הטעות שלך בהגדרת "עובדות" היא בנקודת ההשקפה
אולי צריך להחליף את המילה "מאוס" ב"לא מעניין" - וזאת מבחינתך גרידא.
 
עכשיו לגבי ה"עובדות": נקודת ההשקפה שלך זה שהשוק לא מסוגל לפרנס עוד זמרים זה לא נקודת השקפה של חובבי מוזיקה ושל צרכני תרבות זה אולי נקודת השקפה של עובדת רווחה או ביטוח לאומי.
מנקודת ההשקפה של צרכן מוזיקה חסרים עוד הרבה מאוד שירים ומבצעים שירגשו הרבה יותר מהרפרטואר הקיים ובוודאי ובוודאי מבחינת הכמות.
 
הגדלת ההצע בוודאי שתגדיל את הביקוש - אולי(עדיין)לא במונחים כלכליים שתאפשר לפרנס בכבוד אבל עדיין תגדיל את הביקוש(אולי לא שלך ואנשים מסוגך אבל בוודאי שלי ושל אנשים כמותי)
 
לגבי 3:
ערוץ 2 זה לא חזות הכל אבל עם כל הכבוד ייצור שירים שייכנסו לגלגלצ/רשת ג והתחנות האזוריות שם נמדדת המוכשרות והמקצוענות זה בכל זאת יותר מאיזה הופעה של סיום בית ספר או בית אבות או פאב נידח באמצע כביש בינעירוני חשוך מאי-שם לאי-שם.
 
מוכשרות ומקצוענות גם נמדדת ביכולות להעמיד הופעות ולמלא מועדונים חשובים(אלא אם כן מדובר בשירה בז'אנרי "בוטיק" מאוד ייחודיים שקולעים לטעם של מעטים מלכתחילה).
 
בשורה תחתונה כל ה"מדהימים" שלך עדיין בשורה תחתונה נשארים במסגרות חובבים שאפילו ב-106FM אי אפשר לשמוע אותם.
 
ומה לעשות אלו שמתקדמים בריאליטי אחרי כל הסינונים מגיעים לעמדה הרבה יותר קרובה לפריצה (למרות שברוב המקרים היא לא ממומשת).
אולי צריך להחליף את המילה "מאוס" ב"לא מעניין" - וזאת מבחינתך גרידא.
 
עכשיו לגבי ה"עובדות": נקודת ההשקפה שלך זה שהשוק לא מסוגל לפרנס עוד זמרים זה לא נקודת השקפה של חובבי מוזיקה ושל צרכני תרבות זה אולי נקודת השקפה של עובדת רווחה או ביטוח לאומי.
מנקודת ההשקפה של צרכן מוזיקה חסרים עוד הרבה מאוד שירים ומבצעים שירגשו הרבה יותר מהרפרטואר הקיים ובוודאי ובוודאי מבחינת הכמות.
 
הגדלת ההצע בוודאי שתגדיל את הביקוש - אולי(עדיין)לא במונחים כלכליים שתאפשר לפרנס בכבוד אבל עדיין תגדיל את הביקוש(אולי לא שלך ואנשים מסוגך אבל בוודאי שלי ושל אנשים כמותי)
 
לגבי 3:
ערוץ 2 זה לא חזות הכל אבל עם כל הכבוד ייצור שירים שייכנסו לגלגלצ/רשת ג והתחנות האזוריות שם נמדדת המוכשרות והמקצוענות זה בכל זאת יותר מאיזה הופעה של סיום בית ספר או בית אבות או פאב נידח באמצע כביש בינעירוני חשוך מאי-שם לאי-שם.
 
מוכשרות ומקצוענות גם נמדדת ביכולות להעמיד הופעות ולמלא מועדונים חשובים(אלא אם כן מדובר בשירה בז'אנרי "בוטיק" מאוד ייחודיים שקולעים לטעם של מעטים מלכתחילה).
 
בשורה תחתונה כל ה"מדהימים" שלך עדיין בשורה תחתונה נשארים במסגרות חובבים שאפילו ב-106FM אי אפשר לשמוע אותם.
 
ומה לעשות אלו שמתקדמים בריאליטי אחרי כל הסינונים מגיעים לעמדה הרבה יותר קרובה לפריצה (למרות שברוב המקרים היא לא ממומשת).