עזרה דחופה- לפני חתימת חוזה עבודה

colea

New member
עזרה דחופה- לפני חתימת חוזה עבודה

אני גננת מוסמכת ומצאתי עבודה לשנה הבאה, עבודה בגן ילדים פרטי ואני אמורה לחתום על חוזה עבודה לשנה הבאה כבר בימים הקרובים. על מה כדאי לשים לב בחוזה? איזה סעיפים כדאי לי להכניס שיעזרו לי ויגנו עלי? מה יהיה עם אני חותמת על החוזה ובסוף עד ספטמבר אקבל עבודה טובה יותר? אשמח לקבל את עזרתכם ולקרוא חוזה מוכן של העסקת גננת
 

colea

New member
ודבר נוסף.....

מה המשכורת הממוצעת של גננת במשרה מלאה (4 ימים קצרים עד 13 ויום אחד ארןך עד 17) האם כדאי לי לקבוע את המשכורת לפי מחיר לשעה או לפי משכורת גלובלית?
 

r66

New member
חוזה לזמן קצוב - בעייתי!!

מומלץ לא לתחום תקופת עבודה בזמן, אחרת תצטרכי לשלם למעסיק שלך עד תאריך תום החוזה בדיוק כמו שהוא צריך לשלם לך אם יפטר אותך לפני תום חוזה (והיו מקרים)... צריך לוודא שיש סעיף, בחוזה קצוב של הודעה על סיום/ניתוק היחסים תוך זמן סביר, למשל "למרות האמור .... צד שיחפוץ בניתוק היחסים יתן הודעה בכתב (או שלא) של חודש או שבעיים או שלושה שבועות, לא חשוב......" משכורת גלובלית היא לא חוקית. לא בכל מקרה מגיע לעובד שכר ובכל מקרה של עבודה מעבר לשעות העבודה המוגדרות בהסכם ולא יותר ממה שמוגדר בחוק (43 שעות שבועיות) מגיע לעובד גמול שעות נוספות. גלובלי קובעים עם אנשים ברמה כזאת שלא ניתן לפקח על שעות העבודה והמנוחה שלהם (כמו אנשי שיווק, מנהלים והיה גם מקרה של מטפלת שגרה אצל מעבידה...בקיצור מקרים מיוחדים) אם תקבלי עבודה טובה יותר והחוזה לא מוגבל בזמן, תצטרכי לתת למעסיק שלך הודעה מוקדמת להתפטרות. בחוק הודעה מוקדמת נאמר שצריך לתת הודעה מוקדמת של יום על כל חודש עבודה ויש כללים נוספים, הכל בהתאם לוותק... המעביד יחליט אם לתת לך להמשיך לעבוד בתקופת ההודעה המוקדמת או לשחרר אותך לאלתר. אם תחליטי בעצמך לא להמשיך לעבוד, את מסתכנת בתשלום למעבידך תמורת אותם ימי הודעה מוקדמת.
 
למעלה