עוד B10B הלך לעולמו

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
הבנתי שהיבואנים מקבלים עמלה גם על רכישות שלהם

אם כי ידוע שאגד ודן מתקשרים ישירות מול
היצרנים הגדולים (לפחות כך זה במ.א.ן ומרצדס), ולא דרך היבואנים המקומיים.
הבנתי שהיבואנים מקבלים עמלה גם על רכישות שלהם
וזאת למרות שאגד ודן אכן מדברים ישירות עם היצרנים וגם מבצעים בעצמם את הרישוי.
 

בועז ל

New member
תודה רבה, דוק', לך ולרתם על התוספות.

תשובות:
יש רק יבואן אחד ובודד למיטב ידיעתי.
בוצעו רכישות נוספות של שני הדגמים הבעייתיים גם לאחר שפרצה מגיפת השריפות.
לא ידוע לי על הנחיות בטיחות בעקבות הבעיות בחברות השונות.

נראה שקיים זלזול איום ונורא בכל הקשור לחיי אדם של נוסעים הנוסעים בשני הדגמים B10B ו- B12B.

אינני מצליח להבין כיצד נותנים לאוטובוסים אלה להמשיך ולנסוע על כבישי הארץ. מדובר בסכנת חיים של ממש וכדאי אולי לערב גורמים בכירים במשטרה כדי להוריד מהר מהכביש את כל צי ה-וולוו בישראל. פשוט נורא ואיום המצב והגיעו מים עד נפש !
תודה רבה, דוק', לך ולרתם על התוספות.
 
ועדיין, התקנה לא יקרה במיוחד של מטפי כיבוי

106 אוטובוסי וולוו נשרפו עד כה ! לדעתי הבהולה
קיים צורך בהול ומיידי לועדת חקירה ציבורית ועירוב עיתונאים בענין תוצרי וולוו.
הדבר הנכון ביותר הוא להשבית מיד את כל אוטובוסי הוולוו במדינה עד לפתרון טכני של הבעיה. עם כל הצער שבדבר - מדובר במלכודות אש מסכנות חיים ולפיכך נדרש קרקוע בהול של כל אוטובוסי הוולוו בישראל.
ועדיין, התקנה לא יקרה במיוחד של מטפי כיבוי
אוטומטיים בתא המנוע, יכול לסייע במניעה/הקטנה משמעותית של שריפות המתרחשות באוטובוסים הללו וכמובן לצמצם כמעט לחלוטין את סכנת החיים.
 

amit1270

New member
מה לגבי דגמים אחרים?

106 אוטובוסי וולוו נשרפו עד כה ! לדעתי הבהולה
קיים צורך בהול ומיידי לועדת חקירה ציבורית ועירוב עיתונאים בענין תוצרי וולוו.
הדבר הנכון ביותר הוא להשבית מיד את כל אוטובוסי הוולוו במדינה עד לפתרון טכני של הבעיה. עם כל הצער שבדבר - מדובר במלכודות אש מסכנות חיים ולפיכך נדרש קרקוע בהול של כל אוטובוסי הוולוו בישראל.
מה לגבי דגמים אחרים?
כבר יצא לי לראות פה ושם אוטובוסים שאינם וולוו עולים בלהבות או לכל הפחות מעלים עשן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה