עזרה בז\יהוי סרט :)

עזרה בז\יהוי סרט :)

שלום. 1.קומדיית נעורים אמריקאית על חבורת תלמידים בתיכון או קולג . יש שתי קבוצות:חנונים ומקובלים והחנונים יחד עם הבחור החדש מתחרים במקובלים בסנובורד. 2.אני חושבת שזה סרט ההמשך: Revenge of the Boarding School Dropouts. אם זה לא סרט ההמשך אז אני אשמח אם תאמרו לי גם מה הסרט הראשון של הסרט הזה. תודה.
 

MovieMaster

New member
את יודעת, יש שני דברים שאני שונא...

1.ששואלים שאלה לגבי סרט שמחפשים ואחרי שמקבלים תשובה לא טורחים לציין אם זה הסרט שמחפשים. ו-2.ששואלים שאלה לגבי סרט שמחפשים ואחרי שמקבלים תשובה חוזרים שוב על אותה שאלה לגבי אותו סרט. מספיק לעבור על סעיף אחד מהשניים הללו, בשבגיל להיכנס אצלי לרשימה השחורה ולא קבל ממני יותר תשובה בחיים. את עברת על שני הסעיפים הללו גם יחד, ועשית את זה אפילו באותו הדף, ברווח רק של 3 שרשורים אחד מהשני. אז מעכשיו והלאה אל תצפי לקבל ממני תשובות, גם אם אני אדע על בטוח איזה סרט את מחפשת, תשובה לא תקבלי ממני.
 
וואו איזה תשובה מגעילה!הסיבה ששאלתי שוב היא

כי בדקתי "בהודעות שלי" והשאלה שלי לא הופיע שם ולכן חשבתי שהיא לא נשלחה!!!!! תבדוק עם הבן אדם לפני שאתה תוקף!!!!!!! אוי ואבוי...רק לא להיכנס לרשימה השחורה שלך!!
 

MovieMaster

New member
אז להבא תבדקי יותר טוב לפני שתשאלי אותה שאלה

ותאמיני לי שגם את היית מתעצבנת אם אנשים היו נוהגים איתך כך בזמן שכל מה שאת מנסה חלעשות זה לעזור להם. הרי אף אחד פה לא חייב שום דבר לאף אחד, אנחנו עושים את זה על חשבון הזמן הפנוי שלנו ואך ורק מרצון טוב ומניסיון לעזור לכל מי שזקוק לעזרה. אז המינימום שאפשר לעשות זה לציין אם זה הסרט שחיפשתם או לא, ולא לשאול שוב את אותה שאלה כאילו שלא השיבו לך כבר עליה. בכל אופן, את יכולה להירגע, את לא ברשימה השחורה.
 

mosh511

New member
אולי התכוונת לנקמת המרובעים / נקמת המרובעים 2

ובאנגלית : Revenge Of The Nerds / Revenge Of The Nerds 2 http://www.crazyman.ws/images/movies_large/revenge_of_the_nerds.jpg
 
למעלה