עזרה דחופה לעבודה דחופה

li1701

New member
עזרה דחופה לעבודה דחופה

אני עושה עבודה ואני רוצה להצליח, תעזרו לי להצליח אני רוצה להניח נייר בתוך מתקן מפלסטיק ושהנייר ידבק אליו ללא דבק כמובן (לדוגמא: בלון שמשפשפים אותו על הקיר, ונוצר חשמל סטטי והוא נדבק לקיר ללא דבק) כך הנייר. ודבר שני איזה קפסולה אני יכול לשים בתוך צמר גפן שהקפסולה מגיע למגע עם הנוזל הוא "נשפך" ולא גורם לנוזל להישפך אלא להיספג בצמר גפן.
 

שחר156

New member
ניסיון לעזור

אלף כל- רילקס.. ועכשיו לשאלה שלך- הצעה לדבק נחמד- מים (ואם מקפיאים- ה"הדבקה" נהיית חזקה יותר), או לשים על הפלסטיק חתיכה מבלון מגומי ששפשפת בשיער או בבד כלשהו. חתיכות הנייר יידבקו. שכלול האפקט- שפשף שני בלונים בצורה דומה וקשור אותם בחוט לנקודה כלשהי. כאשר תעזוב אותם- תראה שהם יוצרים צורת V (ראה שרטוט). עכשיו, לגבי הקפסולה- אתה צריך להסביר את מה שאמרת, שיהיה אפשר להבין ולעזור לך.
 

li1701

New member
לא הבנת אותי בכלל

ראשית תודה לך, אבל יש כאן אי הבנה. נתתי דוגמא על הבלון. אני רוצה לקחת סוג של נייר (אין לי מושג איזה) וכאשר אני מניח אותו בתוך כלי מפלסטיק הוא ידבק אליו ללא דבק כמו חשמל סטטי. נתתי את הדוגמא שלהבלון שאפשר להצמיד אותו לקיר "ללא דבק". לגבי הקפסולה, חשבתי שאולי יש איזה קפסולה ששמים אותה בחומר שאמור לספוג כמו צמר גפן, ברגע שהנוזל נפגש עם חומר הספיגה שיש בו את הקפוסלה, היא מתפזרת וסופגת את הנוזל. תודה רבהההההההההההה
 
למעלה