עונה 3, פרק 18 - שלב ההופעות החיות ב'

xjoiq

New member
בכלל לא פרטי שלי

התוכנית מיועדת להכין את המתמודדים לקראת חיי כוכבות.
וברור שכדי להיות כוכב צריך להיות מקצוען וכדי להיות מקצוען צריך לקבל כלים וצריך להתאמן ולעשות גם ובעיקר(כן בעיקר!)חזרות אישיות לבד ובמקרה של צמד חזרות זוגיות לבד.
&nbsp
התוכנית לא הופכת זמר למקצוען אבל נותנת לו את הכלים ל"עשה זאת בעצמך" כמו חנות לרהיטים להרכבה שמספקת את החלקים והקונה צריך להשקיע בעצמו את ההרכבה בפועל.
&nbsp
הן לא יכולות לבוא לתוכנית מבלי לעשות את הפעולה האלמנטרית של אימונים של חזרה אישית לבד(כצמד ביחד)מה ש"לא היה להן זמן לכך".
&nbsp
האימונים של החזרות אישיות לבד צריכים להיות רציפים ולא פעם כן ו-10 פעמים לא.
&nbsp
חובות ההפקה(במקרה הטוב) לא מדברות על חזרות אישיות לבד ואם החובות כן מדברות על חיוב המתמודדים בחזרות אישיות לבד זה עוד יותר חמור שהן גם לא עמדו בתנאי ההפקה. בכל מקרה גם אם זה לא חובות ההפקה זה דרישת/המלצת המדריכים אחרת ההדרכה לא ממש שווה.
&nbsp
הן נמצאות על אפס חזרות אישיות לבד גם אם תוסיפי עוד 1000 מגילות של מלל זה לא ישנה את מה שנאמר במפורש.
האחרים בטוח לא נמצאים על אפס חזרות אישיות לבד כי אף אחד לא קוקו להרשם לתוכנית להתאמץ לרצות להתקבל ולא לעשות את הדברים המעשיים לצורך כך שבעיקרן חזרות אישיות לבד וזה גם מה שנאמר להם לעשות ע"י המדריכים חזור ושנו.
&nbsp
את כל הזמן מנסה לערבב את ההדרכות והחזרות של ההפקה עם החזרות האישיות לבד(שהן לא ביצעו) וכך להוציא בכח את דבריי מהקשרם.

החזרות האישיות לבד שהן לא ביצעו זה העניין שלהן כל עוד הן לא נמצאות בתוכנית שמשקיעה בהן הון בכל המובנים על מנת לעזור להן להפוך למקצועניות ומן הסתם דורשות מהן במפורש לבצע את החזרות אישיות לבד אחרת כל ההדרכה לא ממש שווה.
התוכנית דורשת מהן בתקופת התוכנית,לכל הפחות, להתנהג כמקצועניות. ואם הן רוצות לנצל לרעה את המנדט שניתן להן להיות במסגרת התוכנית על מנת להישאר חובבניות בהגדרה אז זה לא יותר מאשר ניצול לרעה של האפשרויות שניתנו להן ומקומן לא בתוכנית.
&nbsp
את תמיד מייחסת לי דברים שלא אמרתי וגם המסקנה שלך כלפיי איננה נכונה ואין לי סטנדרטים כפולים וכל מי שהייתי יודע או נאמר מפורשות ומשודר שהוא לא עשה חזרות אישיות לבד הייתי מגדיר אותו בתור חובבן(לא משנה כמה נעים הוא נשמע).
וזה לא הגדרות שלי זה הגדרות בסיס במקצוע(ובכל מקצוע המצריך רכישת מיומנות/מקצועיות).
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אומר וממשיך בשלך...

"התוכנית מיועדת להכין את המתמודדים לקראת חיי כוכבות" , לא היא לא. לא רק שאין בה שום הכנה ל"כוכבות", המציאות מלמדת שאף אחד מיוצאיה לא הפך לכוכב. התכנית מיועדת לגרוף הרבה רייטינג ולהכניס להפקה ולזיכיינית רשת הרבה
.

אחרי המשפט הזה עצרתי, כי די, נמאס לי מהחפירות. אני מצטערת, אבל גם אם בעיניך המסקנה שלי לא נכונה, זו עדיין המסקנה שלי: אתה לא מבין בעולם הטלוויזיה וגם לא במאחורי הקלעים של עולם המוזיקה. הדברים שאתה כותב (והתייחסתי אך ורק לדברים המדויקים שכתבת) מעידים על חוסר הבנה בתחומים האלה. כמו כן אין לך מושג מהן חובות ההפקה, כמה המתמודדים מתאמנים, מה עושים האחרים... זה חסר טעם. לא רואה טעם להמשיך דיון, אפילו על נקודת המוצא אין בינינו הסכמה.
 

xjoiq

New member
אם לא אומרים לך אמן תמיד תגיעי למסקנות מעוותות?

כשם שלכל עסקה יש 2 צדדים ולשני הצדדים יש 2 מטרות(לפחות)שונות.
כך בתוכנית יש מטרה כלפי הציבור והמתמודדים ויש מטרה (כספית) של ההפקה.
גם בתוכנית כולבוטק שמטרתה לחקור עוולות כלפי הציבור המטרה השניה כלפי המפיקים היא בוודאי רייטינג ופרסומות.
&nbsp
לא אמרתי שום דבר לא נכון במטרת התוכנית שהגדרתי בהודעות קודמות. אני לא חייב לציין את המטרה השנייה כדי לא לבלגן את מיקוד הדיון.
&nbsp
זה השיטה?שככל שאת רואה שהמסקנות לא מתכנסות לכיוון שלך את מתפרעת במסקנות מעוותות?
&nbsp
דיברתי בצורה הכי מקיפה וכוללנית אבל את לא מסוגלת לקבל קונטרה למי שלא אומר אחרייך אמן לקווי החשיבה הסובייקטיביים שלך.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם לא מסכימים איתך אתה עובר לכתיבה לגופו של אדם?

הפורום מלא באי-הסכמות שלי עם גולשים אחרים, ואף אחד מהם לא מאשים אותי בעיוותים כמוך. מבינים זה את זה מצוין ופשוט לא מסכימים. כתבת דברים לא מבוססים; ציטטתי, התייחסתי, הסברתי, פירטתי, נימקתי... לא קיבלת את דבריי? בסדר; אתה רוצה להאשים אותי בעיוותים? לבריאות. אשאיר לגולשים לשפוט.
 

xjoiq

New member
לגופו של אדם או לגופה של מסקנה(מעוותת)?

תקראי שוב את ההודעה הלפני אחרונה שלך בפסקה השניה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"את מתפרעת ..." זה לגופו של אדם, כן.

לגבי ה"עיוותים", כאמור, אשאיר את השיפוט לאחרים. ברור לי שאיתך אין לי שום שפה משותפת.
 

xjoiq

New member
לגופה של מסקנה

שהפלאת להסיק עלי 5 הודעות מעליך
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נימקתי הכול. כתבת דברים לא רלוונטיים ו/או לא נכונים

או כאלה שהחלטת ע"ס מידע חלקי מאוד כי ככה נראה לך. במקום לגבות את דבריך ולתת סימוכין, בחרת לתת עוד הסברים שמתבססים שוב על מה שנראה לך. אם טעיתי, אתה יותר ממוזמן לתקן אותי ברמה העובדתית, לא ברמה הנימוקים שלך, כי הם לא משכנעים (בעיניי). לדוגמה, אם אתה טוען שזה סביר שזמרים יתאמנו 15–20 שעות ביום (כפי שצעת), בשמחה, בוא תן סימוכין לכך. אתה רוצה להסביר מדוע פיתוח שמיעה רלוונטי לסוג שירה כזה? בבקשה, בוא תסביר מה עושים בשיעורי פיתוח שמיעה ואיך זה רלוונטי. אם יש לך מידע כמה כל מתמודד בהפקה מתאמן, בבקשה, בוא השכל אותנו, אותי זה מעניין מאוד. יש לך מידע על דרישות ההפקה? מעולה, אני אשמח לשמוע.
&nbsp
אבל מהדברים שאתה כותב מצטיירת תמונה שאין לך ידע פנימי מההפקה וגם לא ידע קרוב מהכשרה והשכלה בתחום המוזיקה, חזרות, פיתוח שמיעה וכו'. אז שוב, אם טעיתי ויש לך ידע והבנה בכל אלה, בוא תן סימוכין, תסביר על איזה מידע התבססת. אני תמיד שמחה ללמוד. אבל בבקשה, כדי לחסוך משנינו עוד דיון ארוך ומיותר, על תחזור על אותם נימוקים במילים אחרות, זה חסר טעם.
 

xjoiq

New member
כתבתי דברים על בסיס נתונים ומידע אובייקטיבי ו/או

מבוססי ידע אובייקטיבי וכוללני ו/או מבוססי לוגיקה
אם אני כותב שבלי חזרות אישיות לבד לא תיתכן שום קצה קצהו של התחלה של קורטוב של מקצוענות אז זה לא "מבוסס על מה שנראה לי" זה המהות ברמה לקסיקונית. זה הכי חובבני בהגדרה.
אם אני מדבר על דרישות ההפקה בין אם הן כאלה ובין אם לאו אז זה לוגיקה פשוטה אין אפשרות שלישית.
אם אני אומר שאפס שעות חזרות לבד זה נמוך מכל סך שעות לא ידוע של חזרות לבד של האחרים זה גם לוגיקה.
אם אני אומר שמתמודדים אחרים בוודאות עשו חזרות אישיות לבד בסך העולה על האפס המוחלט אז זו אומדנה לוגית חזקה.
הידע התאורטי שלי בשירה הוא חובבני("בהגדרה") אבל זה לא מונע מלדון בצורה סכמטית וכוללנית בדברים.
אין לי בעיה שתחלקי עלי על מספר השעות הספציפי שזמר מקצוען צריך לשיר זה לא ממש רלוונטי אבל ברור הוא שזמר מקצוען צריך להשקיע את רוב יומו לכך בין לשירה ובין לדברים נוספים(וכן! אפשרי לרבות פיתוח שמיעה שלא ממש אמור להזיק וקרוב לוודאי הפוך שגם ישפר מוזיקליות על הדרך יעזור לקריאת תווים וייקל על החלפת סולמות והתאמתן לביצוע)
אבל על מה שלא תוכלי לחלוק זה על העובדה שמקצוען צריך להיות רוב היום בתוך זה ומסביב לזה.
לגבי דרישות ההפקה עניתי לך לוגית לעיל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא נתונים, נתון אחד ויחיד, משפט אחד שהראו שנאמר. זהו.

כל שאר הדברים שכתבת אינם מידע מבוסס אלא מסקנות שלך, מסקנות שאף אחד לא חייב לקבל. שוב, אין לך גיבוי אז אל תצפה שאקבל אותן כי הלוגיקה שלך היא כך וכך. אני לא מסכימה עם הנחות הבסיס שלך ולא עם הסקת המסקנות; אוכל להסכים אם וכשיהיו נתונים מגובים וסימוכין על כל מה שהולך בתוך ההפקה.

לדוגמה, אם אתה מדבר על דרישות ההפקה אבל לא יודע בדיוק מה הן (שוב, אם יש לך מידע, תפרט, אני אשמח לשמוע, בשיא הרצינות, זה מרתק אותי) זה חסר טעם ולא רציני ולא משכנע (בעיניי) אז באמת שאין טעם שתחזור על זה שוב ושוב.

"אם אני אומר שמתמודדים אחרים בוודאות עשו חזרות אישיות לב" – אז אתה אומר בוודאות בלי שום סימוכין. זה בדיוק מה שזה שווה. לוודאות שלך אין שום משמעות כי אתה לא יודע בוודאות, אתה מעריך. שוב, אתה. לא הם, לא ידע, לא סימוכין.

זה לא שאני "חולקת עליך" במספר השעות שזמר צריך להקדיש, כתבת משהו לא נכון! עובדתית, מעשית! מעבר לעניין הפעוט שלא השארת זמן לשינה או לאכילה ודברים אחרים שאדם צריך כדי לחיות... אתה רוצה לומר לי שלוגית נראה לך סביר שביממה של 24 שעות אדם ישיר 20 שעות? וגם 15 לא משאיר הרבה... וזה לפני שדיברנו על הנזק החמור שייגרם למיתרי הקול ממאמץ של כ"כ הרבה שעות ביום.. אין אדם מהמקצוע שהיה מסכים עם מה שכתבת כי הוא לא מחובר למציאות. אף זמר מקצועי לא מקדיש את רוב יומו לשירה, להפך; אם הוא מבצע פיתוח קול זה לזמן מוגבל, אימונים וחזרות הם לזמן מוגבל, כי זמר חייב לשמור על קולו, זה הכלי שלו. אפילו בחזרות שכוללות הרבה פעמים אלמנטים אחרים שאינם רק שירה, לידיעתך, הרבה פעמים שחקנים וזמרים רק "מסמנים" (כלומר עושים בקטנה) כדי לא לשחוק את הקול ולא להתעייף ולשמור כוחות וקולות להופעה עצמה.

פיתוח שמיעה לא מזיק, הוא סתם לא רלוונטי לענייננו. אין לו קשר למודולציה (החלפת סולם באמצע השיר), זה משהו שכל אדם עם שמיעה מוזיקלית עושה באופן טבעי (או אחרי ניסיון קצר). גם לטרסנפוזיציה (שינוי סולם של שיר בהתאמה לזמר) אין שום קשר לפיתוח שמיעה, ולרוב זה משהו שהמעבד והנגנים אחראים עליו, כי הוא משפיע עליהם (הם אלה שמתאימים את עצמם לזמר, לרוב לא להפך).

"הידע התאורטי שלי בשירה הוא חובבני("בהגדרה") אבל זה לא מונע מלדון בצורה סכמטית וכוללנית בדברים" – נכון, זו בדיוק הבעיה. אתה מודה בכנות (מעריכה את זה) שאין לך ידע ממשי בנושא (מרגישים, כפי שכתבתי לך) ולמרות זאת עדיין לא מונע ממך להתווכח עם מי שיש לו ידע (פורמלי) במקום להיות פתוח ולהבין שאולי אתה טועה וללמוד משהו חדש שלא ידעת.

אני יכולה להמשיך ולעבור על כל משפט שכתבת אבל אין טעם; אתה מתבסס שוב ושוב על מה שנראה לך הגיוני, אבל לא על המציאות (שבה יש לך פערי ידע), זה בדיוק מה שטענתי, ועכשיו הוכחת זאת. אתה חושב שזה מספיק כדי לנהל דיון, אני לא. לכן בעיניי אין טעם להמשיך בדיון אלא אם יש לך מידע ונתונים מבפנים. מקווה שעכשיו הדברים ברורים.
 

xjoiq

New member
כל מה שכתבת לא רלוונטי(ותמיד את יכולה להתנכר להגיון/למציאות)

כשכל הזמן את מערבת את המוץ עם הבר חזור ושנו.
הידע הפורמלי שיש או אין לך מתאים לענייני "מיקרו" בשירה ועניינים מאוד ספציפיים אבל לא לענייני מאקרו כגון הנושאים האלה שהועלו.
&nbsp
אם את מתווכחת אתי על מספר השעות הספציפי שזמר צריך לשיר בפועל בזמן יום אימונים זה לא דבר שהתייחסתי אליו - מה שהתיייחסתי זה להקדשת רוב היום לשירה וענייניה ונתתי דוגמא ל-15 שעות וכיוצ"ב. כי כשאדם מונח חזק בתוך השירה אז הוא מסוגל ששום דבר לא יענין אותו רחיצה ואוכל רק כלאחר יד 5-10 דקות בקושי וכל היום רק עסוקים בתחום. אבל גם כשמקדישים "רק" את רוב היום עדיין זה עמוק בתחום המקצועני.
&nbsp
ודרישות ההפקה - זה שוב מראה שלא הבנת כלום ממה שכתבתי (או שלא רצית להבין..)
הטענה שלי היא כל כך לוגית וסכמטית שמתייחסת לדרישות ההפקה באשר הם בין אם כאלה ובין אם לאו
אני יודע שלוגיקה(תחום היותר קרוב אלי)הוא קשה לך ו/או רחוק ממך מה שהופך את הדיונים איתך לקשים ומתישים לבלי די(למרות שלא פעם אני שם לב שאת מנסה בכוונה "לערבב" אותי מוץ עם הבר על מנת להשליך ממשהו לא לוגי על משהו לוגי דבר שבדיוק צריך לקרות בכיוון ההפוך).
&nbsp
ידוע לי על פעולת "הסימון הקולי" אבל שוב לא רלוונטי.
פיתוח שמיעה עוזר לשכלל שמיעה מוזיקלית ומהווה גם את אחד העזרים לפיתוח שליטה בקול.
&nbsp
שאר המתמודדים עושים חזרות לבד בסך העולה על האפס זה דבר כל כך הגיוני ובסיסי(מה גם שאם אף אחד לא מכריז על הפוך אז ברור שזה כך - גם אם תתנכרי לכך זה לא ישנה את ההגיון הבסיסי)
&nbsp
אני יודע למה לא עברת איתי על יתר המשפטים כי שם הפער בין המציאות לבין מה שאת כביכול חושבת(שזה "רק מציאות שלי") אפילו עוד יותר גדול וקיצוני.
&nbsp
&nbsp
אני מקווה שעכשיו הדברים ברורים.
&nbsp
(מצידי את יכולה לתת לאחרים לשפוט).
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הפוסל במומו פוסל... חשבתי לתומי שאולי נצליח להגיע להבנה.

ניחא. כפי שכתבתי לך, זה חסר טעם שתחזור שוב ושוב על מה ש"כל כך לוגי" ב-ע-י-נ-י-ך...
שנה טובה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני נימקתי, ונימקתי, ונימקתי... אבל אינך מקבל את נימוקיי

אז אני לא רואה טעם לחזור עליהם שוב ושוב, כפי שאני לא רואה טעם בכך שתחזור על המסקנות ועל הלוגיקה שלך שוב ושוב. הסברתי לך מה היה משכנע אותי, אתה לא מסוגל לספק את המידע הזה, אז באמת שאין טעם להמשיך; העובדה שאתה חושב שמשהו הגיוני וברור מאליו ובטוח לא מחייב אחרים להגיע לאותה מסקנה שלך.
 

xjoiq

New member
הקטע הסוריאליסטי בסיפור זה מה שהיה משכנע אותך ממש לא רלוונטי

ומה שרלוונטי עובר(או מועבר)אצלך מתחת לרדאר.

אני אגיד לך משל אבל אל תחשבי שאני מתייחס אלייך בתור סוס:
"אפשר להביא את הסוס עד השוקת אבל אי אפשר להכריח אותו לשתות"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הקטע הסוריאליסטי הוא שאתה מסרב לקבל את דבריך כסובייקטיביים

ולא מפריד בין דעה והשקפה אישית לעובדה. אני מנסה לכוון אותך לעובדות, אתה נצמד לדעות ולהשקפות שלך וסבור שמכיוון שהם לוגיים ומובילים אותך למסקנה מסוימת, סימן שזה משהו אובייקטיבי שכולם אמורים לקבל ולהגיע בהכרח לאותה מסקנה כמו שלך. צר לי, זה לא.
 

xjoiq

New member
אני מאוד הפרדתי(ומקפיד להפריד)

ואפילו טרחתי לציין את השורשים של כל אמירה עובדתית או דעה.
הדברים הם לוגיים אבל את רשאית להתנכר וגם לא אנזק בכלום כתוצאה מהתנכרותך.
אז..נסיים פה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
צר לי, לא. מה שנראה לך כעובדות הן לא פעם קביעות ומסקנות שלך.

 

xjoiq

New member
בסדר הבנתי שאת,אישית,מתנכרת

זה אפילו לא עולה כסף להתנכר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה ממש לא אישי ומה הקשר ל"מתנכרת"?

להתנכר למישהו פירושו להתייחס אליו כאילו הוא זר (אף שמכירים אותו). אני בסך הכול לא מקבלת את דבריך, הסברתי למה. לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה (וכן, כתיבה בפורומים חינמיים לא עולה כסף לאף אחד מאיתנו).
 
למעלה