עזרה בבקשה לגבי התלבטות בין 2 עגלות

נושקית3

New member
עזרה בבקשה לגבי התלבטות בין 2 עגלות

איריס שלום רב,
אנחנו מתלבטים בין 2 עגלות peg perego POP UP לעומת OYSTER 2.
הבעיה שלנו היא כזאת המעלית בבניין שלנו היא סופר קטנה 84 סמ' עומק על 86 סמ' רוחב.
בגלל זה הצטמצמנו לשתי האפשרויות האלה.
מה לדעתך עדיף ?
הפג פרגו אמנם מתקפלת עם האמבטיה אך האם זה כל כך קריטי? אני מניחה שאפשר להסתדר בלי זה ופשוט לשים את האמבטיה מאחורה באוטו.
הבנתי שהאויסטר 2 האמבטיה שלה יותר קטנה מאשר של הפג פרגו וגם מינוס נוסף שהבחנתי בו הוא שהאמבטיה של האויסטר אי אפשר להרים את הראש של האמבטיה לעומת האמבטיה בפג.
האם זהו חיסרון משמעותי? היות ומדובר בילד ראשון אין לי כל כך ניסיון בכל הדקויות הללו.

בנוסף הבחנו שהמושב בטיולון של האויסטר קטן יותר מאשר של הפג פרגו . האם זה קריטי מאוד?

אשמח אם תוכלי לתת את חוות דעתך המקצועית בהבדלים בין העגלות (כמובן שיש את עניין המחיר אבל נעזוב את זה כרגע בצד) מבחינת פרקטיות, קלות תפעול, ונוחות לתינוק, מה נראה לך יותר טוב?

תודה מראש.
 
התלבטות לגבי שתי עגלות תינוק

לפי מה שאני קוראת ההתרשמות שלך היא שהפג פרגו יותר פרקטית עבורך.
מבחינת האמבטיה - היתרונות כפי שציינת הם לטובת הפג פרגו - וזה יהיה חשוב בחודשים הראשונים של השימוש (4+5 חודשים).
הקיפול הפשוט יותר ללא צורך בפירוק - מהווה נקודה חשובה, בייחוד במעבר לשימוש בטיולון (במושב).
בשורה התחתונה, בשל אורך המושב הפג פרגו תשמש אותך זמן ארוך יותר.
 

Mika Yannai

New member
לגבי Oyster2

חחח... היה לנו במשרד את הדיון הזה בדיוק על אותן שתי עגלות עם הבוסית שלי, אגב היא בחרה בסוף בOyster2 אם תרצי אוכל לחבר ביניכן. לגבי זה שכתבת שיש לך מעלית קטנה, בואי תראי את המעלית שלנו במשרד... ישנה, צרה, קצת מפחידה אפילו, ולמרות הכל האויסטר נכנסת אליה, ולגבי זה שהיא לא מתקפלת ישר עם האמבטיה לדעתי זה קישקוש כי השימוש באמבטיה זה לתקופה גם ככה קצרה, בעיני זה גם שומר על סטריליות ההפרדה בבגראז', אבל אני קצת חולת נקיון אז אולי זה לא מדד חחח. אגב, היא הזמינה את העגלה דרך אתר מאמא גורו וקיבלה עם העגלה במתנה תיק החתלה ענק של גיטה באג.
 

נושקית3

New member
וואו המון תודה על התגובה

תודה רבה! אני אפשר להגיד די ננעלתי על אויסטר 2! הראיתי לאמא שלי את הפג פרגו ואמא שלי שבדיוק חסרת קוארדינציה וכוח כמוני לא הסתדרה עם הידית המתקפלת של הפג פרגו . צריך ממש להפעיל כוח כדי לקפל אותה וננייח ארצה לצאת החוצה או שאמא שלי תבוא אלי להוציא את התינוקת לטייל היא אמרה שלא תסתדר עם הפג לקפל את הידית כל פעם. מה גם שהפג נכנסת למעלית אבל צריך לתמרן את הגלגלים למצב מאונך על מנת שהדלת תיסגר וזה . וגם עם במיקרה התינוקת תבכה בכניסה למעלית אני מעדיפה להיכנס ממש מהר עם העגלה למעלית וישר לצאת בלי לחשוב איך אני מתמרנת גלגלים וכו' . בכל מקרה המון המון תודה!!! עזרת לי מאוד
 
למעלה