עוד 10 ימים אוסטרליה\תאילנד

yogart

New member
עוד 10 ימים אוסטרליה\תאילנד

מה לעזאזל לשים בתיק של 8 חודשים??? באוסטרליה אני אהיה 5-7 חודשים עם אוטו צמוד ורק אחר כך תאילנד ואולי גם הודו.
 

syair

New member
ציוד

אז ככה. אותה כמות של ציוד שמספיקה לחודש, תספיק גם ל-8 חודשים. כמה דגשים, כדאי שתהייה כמות בגדים שתספיק ל-10 ימים ללא צורך בכביסה, אבל יש מקומות שניתן לקנות בהם בגדים מאד בזול, ככה שלא מומלץ להעמיס את התיק מהתחלה, אלא אם נוסעים למקום יקר תחילה, ולא מעוניינים לקנות שם בגדים חדשים. ברשימה של למטייל ממליצים לקחת חבל כביסה, אני מעולם לא נזקקתי לחבל כביסה. או שעשיתי את הכביסה במכונה, ואז ייבשתי אותה במיבש או שמישהו אחר עשה לי את הכביסה (בארצות הזולות), והם דאגו לייבושה, נראה לי גם שבאכסניות תמצא מקום שבו תוכל לשטוף את הכביסה שלך. לגבי תרמילים, אכן מומלץ שיהיה תיק קטן, וככה רוב הישראלים שאני נתקלתי בהם, לא נהנים לסחוב את המסע על גבם, ובמדינות שניתן הם יקחו פורטר (סבל), לכן אם גם אתה יודע שלא תסחוב את התיק לא הייתי משקיע הון בתרמיל הגדול, לגבי התרמיל הקטן תלוי כמה אתה מתכנן לסחוב, אתה אוהב לצלם? אז תחשוב שיהיה לך נוח לסחוב את המצלמה אם יש לך הרבה ציוד עזר מסביב. אני למשל סוחב חצובה, וחשוב לי שיהיה לי נח לשלוף אותה במהירות. פנס, מומלץ כזה שניתן להרכיב על הראש ואז יש לך ידיים פנויות, במיוחד טוב להרכבת אוהל בחושך או בישול בחושך. ניתן כיום לקנות גם פנס כזה שבמרום נורה רגילה מורכב led והזמן שהסוללה מחזיקה ארוך יותר. מקווה שעזרתי לך באריזת התיק לטיול, אם יהיו לך עוד שאלות, אתה מוזמן לשאול.
 

עמית22

New member
חבל כביסה

דווקא לפי דעתי פריט שימושי מעין כמוהו (לי דווקא לא היה בטיול והתחרטתי על כך) כשעושים כביסה לבד (ביד לא במכבסות) וצריך לתלות.
 

Eldad H

New member
What you take for 3 days

Heavy backpack is a realy big disadvatage for backpackers! And if you´re in Australia don´t miss Tasmania... I´m there now.
 

xsnow1979

New member
אני יגיד לך מה לי היה בתרמיל

בגלל שאני טיילתי בחורף/אביב תרמיל 100 ליטר תרמיל(קטן)40 ליטר 4 חולצות קצרות 3 ערוכות 3 מחנס ערוך שמתפרקים לקצר 1 בגד ים 2 מגבות (כמו בצבא קטנות) 10 גרביים 1 פליז ערוך 1 מעיל (יש לי של ניקון מיוחד לטיולים באיזורים קרים) 10 תחתונים סנדלים נעלי הליכה סק"ש (דיי מומלץ) מזרון מתנפח בנזיניה סיר קטן סבון כביסה חבל כביסה סק כביסה פנס ראש פנס 360 פלאפון של אורנג´ 3 ספרים מפות זו הרשימה שאני יצאתי איתה אני יותר יצאתי לטיול שטח בניו זילנד ואוסטרליה בהצלחה וטיול נעים גידי
 

xsnow1979

New member
רשימה של ציוד שאני טילתי במזרח

תרמיל 100 ליטר תרמיל 40 ליטר 5 חולצות קצרות 1 ערוכה 1 מעיל דק (לגשם) 3 מחנס ערוך שמתפרק לקצר 4 גרביים 1 סנדלים 1 נעלי הליכה בנזיניה סבון כביסה חבל כביסה סק כביסה
 
למעלה