אז ככה

קודם כל יפה יפה הכתיבה, אבל אל תשימי לב אלי, אלא למה שיוצא ממך, ליצירה שלך. שנית... בטח!! כן לעשות משהו!!!!!! תיכנסי לבמה חדשה זה אתר שאת יכולה להכנים שם את היצירות שלך. תפתחי לך דף אישי ותכניסי לשם, את תתפלאי מהתגובות של האנשים. יש לך גם שם זכויות יוצרים. צירפתי כאן 2 כתובות תהני גלית
 

tiger

New member
באמת אתר שווה

אהבתי את "ריחות הגשם" ואני כבר מכניס את הלינק אליו לרשימת האתרים של הפורום. שיהיה טוב (נישמע ממש על גבול הבנאליות המפגרת לומר כזה דבר)
 

eliela

New member
כדאי לבקר מדי פעם

כי אני אישית מעדכנת פעם בחודש אין שם מקום להכניס את כל השירים שלי
 
למעלה