עוף:מה דעתכם האם המורים יחזרו ללמד תחת הצווים

lironk25

New member
עוף:מה דעתכם האם המורים יחזרו ללמד תחת הצווים

אני מאוד מקווה שלא,זה הדבר הכי לא דמוקרטי שיש,לשבור שביתה דרך בית משפט. מה דעתכם?
 

smailie

New member
המהלך לא חכם

ומרבית המורים בכיתות לא יהיו, מן הסתם, בשיא המוטיבציה שלהם.
 

lironk25

New member
אני לא מאמינה שהם יחזרו ללמד..

אגב יש לך הימור מתי שביתת הסטודנטים תסתיים?
 

FIFI1981

New member
זה יהיה ביזיון אם יכפו עליהם ללמד

להכריח מישהו לעבוד רק בגלל שהוא משתמש בזכות הלגיטימית שלו לשבות, ועוד שביתה כל כך צודקת, יהיה בבחינת כריתת הענף עליו נשענת הדמוקרטיה על ידי הדמוקרטיה (לכאורה) בעצמה. עצוב. אבל מההנהגה הזו אני כבר לא מצפה לכלום.
 

primus solus

New member
מה הקשר להנהגה ?

מי שהוציא את הצוים היה בית הדין הארצי לעבודה?
 

primus solus

New member
אם בית הדין הוציא צוים

אחרי 48 ימי שביתה כנראה שארגון המורים כבר עבר את הגבול
 

lironk25

New member
מי שעבר את הגבול זו הממשלה

לא מובן לי מדוע אולמרט ממשייך לסרב להתערב במשבר...
 

a e q u i t a s

New member
המורים עברו את הגבול

מי שעבר את הגבול זה המורים או יתר לדיוק - רן ארז. הוא טיפוס מפוקפק ולא ממש אמין, הוא מנהיג מאבק צודק בדרכים מאוד לא הוגנות ונכונות. מי שסובל בסופו של דבר זה המורים והתלמידים. דרוש מהפכה בחינוך - רפורמה בחינוך מהגן ועד אוניבריסטה - ודבר כזה עושים בשיתוף פעולה. שרן ארז מדבר "על אונס ועל כמה שזה כיף", זה רק מראה את איכותו של האדם. רן ארז במקום לשבת עם הממשלה ולדבר, כלל איננו מעוניין לשוחח ומפגין חד צדדיות מוחלטת. קשה גם להתעלם מהציטוט שהובא שהשביתה הזאת היא בחלקה פוליטית כדי להעיף את יולי תמיר ולהשים את עמי איילון. בשורה התחתונה - המאבק צודק - הדרכים לא.
 

FIFI1981

New member
אני מסכים עם חלק מהדברים לגבי רן ארז

הוא היה יכול לעשות את הדברים בצורה קצת אחרת. עם זאת, בל נשכח היכן אנו חיים. כל נסיונותיהם המנומסים של המורים (וגם של המרצים, אגב) להידבר עם האוצר במשך כל השנה נדחים באמתלות שונות ומשונות. המצב שאנו נמצאים בו היום הוא מצב של אין ברירה. גם רן ארז לא רצה להיקלע לסיטואציה הזו, אני מניח אבל, כפי הידוע לך, במדינתו של עם הספר לא ניתן להזיז דבר מבלי לדפוק על השולחן. במילים אחרות, הפרובוקציה של ארז, והמורים בכלל, היא מכוונת ומתוכננת בקפידה. גם ארז מבין שבלי פרובוקציות הוא לא יוכל להשיג דבר. המאבק הזה הוא בסופו של יום על החינוך של הילדים שלך ושלי. אסור לשכוח את זה. גם רן ארז מכיר היטב את הגבול שמעבר אליו הוא לא יוכל למתוח עוד את החבל. אם התוצאה בסופו של דבר תהייה חינוך טוב יותר, ולו במעט, לתלמידים, דיינו. אני מוכן לסבול גם את השקרים והכוחנות של רן ארז בשביל זה. עצוב שהעם שנחשב למשכיל ביותר באירופה ממש עד לא מזמן ונאבק שנים למימוש זכותו למדינה בה יוכל להתפתח, צריך להיאבק עכשיו במדינתו שלו על חינוך בסיסי.
 

smailie

New member
כן, אבל אתה יכול לזכור עוד מישהו

שלא מתפשר, שלא נכנע ל"דילים" שעשויים להשתלם לו ושלא בא לקראת מי שלא מסכים עם דעתו (אולי חוץ מרחבעם זאבי ז"ל ולהבדיל בני בגין, שלא ידע להתחנףכמו כל פוליטיקאי טוב אחר וויתר על כל ההטבות)? לגבי האפשרות לנקד בהקלדה: אתה לוחץ על CAPS LOCK (מעבר לאנגלית) ואז SHIFT + אחת הספרות בשורת העליונה העליונה, כשכל מספר נותן סימן ניקוד אחר.
 
למעלה