עוף: ראיתם את ההפסד של נבחרת ישראל בכדורגל??

lironk25

New member
עוף: ראיתם את ההפסד של נבחרת ישראל בכדורגל??

איזה באסה.. מה אתם אומרים צריך לפטר את קשטן?
 

Mirky

New member
איזה משחק

היה פשוט מבאס לשבת ולראות את המשחק. במזל לא יצאנו שם עם שישייה לפחות. ולא יודעת עד כמה להאשים את קשטן בעניין,לא לשכוח שגם נבחרת אנגליה היא בין הטובות שיש. שבוע טוב לירוני :)
 

lironk25

New member
היי,שבוע טוב גם לך :))

אני חושבת שקשטן אשם בזה שלא הוציא את יניב קטן מוקדם יותר.אני בכלל לא מבינה למה יניב קטן בנבחרת הוא עגלה.. אם אני כבר בכדורגל,מה את אומרת הפועל תל אביב תנצח את השבדים ביום חמישי הבא? ביי בנתיים :))
 

FIFI1981

New member
מישהו באמת חשב שננצח את אנגליה בוומבלי?

תהיו מציאותיים. יש מרחק של שנות אור בינינו לבין אנגליה. ולא רק ברמת המשחק. קשטן צריך להכין תכנית עבודה למונדיאל הבא (2010) ולא לאליפות אירופה בקיץ הבא. אין מישהו כרגע שנראה שיכול להחליף אותו.אם תהיינה מטרות ארוכות טווח אולי נוכל לבנות משהו ולהצליח. אי אפשר עם נבחרת ישראל להצליח מעכשיו לעכשיו.
 

Mirky

New member
לירון כבר החליטה לפטר את קשטן :)

ולנסות למצוא חלופות הולמות. אני אומרת שקשטן מאמן טוב,הוא עוד יוכיח את עצמו. אי אפשר לבחון אותו במשחק נגד אנגליה,גם יקח לו קצת זמן להכשיר את הנבחרת שלנו. שום גם מאמן טוב,אבל ניתן לקשטן את הצ'אנס שלו.
 

lironk25

New member
קשטן מלך :)

כאוהדת הפועל תל אביב לקשטן תמיד תהיה אצלי פינה חמה בלב :)
 

FIFI1981

New member
אני ממש מקווה ששום לא יהיה מאמן הנבחרת

רק בגלל שאני מת שהוא יחזור למכבי חיפה! שנה אחת מתוך שש לא לקחנו אליפות, וזה היה עם שום, אבל אני עדיין חושב שהקבוצה שלו הייתה טובה יותר מהשתיים של גרנט והשלוש של רוני לוי. טוב, את השאר אני אשמור לפורום ירוק יותר...
 
למעלה