עונה 9 פרק 21

יעלי1232

New member
The deadly duo hits again


זה אפילו לא העלה בי השראה לכתוב על זה Meta, אבל אולי זה יגיע בהמשך.

קרו הרבה דברים, כמו תמיד בפרקים של הDeadly dou, אבל יותר מדי מהר, ופחות מדי דיאלוג, וקצת OOC.
אבל זה SPN, וזה סאם, ואני אוהבת. . ואני דואגת לדין. וOMG הפרומו לפרק הבא
ועוד שבועיים הפיאנלה.
ומוות נצחי.
 

משי22

New member
אני לא מבינה למה


סאם לא מטיח בדין שההתמכרות שלו ל"שלווה" שהלהב מעניק לו זהה לחלוטין להתמכרות שלו עצמו לכוח של דם השדים, ולמה הוא לא מזכיר לו כמה דין התנגד לזה אז, וכמה אנרגיה הוא השקיע בלגמול את סאם מזה.
אני לא מבינה איזה תירוץ דין מוכר לעצמו כדי להמשיך להחזיק בלהב, הוא הרי היה נחוץ ספציפית רק להריגת אבדון. את שאר השדים הם יכולים להרוג בעזרת סכין, בדרך הרגילה. ובקשר לקראולי- אוי, נו, שיפסיקו לעבוד על עצמם. אם הם היו באמת רוצים להרוג אותו, היו להם מספיק הזדמנויות. הם לא רוצים. הם עברו איתו יותר מידי, וחוץ מזה- זה שימושי שיש לך את מלך הגיהנום בחיוג מהיר.
אני בטוחה שהאות על היד של דין מכאיב לו וגורם לו להזדקק ללהב, אבל זה דין. יש לו כח רצון עצום. הוא שרד שנה וחילץ את עצמו מכור המצרף. אני יודעת שהוא היה מסוגל להתנגד לאות אם הוא היה באמת רוצה.

מלחמת המלאכים במלאכים, מטטרון, גדריאל, המרגל המסתורי, המלאך הדביל וקסטיאל- כולם ביחד לא מצליחים לעניין אותי אפילו קצת, והחלקים האלה בפרק היו מייגעים מבחינתי. אבל אני מבינה שהם צריכים להתקדם קצת גם עם קו העלילה הזה. אני ממש מקווה שזה יפתר בקרוב, בדרך כזאת או אחרת והמלאכים יעלמו ויחזרו חזרה לגן העדן שלהם.


שני דברים, טיפה פילוסופים, לגבי החוקים של היקום בעל טבעי, הפריעו לי בפרק:
1) חשבתי שרק מלאכים יכולים לחזור ולשנות דברים בעבר, וגם להם זה מאוד קשה כפי שהוכיחו אנה וקסטיאל. לא יודעת למה, אבל נראה לי קצת בעייתי ששדה, אפילו "אבירת גיהנום" יכולה לעשות את זה גם. וזה בלי להיכנס לכל הבעייתיות המובנת מאליה כשמכניסים מסעות בזמן לעלילה.
2) הפריע לי גם שקראולי כמלך הגיהנום יכול לתת הבטחה למישהו שהוא יינצל מהגיהנום לא משנה מה יהיו החטאים שלו. חשבתי שבסדר העולמי שקיים שם, יש רעים ויש טובים ויש בחירה חופשית ושדים יכולים להתערב ולפתות אנשים כמיטב יכולתם למכור את נשמתם,ואתה יכול לבחור את כל הבחירות הגרועות ביותר ולשים זין על מוסר או היגיון, אבל בסופו של דבר כשאתה מת, אז הריפרים לוקחים אותך ללא משוא פנים או פרוטקציות לאן שאתה שייך: גיהנום או גן עדן.

נכון שכבר ראינו בתחילת העונה שאפילו ריפרים הם לא לגמרי בלתי משוחדים, ונכון שרק בפרק הזה קראולי הבהיר שאין חוק שאי אפשר לשבור, אבל בעיני זה חבל. אם בוראים עולם פנטסטי, מלא בכוחות על טבעיים, מאוד חשוב להגדיר כללי משחק ולא לחרוג מהם, כי אחרת האמינות של העולם קצת מתפוגגת...
 
למעלה