עופר יא קרציה

y o t m o

New member
עופר יא קרציה

תוספת זמן למשחק שעוד לא נגמר היא מובנת מאליה זה שחטפתם שני גולים ב4 דקות זאת בעיה שלכם.......אתם בכלל קבוצה על הפנים ולא מגיע לכם לעלות........ותאמין לי שאני בתור צופה (לא שפטתי אלא מושון ואני ישבתי בקהל) רציתי שתנצחו כדי שאנחנו (יב'4) יסיימו במקום הראשון בבית ותהיה לנו הגרלה יותר קלה (נגד יב'5 במקום נגד יב'2) אז תפסיק לבלבל לי בביצים אתם פשוט לא מספיק טובים!!!
 

y o t m o

New member
וכולכם תנוחו

אתם סתם ממורמרים כי אתם פשוט כיתה של אפסים....... מה לעשות ככה זה כשמפסידים...השיפוט בסדר גמור וכל שנה יש את אותן תלונות על שיפוט (למרות שזו הפעם הראשונה שאני מארגן) והן באות רק מצד המפסידים והממורמרים..... קיצר גם רונאלדיניו לא היה עוזר לכם כי אתם פשוט גרועים אז תנוחו...... יש לכם הרבה זמן לזה עד הטורניר בשנה הבאה (-:
 

y o t m o

New member
עידכון ליגת כדורגל

מזל טוב לי'4 על העלייה לחצי הגמר וברכות על המשחק המצוין של שתי הקבוצות....חבל שיא'4 נותרו מאחור אבל ככה זה בספורט. טוב אז נותרו שלושה משחקים עד לסיום שלב רבע הגמר והם: י'2 נגד יא'1 יב'4 נגד יב'2 יב'5 נגד י'3 בשלב חצי הגמר י'4 תיפגש עם המנצחת במשחק בין יב'2 ו- יב'4 כמובן, המנצחת במשחק בין י'2 ל- יא'1 תיפגש עם המנצחת במשחק בין י'3 ל- יב'5. שבוע טוב ובהצלחה לשתי הקבוצות!
 

ofer277

New member
אולי אנחנו לא טובים אבל אתה 0

מי לימד אותך לשחק כדורגל בכלל?
 

bayoni

New member
אתה ממורמר יחמור...

מה זה השטויות האלה כיתה של 0 לא אתם כיתה של טובים!!! בטח חחח סבתא שלי משחקת יותר טוב ממך ידפוק למה מי אתה בכלל שתקרא לי 0 הא? ניצחתם בפוקס וכמעט הפסדתם גם לכיתה המדעית של י...!!! אז לפני שאתה מדבר על אפסים סתכל על הכיתה שלך!!!
 

גל פה

New member
עזבו אותכם

הוא חיי בסרט כי הוא שחקן ליגת על וכל הקבוצה שלהם כוכבים תגיד לי רגע מה עובר עליך כשאתה אומר שהשיפוט טוב כאילו אתה בא אלינו יום אחד אומר יש משחק כשיותר מחצי קבוצה בג'ינס ועוד אומר שהודעת לנו עלק תעשה טובה טוב ואל תדבר עוד שטויות...
 

האפסנאי

New member
איך אתה מדבר ?

אתה זה שאירגן תליגה . אתה שופט בליגה ואתה ככה מדבר על קבוצה ? אם אתה אומר שהליגה מאוד מאורגנת ומסודרת אז איך יש לך המארגן של הליגה תזכות לדבר ככה כלפי קבוצה בליגה ? אז מה אם הם מתלוננים בלי הפסקה אבל לך אסור לדבר ככה ולרדת עליהם.
 
נכון

מה אתה מדבר בכלל? הכיתה שלכם היא אחת החלשות בטורניר! איך אתה יכול להגיד משהו על קבוצה אחרת ? חחח חוץ מזה השיפוט והארגון גרוע ואנחנו לא בוכים כי הפסדנו וגם אם לא היינו מקבלים את ה2 גולים האלה היינו אומרים שזה אירגון גרוע כי מה זה הדבר הזה שאתה כותב לכיתה ניצחון זהו הם עלו פתאום אחרי חודש אתה רוצה להמשיך את המשחק ועוד בלי להודיע
 
חחח השיפוט גרוע?

סע תשן על האף.. או שאתה לא מבין כדורגל או שאתה דפוק מלידה, תבחר אחד מהם. בינתיים אתה היחיד שאומר שהשיפוט גרוע, תלמד מהמסקנה הזאת. יום טוב :)
 
צודק

השיפוט לא גרוע חח אמרתי את זה ככה בטעות עם כל מה שאמרתי למעלה השיפוט בסדר (כמעט בכל המשחקים) התכוונתי רק שהארגון גרוע
 

gena33

New member
טוב די פלנסיה אתם לא תשנו את זה

דרך אגב יותם הארגון סבבה השיפוט טוב . אבל כמו שאמר האפסנאי ככה לא מדבר אחד ששופט ומארגן תליגה כול אחד אחר כן אבל אתה לא שמת לב פלנסיה שגם לכיתה יא 1 אמרו שהם הפסידו אבל אז החליטו לעשות משחק חוזר גלל הגשם והם בסוף ניצחו אז זה מראה שזה לא נגדכם פשוט אין מה לעשות . יא2 קבוצה סבבה ויכולה לךנצח כול קבוצה ביום נתון חחחחחחחחחחחח
 

ofer277

New member
משה שופט טוב

לא אמרתי שלא..!! וגם תמיר שעכשיו כבר לא רואים אותו היה בסדר גמור.. אבל יותם? עדיף שאני לא יגיב... אין לי כוח לריב סתם.. אבל הארגון מה לעשות גרוע... !!!!! דרך אגב משה מה אתה מציף את הפורום של השופטים?!?!?
 

bayoni

New member
מה אתם עוברים נושא

אנחנו רוצים משחק חוזר ואם לא אין משחקים!!!
 
חחחחחח משחק חוזר חחחח

מה תעשו שביתה? משחקי רדיוס? חחחחחחח לך תלמד למתמטיקה עוד קצת..
 

bayoni

New member
לא צריך ללמוד בכל מקרה אני עובר..:-

נראה לי אתה צריך ללמוד... ואם אנחנו לא משחקים אף אחד לא משחק!!! נעמוד באמצע המגרש ואף אחד ישחק חח!!! לא יהיה כדור ולא שום דבר !!! אם יהיה צריך נזמין אנשים..ותשאל את לזימי כמה דרוזים הוא יכול להביא
 

alon a28

New member
כן אה? ../images/Emo4.gif

שנה הבאה תשחקו אין מה להיות מתוסכלים 2 הפיינליסטיות של שנה שעברה לא יגעו השנה בכדור יותר ככה שמצבכם עוד טוב מישהו יודע מתי אנחנו משחקים נגד יא1?!
 

gena33

New member
שחר חח כמו בהתנתקות תעמדו עם חולצות

כתומות ושבו על המגרש ולא תתנו לאפחד לשחק חחחחחחחחח עזוב שטויות גם ככה לא יעזור כלום תקבלו את זה כמו שזה וזהו. לא הכול פייר והוגן אבל זה לא המשחק היחיד שהוסיפו 5 דקות וזה לא המשחק היחידו שהודיעו עליו לאותה קבוצה כמה דקות לפני שהתחיל המשחק ככה שאם אחרים לא התלוננו אז די להתלונן .
 
למעלה