עונה 3, פרק 18 - שלב ההופעות החיות ב'

Uri04

New member
מתנ"ס להבות חביבה 1992

הן חובבניות מאוד. לא נפלתי בכלל.
נו, מה נסגר הערב? עוד בסוף המקומבן של אביב ינצח
 

danlevin1

New member
הן בכלל לא

חובבניות , מי שבוחר את השירים צריך להתפטר
הן לא אשמות , הן צריכות לשיר מה שהן רוצות , הן זמרות נהדרות
 

Uri04

New member
מבחינתי הן יכולות ללכת ולקחת איתן את מוש

מוש מתחיל להצטייר כמנטור הגרוע ביותר מכל העונות.
 

danlevin1

New member
מבחינתי הן מנצחות את העונה

ומוש מתגלה כמנטור הכי טוב בתחרות
מסתכל רק על מוזיקה ולא על קומבינות (אביב), שרית ושלומי (מסלסלים)
 

Uri04

New member
תגיד לי שאתה אמיתי

הוא הורס בשיטתיות כמעט לכל המתמודדים שלו עם בחירת שירים גרועה והיעדר עבודה על החולשות של כל מתמודד. כל הביצועים של המתמודדים שלו עד כה היו בינוניים מינוס (למעט ניב).
 

danlevin1

New member
אני אמיתי לחלוטין

בחירות שירים גרועים אצל כולם ללא יוצא מהכלל
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא לא, גם הם היו גרועים; אני מתגעגעת לרמי...

 

trilliane

Well-known member
מנהל
ולא הבנתי את הביקורת של מוש

"אהבתי שהתפצלתן וחזרתן ופתאום הבאתן הרמוניות" – כאילו מה, זה היה אלתור ספונטני על הבמה שהוא מחמיא לעיבוד כאילו לא ידע איך הוא אמור להישמע?
 

xjoiq

New member
על פי הגדרה

הן חובבניות והכי חובבניות בתוכנית.
&nbsp
במקום להתאמן 15-20 שעות ביום נונסטופ אין להן זמן להתאמן(לא משנה מה הסיבות)אז הן לא יכולות להחשב מקצועניות ו/או מתמקצעות לא משנה עם כמה כשרון הן באו איתו בטבעיותן ושישירו מה שישירו ושיצא הכי מתאים לקול שלהן עדיין זה יצא ח ו ב ב נ י!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הכי? כי האחרים מתאמנים 15–20 שעות ביום?


לפי מה שהן אמרו זה לא שהן הפסידו חזרות לתכנית או משהו אלא שמעבר לכך לא היה להן זמן להיפגש רק שתיהן (בגלל צבא ועבודה). אני דווקא חושבת שבאופן כללי הן שרו במקצועיות גבוהה, הרבה יותר מדויק מרבים אחרים שזייפו או סתם לא דייקו, בפרט שאין להן הרבה ניסיון. אפשר לא לאהוב אותן ולא להתחבר, לגיטימי, אבל לטעון שהן "הכי חובבניות בתכנית" או לדרוש מהן להתאמן כפי שאחרים גם לא עושים, זה כבר סתם סטנדרטים כפולים.
 

xjoiq

New member
תבדילי: כשרון//אימון//השקעה

כל מי שנמצא בתוכנית הוא כשרוני ברמה כזו או אחרת בפרט אלה מהטופ 24.(גם הטופ 55 היו די כשרוניים).
&nbsp
בלי האימונים וההשקעות הכשרון לא ימריא ולא יתממש.
לשיר בלי לזייף זה דרגה אחת אבל לבנות אישיות של זמר עם ת.ז. של זמר וטביעת אצבע של זמר ולא להשאר סתם זמר של יומולדת או מתנסים צריך את האימונים האינטנסיביים והחזרות בלי סוף.
&nbsp
התוכנית נותנת למתמודדים את שעות ההדרכה אבל העיקר זה החזרות לבד מה שנקרא ה"שעורי בית". בלי זה שום דבר לא יתרומם.
&nbsp
שאר המתמודדים הם זמרים יחידים אז את האימון הם עושים לבד בבית מול המראה עם/בלי פלאשבק.
אלה הם צמד והן צריכות להתאמן ביחד ולהקדיש את הזמן ביחד לאימונים ל"שעורי בית" ואם אין להן את הזמן הזה חבל בכלל שהן באו לתוכנית ולקחו למתמודדים יותר רציניים את המקום בנבחרת.
&nbsp
נ.ב.: ייתכן שהאחרים לא מקדישים את ה-15-20 שעות אימונים יומיים וכנראה שזו הסיבה העיקרית שזמרים מהריאליטי לא מצליחים לחצות את הגבול בין הריאליטי לבין התעשיה למרות שהם כשרוניים בטירוף והטונים שלהם יפיפיים.
&nbsp
אבל עדיין יש הבדל עצום בין להקדיש פחות שעות לבין לא להקדיש שעות בכלל.
&nbsp
הרחבתי בשביל להיות ברור בנגלה ראשונה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מבדילה היטב, זו לא הנקודה שלי

ואני האדם האחרון שיטען שלא צריך לטפח את הכישרון ולהתמקצע; אבל לא מגיעים לשירה מתואמת ולהרמוניות כאלה רק מכישרון, הן בהחלט השקיעו עבודה ומרגישים את זה. אני ממש לא חושבת שהן הכי חובבניות מכולם, ותהיה בטוח שאף אחד, כולל זמרים מקצועיים, לא משקיע כזאת כמות שעות מופרזת ביום.

ראשית, כי אנשים צריכים לישון (וגם לאכול, להתקלח ובאופן כללי לעשות דברים בחיים) ואימונים של 15 שעות ביות (קל וחומר 20...) לא משאירים זמן לזה. מי שיתאמן כזאת כמות מופרכת ומופרזת של שעות יתיש את עצמו ולא רק שלא יתקדם, אלא ילך לאחור כי הוא יהיה פשוט גמור. בפרט בשירה, אי אפשר לשיר שעות על גבי שעות ביום, הקול מתעייף, ועל כך נאמר "יצא שכרו בהפסדו". זמרים שצריכים לשיר שומרים על קולם, ומעבר לחזרות ופיתוח קול משתדלים לדבר ולשיר פחות כדי לא לאמץ את הקול ולעייף אותו, בפרט כשצריך להופיע ולשמור אותו להופעה.

בכל מקרה, מכיוון שאתה לא יודע כמה שעות אחרים מתאמנים, אין לך שום יכולת לדעת שהן הכי חובבניות או הכי פחות משקיעות וכו'. זו אמירה שמתיימרת להיות עובדתית בלי לדעת את העובדות ואין בה דבר מלבד זלזול (לצד אי הבנה בסיסית של המקצוע).
 

xjoiq

New member
כבר עניתי לך בשורה לפני האחרונה

גם אם אחרים מתאמנים פחות זה עדיין עדיף על 0 מאופס "לא היה לנו זמן להתאמן.."
&nbsp
אם היית קוראת את מה שכתבתי לא היית מייחסת לי את מה שלא כתבתי או מה שחשבת שכתבתי
&nbsp
והפסקה האחרונה שכתבת מדגימה למה כל כך מתיש איתך. העובדות נמצאות על השולחן והן אמרו אותן במפורש.
&nbsp
בשביל להתמקצע צריך רוב היום להתאמן וזה יכול לכלול את כל הדברים מסביב: נשימות,הגשה,פיתוח שמיעה וכיוצ"ב וכמובן כמה שעות קודם לחמם את הקול.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
במקום להאשים אותי, בדוק מה הן באמת אמרו

הן אמרו שהן לא עשו חזרות שתיהן יחד לבד. ממה שאני הבנתי ביניהן הוא שבין החיים האמיתיים (עבודה, צבא) לחזרות של התכנית עצמה לא יצא להן שתיהן להיפגש לבד. זהו, זה הכול. האם מתמודדים אחרים בתכנית עושים חזרות לבד? (שלא במסגרת שמספקת להם ההפקה, הכוונה). האם אתה יודע מה הם לומדים, כמה הם מפתחים את הקול וכמה הם מתאמנים? האם יש לך מושג כמה ולמה ומה הם לומדים ומה הם עושים בין לבין?
&nbsp
מכאן אתה כבר טענת בנחרצות אין קץ ש"לפי הגדרה הן חובבניות והכי חובבניות בתוכנית" (לא, לא על פי הגדרה; רק על פי דעתך הפרטית והמבוססת על מה שנראה לך) ואז עוד זרקת בחוסר הבנה משווע האשמה הזויה ומופרכת "במקום להתאמן 15-20 שעות ביום נונסטופ" ואין לך אפילו יושרה בסיסית להודות שזרקת מספרים מופרכים שלא מבוססים על כלום ומעידים על אי הבנה של התחום.
&nbsp
אז כן, הסיבה שמתיש להתדיין איתך (זה הדדי, לידיעתך) היא שהעובדות אכן על השולחן, אבל באופן קבוע אתה מתעלם מהן וממציא לך סיפורים משלך, שבהם הן צריכות להתאמן 15–20 שעות ביום (רק שיהיה ברור, גם 5 שעות זה הרבה), שבהן "לפי הגדרה" הן הכי חובבניות, שבהם אין לך בכלל מושג מה וכמה ולמה עושים אחרים, אבל למרות זאת אתה מסוגל להשוות ולקבוע ש"הן הכי", אף על פי שיש צעירים וחובבנים מהן בשפע (חלקם כבר לא בתכנית וחלקם אוטוטו יצאו). אז לא, צר לי, אבל אין פה שום עובדות, רק ספקולציות לא הוגנות שלך.
&nbsp
אתה יכול להסתפק בכך שבעיניך הן לא מקצועיות, שהן לא טובות, שאתה לא אוהב אותן. דעה לגיטימית. אבל אתה קובע בנחרצות עובדות שאין לך מושג בהן ומשיא עצות מופרכות ובלתי סבירות בעליל ועל סמך זה דן אותן לכף חובה. מי שמתיש כאן זה אתה.
 

xjoiq

New member
ברגע שהן צמד הן צריכות להתאמן ביחד ואם לא עשו כך אז הן חובבנ

יות ולא סתם אלא הכי חובבניות בהגדרה והכי חובבניות בתוכנית
&nbsp
האחרים צריכים בסה"כ להתאמן לבד ולא ייתכן בעולם שהם לא הקדישו כלום לאימונים. ומן הסתם שהן הודחו רק ובעיקר על הסיבה הזאת.
&nbsp
מקצוען צריך לחיות רוב היום סביב התחום. אולי לא לשיר ממש 15 שעות אבל להיות ברמח אבריו בתוך זה לנשום להכין את הקול לפתח את השמיעה וכו'(ורצוי גם לנגן את זה על כלי למי שמסוגל).
&nbsp
וכן הן חובבניות והכי חובבניות בתוכנית כי אף אחד לא מקדיש אפס זמן לאימונים פרט לסופר סופר חובבן. וזה לא בעיני זה מציאות.
&nbsp
עצם זה שאת חושבת שבלי אימונים(כשבמקרה שלהן זה כאמור רק אימונים משותפים)אפשר לא להיות חובבן ולא להיחשב חובבן זה מראה שאת לא מבינה כלום בתחום.
ועצם זה שאת חושבת שבלי אימונים זה "רק" בעיני הן לא מקצועיות אז זה גם מראה שאת לא מבינה כלום.
&nbsp
ואל תנסי לייחס לי "כהרגלך בקודש" דברים שלא אמרתי שהן לא טובות או שאני לא אוהב אותן כי לא התייחסתי לזה וזה לא בדיוק מה שאני חושב
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הן צריכות לעשות מה שהן רוצות

ואתה לא יודע כמה אחרים מתאמנים או לא. הן בסה"כ אמרו שהן לא נפגשו שתיהן לחזרה פרטית. זה לא אומר שהן לא ממלאות חובות של ההפקה או עושות פחות חזרות מכולם, כי אתה לא יודע אם אחרים עושים חזרות לבד.

לגבי פיתוח שמיעה, זה לא ממש רלוונטי לתכניות כאלה; זמרים שצריכים לעבור אימוני פיתוח שמיעה הם אלה שהולכים לשירה מקצועית (קלאסית) ונדרשים לדעת לשיר סולפג'. לקריירה במוזיקה הקלה אפילו לא חייבים פיתוח קול, רבים מהזמרים המצליחים בישראל לא למדו מעולם שיעורי פיתוח קול (מבין ארבעת המנטורים אני בספק אם כולם למדו אי פעם פיתוח קול, אולי שרית). זה עוזר ומקדם, אבל השאלה היא לאן שואפים להגיע. כיום בקרב זמרים יוצרים רבים מעדיפים לשיר טבעי כפי שהם ולא באמת רוצים ללמוד לשיר (רבים אף מעשנים, וזה משפיע לרעה על הקול, כידוע).

מבחינת חובבנות, לא חסרים בתכנית זמרים צעירים שלא למדו כלום מעולם בתחום ולא התאמנו באופן מקצועי בשירה אפילו דקה לפני שהגיעו לתכנית... ורואים ושומעים את זה, ולפעמים זה חינני כי הכישרון מספיק ולפעמים זה מפריע (לא לכולם). היכולת לא לשלוט בוויברטו כמו שובל למשל או לשיר בדיקציה גרועה כמו של רומה (ואני אוהבת להאזין לה, אבל זה באמת משהו שהיא חייבת לשפר לדעתי) הם עדות לכך ששתיהן לא למדו פיתוח קול. אני בספק אם אוהד או גילי ארגוב (שכבר לא שם...) למדו פיתוח קול.

אני לא מייחסת לך שום דבר שלא אמרת, הייחסתי בדיוק לדברים שכתבת, עד לרמת הציטוט המדויק. אתה זה שמייחס להן דברים שהן לא אמרו. הן לא אמרו דבר על אימונים. צפה שוב בתכנית.
 

xjoiq

New member
הן לא יכולות לאחוז את המקל ב-2 קצותיו

התוכנית מיועדת לזמרים חובבים שרוצים וחולמים לשנות פזה ולהפוך למקצוענים.
הן לא יכולות לבוא לתוכנית מבלי לבצע את הפעולה הראשונית האלמנטרית של אימונים. סתם הן תופשות שלא בצדק מקום למתמודדים יותר רציניים מהן.
חובות ההפקה הן מאוד מינימליסטיות וזה להיות נוכח בהדרכות.
וזה כן אומר שהן עושות פחות חזרות מכולם כי הן נמצאות על האפס(אפס חזרות ביחד שכצמד הן צריכות לבצע חזרות יחד)והאחרים בטוח נמצאים מעל האפס כי אף אחד מהיתר הוא לא קוקו של לרצות להפוך למקצוען ולעשות את הפעולה ההפוכה לצורך כך מה עוד שבסה"כ הם צריכים להתאמן לבד ולא לתאם פגישות ולהקדיש זמן משותף כצמד.

ובנושא חובבנות אל תרצי לי על הרבה חובבנים שהגיעו לתוכנית כי מדובר ב-עד ליום שהם התחילו במסגרת התוכנית כי בזמן שהתוכנית מתנהלת מצופה מהם להתנהג כמקצוענים כיאה לבעלי חלום להפוך למקצוענים.

חוסר האימון המשותף שלהן הוא דבר שנאמר ישירות על ידן "לא היה לנו זמן לחזרות ביחד.." ועל כך אנו דנים לא? מה יש לי לחפש בצפייה חוזרת בתוכנית?

את כל הזמן מייחסת לי דברים שלא כתבתי ושלא אמרתי וראיה טריה הדברים שאת "מייחסת לי" בנוגע לטיבן ואי אהבתי אותן ואת לא צריכה ללכת רחוק רק הודעה אחת שלך למעלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ושוב אתה קובע עובדות מהמציאות הפרטית שלך

"התוכנית מיועדת לזמרים חובבים שרוצים וחולמים לשנות פזה ולהפוך למקצוענים" – לא נכון.
היא מיועדת לכל מי שרוצה להשתתף בה, יהיו סיבותיו אשר יהיו. לרוב הרצון הוא להתפרסם בתחום, לקבל מקפצה, וזה רצון שמשותף גם לזמרים מקצוענים, ורבים הגיעו וגם עברו. מעבר לכך, תכנית טלוויזיה לא הופכת אף זמר חובב למקצוען. זו לא מטרתה והיא לא מסוגלת לעשות זאת.

"הן לא יכולות לבוא לתוכנית מבלי לבצע את הפעולה הראשונית האלמנטרית של אימונים"
בפעם השלישית, המילה "אימונים" לא הוזכרה בווידאו. הן דיברו על חזרה אישית של שתיהן יחד. אין לך מושג כמה הן התאמנו או מתאמנות או בכלל, אז תפסיק להמציא עובדות רק כי הן מתאימות לתאוריה שלך.

"חובות ההפקה הן מאוד מינימליסטיות וזה להיות נוכח בהדרכות."
מנין לך מהן חובות ההפקה? רוצה לפרט בפנינו? אני אשמח לשמוע.

"וזה כן אומר שהן עושות פחות חזרות מכולם כי הן נמצאות על האפס(אפס חזרות ביחד שכצמד הן צריכות לבצע חזרות יחד)והאחרים בטוח נמצאים מעל האפס"
האחרים "בטוח"? על סמך מה? בוא, שתף אותנו במידע הפנימי שלך, או תפסיק לקשקש באוויר.
הן עושות חזרות של ההפקה כמו כולם. הן לא נמצאות "על האפס" ואף אחד לא טוען זאת מלבדך.
אין לך שום נתונים על אחרים או מה הם "בטוח" עושים, רק קביעות נחרצות שאתה כותב כאן בביטחון עצמי נטול גיבוי (ואם יש לך סימוכין, בבקשה, בוא שתף אותנו).

אימון אינו חזרה. הן מגיעות לכל החזרות של ההפקה. הן דיברו על מפגשים אישיים שלהן מעבר לכך. זה עניין שלהן, לא שלך. אף אחד אחר לא דיבר על ה"אימונים" או החזרות האישיות שהוא כן או לא עושה, אז שוב, אין לך מושג. בניתי תלי תלים ע"ס משפט אחד שנאמר בחזרה, ושוב, הן בסה"כ התלוננו שבין העבודה, הצבא והחזרות של ההפקה הן לא נפגשות לחזרות פרטיות של שתיהן יחד. מכאן ועד לתאוריות שבנית על המשפט הזה, בפרט תוך השוואה לאחרים שאין לך שום מידע לגביהם, המרחק גדול.

אני לא מייחסת לך שום דבר שלא אמרת, אני שוב ושוב מתייחסת בדיוק לדברים שכתבת, ולראיה אני משתמשת בציטוטים מדבריך. המסקנה שלי היא שאתה לא אוהב אותן ולכן מגיב כך. זה אכן לא מה שאמרת, זה מה שמשתמע מדבריך ולא צריך להיות גאון גדול כדי לראות את הסטנדרטים השונים שבהם אתה שופט מתמודדים שמוצאים חן בעיניך וכאלה שלא.
 
למעלה