עזרה בתוכנת ה-netmeeting

ליאור...

New member
עזרה בתוכנת ה-netmeeting

אני ועוד כמה חברים קנינו מצלמות כדי שנוכל לתקשר אחד עם השני וגם לראות זה את זה.המצלמה היא של חברת philips מסוג cvc 680k היה ידוע לנו שניתן תראות אחד את השני בעזרת תוכנת ה-netmeeting שלושתנו ניסינו להפעיל את התוכנה ככה שנוכל לראות אחד את השני. מישהו מבין בתוכנה ויכול לעזור לי?
 

alexsam

New member
אם אני לא טועה....

גם אני משתמש באותה תוכנה לשימוש במצלמת אנטרנט, אבל אם אני לא טועה היא מאפשרת רק לשני משתמשים לראות אחד את השני בו זמנית.
 

ליאור...

New member
אני יודעת....

אני רק רוצה לדעת איך מתמשים בה,ידוע לי שניתן לראות רק שתי משתמשים בו-זמנית,אבל השאלה היא איך....
 

rattlehead

New member
NETMEETING

ושוב שלום.. (סתם.. פעם ראשונה...) אז ככה, כל מה שצריך זה לדעת את הIP של אחד מכם.. פשוט נכנסים לתוכנה ומישהו רושם את הIP של השני בתיבת התקשרות וזהו. אם את רוצה משהו יותר מורכב את צריכה להיות יותר ספציפית בשאלות שלך :)
 

alexsam

New member
דרך לראות IP...

לוחצים START אחרי זה RUN אחרי זה רושמים בשורה ריקה WINIPCFG.EXE אחרי זה רואים את מספר IP בשורה שבה כתוב: IP ADDRESS אלכס מנהל פורום תוכנות.
 

ליאור...

New member
תודה

ביקשתי עזרה באודיגו,ואני יודעת את שלי...עכשיו אני מנסנה לבדוק מה קורה...
 

@poet

New member
הדרך הכי הכי קלה

יש באיי סי קיו 2000b את האופציה לעשות נטמיטניג עם מישהו לא רק שאתה לא צריך לקנפג אלא הוא מעלה כבר הכל לבד כולל את האיי פי פשוט מסמנים את השם של הבן אדם לוחצים על האופציות ומגיעים לזה התוכנה מתאימה לשני אנשים שהשלישי מתחבר דרך אחד מהיוזרים ונמשך אליהם אולם ללא פס רחב התוצאות לא יהיו משהו
 
למעלה