עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים

מצב
הנושא נעול.
עוד תאונת רכבת בדרך לבאר שבע

כאשר מדובר בחצית פסי ברזל העדיפות
תמיד לרכבת ולא לרכב, ללא קשר למעבר מוסדר או מעבר אחר. כל זמן שלא יעמידו לדין תוך 24 שעות את הנהג ואת בעלי החברה ויגזרו עליהם עונשי מאסר ארוכים וקנסות מכאיבים, הנגע הזה לא ייפסק. רק לפני מספר ימים "התבשרנו" על מסקנות ועדת שיינין, אבל אף מילה לא נאמרה בה בנושא תאונות עם רכבות.
עוד תאונת רכבת בדרך לבאר שבע
הרוג אחד ושלושים פצועים
 

ערן שחר

New member
עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים

עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים
זה כבר לא יאומן כל יום הרכבת גובה קורבנות
 

katzofir

New member
הפעם עבודות של ר"י

עוד תאונה בין רכבת למשאית יש נפגעים
זה כבר לא יאומן כל יום הרכבת גובה קורבנות
הפעם עבודות של ר"י
שמבצעת תיקון תוואי: מזיזה את המסילה מזרחה ומיישרת אותה. למיטב זכרוני העבודות לא צמודות למושב, כך שהתאונה נמצאת במרחק מסויים ממנו.
 

ערן שחר

New member
התאונה היא בין המושבים אחוזם ושלווה

הפעם עבודות של ר"י
שמבצעת תיקון תוואי: מזיזה את המסילה מזרחה ומיישרת אותה. למיטב זכרוני העבודות לא צמודות למושב, כך שהתאונה נמצאת במרחק מסויים ממנו.
התאונה היא בין המושבים אחוזם ושלווה
 

Big Apple Boy

New member
תאונת רכבת קשה ליד מושב אחוזה

הפעם עבודות של ר"י
שמבצעת תיקון תוואי: מזיזה את המסילה מזרחה ומיישרת אותה. למיטב זכרוני העבודות לא צמודות למושב, כך שהתאונה נמצאת במרחק מסויים ממנו.
תאונת רכבת קשה ליד מושב אחוזה
סמוך לקריית גת. מכבי האש דיווחו כי מדובר באירוע רב נפגעים.. (ynet)
 

אוהד11

New member
כאשר מדובר בחצית פסי ברזל העדיפות

עוד מחדל , מסכנים נהגי הקטרים
הרכבת מפקירה אותם והיום כניראה עוד נהג רכבת הרוג !!!!
כאשר מדובר בחצית פסי ברזל העדיפות
תמיד לרכבת ולא לרכב, ללא קשר למעבר מוסדר או מעבר אחר. כל זמן שלא יעמידו לדין תוך 24 שעות את הנהג ואת בעלי החברה ויגזרו עליהם עונשי מאסר ארוכים וקנסות מכאיבים, הנגע הזה לא ייפסק. רק לפני מספר ימים "התבשרנו" על מסקנות ועדת שיינין, אבל אף מילה לא נאמרה בה בנושא תאונות עם רכבות.
 
צריך בסוף לימנוע את הנגע הזה ולא

כאשר מדובר בחצית פסי ברזל העדיפות
תמיד לרכבת ולא לרכב, ללא קשר למעבר מוסדר או מעבר אחר. כל זמן שלא יעמידו לדין תוך 24 שעות את הנהג ואת בעלי החברה ויגזרו עליהם עונשי מאסר ארוכים וקנסות מכאיבים, הנגע הזה לא ייפסק. רק לפני מספר ימים "התבשרנו" על מסקנות ועדת שיינין, אבל אף מילה לא נאמרה בה בנושא תאונות עם רכבות.
צריך בסוף לימנוע את הנגע הזה ולא
לאפשר ביכלל למשאיות לעבור על פסי רכבת ואם המעבר הוא דחוף , הרכבת אחראית על נוסיעה והיא צריכה למחסם את כל המעברים ואת המעברים שלא דחופים פשוט להרוס אותם כדי שלא יוכלו לחצות את פסי הרכבת . התאונות עוד ימשיכו שיהיה לכם ברור ואי אפשר להאשים אף גוף מלבד הרכבת רק היא אחראית לביטחון נוסעיה ונהגיה ולא אף חברת הובלות !!!!! שוב זה קשה אבל כל עוד הרכבת לא תיקח על עצמה אחריות ותעשה מה שאמרתי ימשיכו התאונות כל יום ויהיו הרוגים ופצועים , ובסוף לא יהיה לרכבת נהגים וקטרים .
 
אוהד...התאונה הקודמת הראתה

כאשר מדובר בחצית פסי ברזל העדיפות
תמיד לרכבת ולא לרכב, ללא קשר למעבר מוסדר או מעבר אחר. כל זמן שלא יעמידו לדין תוך 24 שעות את הנהג ואת בעלי החברה ויגזרו עליהם עונשי מאסר ארוכים וקנסות מכאיבים, הנגע הזה לא ייפסק. רק לפני מספר ימים "התבשרנו" על מסקנות ועדת שיינין, אבל אף מילה לא נאמרה בה בנושא תאונות עם רכבות.
אוהד...התאונה הקודמת הראתה
שלא הכל שחור לבן...אז לא כדאי להחפז למסקנות.
 

אוהד11

New member
בני, אינני נחפז, אני מציין ידו של

אוהד...התאונה הקודמת הראתה
שלא הכל שחור לבן...אז לא כדאי להחפז למסקנות.
בני, אינני נחפז, אני מציין ידו של
מי על העליונה במעברים הללו, ומשום מה יש יותר מדי ארועים עם נהגי משאיות ע"ג פסי רכבת. בכל מקרה, אם מערכת האכיפה והענישה היתה מחמירה היינו רואים ירידה בסטטיסטיקה של נפגעי תאונות דרכים
 
בתאונה הזאת "ידו" של מנוע המשאית

בני, אינני נחפז, אני מציין ידו של
מי על העליונה במעברים הללו, ומשום מה יש יותר מדי ארועים עם נהגי משאיות ע"ג פסי רכבת. בכל מקרה, אם מערכת האכיפה והענישה היתה מחמירה היינו רואים ירידה בסטטיסטיקה של נפגעי תאונות דרכים
בתאונה הזאת "ידו" של מנוע המשאית
היתה כנראה על העליונה. בטח לו ידו של הנהג (זה לפי הדווחים עד כה). ההיפך, נהג המשאית עשה הכל כדי למנוע תאונה... אם כל מה שכתבתי נכון, זה מראה שוב על כשל מערכתי ולא כשל "מקומי" (של הנהגים המעורבים).
 

אוהד11

New member
אינני מקל ראש באחריותה של ר"י

בתאונה הזאת "ידו" של מנוע המשאית
היתה כנראה על העליונה. בטח לו ידו של הנהג (זה לפי הדווחים עד כה). ההיפך, נהג המשאית עשה הכל כדי למנוע תאונה... אם כל מה שכתבתי נכון, זה מראה שוב על כשל מערכתי ולא כשל "מקומי" (של הנהגים המעורבים).
אינני מקל ראש באחריותה של ר"י
לנושא המעברים, ולדעתי צריך לקזז חלק מההשקעות המתוכננות לפתרון נושא המעברים, אם ע"י אטימתם או ע"י שיקועם, וזאת על חשבון התוכניות של קווים עתידיים. יחד עם זאת, הישנות התקלות במשאיות מעידה על דבר מאוד לקוי בתחזוקתן. גדולים וחכמים ממני הצביעו והעידו על כך, אך בפועל אף אחד לא נוקף אצבע, למעט מספר מצומצם של מבצעי ראווה.
 

nubi

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

כאשר מדובר בחצית פסי ברזל העדיפות
תמיד לרכבת ולא לרכב, ללא קשר למעבר מוסדר או מעבר אחר. כל זמן שלא יעמידו לדין תוך 24 שעות את הנהג ואת בעלי החברה ויגזרו עליהם עונשי מאסר ארוכים וקנסות מכאיבים, הנגע הזה לא ייפסק. רק לפני מספר ימים "התבשרנו" על מסקנות ועדת שיינין, אבל אף מילה לא נאמרה בה בנושא תאונות עם רכבות.

זה הפך להיות ספורט לאומי: לחצות את המסילה.
 

david80

Member
ועוד יותר המשפחות של כל הנהגים,

עוד מחדל , מסכנים נהגי הקטרים
הרכבת מפקירה אותם והיום כניראה עוד נהג רכבת הרוג !!!!
ועוד יותר המשפחות של כל הנהגים,
איך הם יכולים לישון בלילות? מקווה שהרכבת לא איבדה היום את הנהג השלישי תוך פחות משנתיים!
 
הגזמת, נהגי מכוניות נהרגים

ועוד יותר המשפחות של כל הנהגים,
איך הם יכולים לישון בלילות? מקווה שהרכבת לא איבדה היום את הנהג השלישי תוך פחות משנתיים!
הגזמת, נהגי מכוניות נהרגים
מדי יום ביומו (שלא נדע), אז אף אחד לא ישן בלילה? אין ספק שזה דבר שלא צריך לקרות ונקווה שזה לא יקרה יותר ודיייייי!!!!! תאונות הדרכים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה