עזרה, ומספר שאלות

Saint Marko

New member
עזרה, ומספר שאלות

האסקסואליות יכולה להתבטא באי משיכה לגברים\נשים...אבל נגיד אתה מדבר עם בן אדם ומתאהב באופי שלו ואתה מגיע למצב שאתה רוצה לנשק אותו בגלל שהוא פשוט הוא! מה משמעות הדבר?
 

Saint Marko

New member
המשך

אני שואל את זה בגלל שאני לא סגור בזמן האחרון על הנטייה המינית שלי, אולי בגלל לחץ של החברה התחזקה לי משיכה לבנים, ומצד שני, לא נהנתי כשהייתי עם בנים באמת. אם הרגשתי למישהו משהו או למישהו משהו זה היה בגלל האופי ובכלל לא בגלל המראה....... אני מרגיש מבולבל, אולי הזמן יעשה את שלו.. ואולי אני צריך לחכות לבן\ת אדם שתקסים אותי.
 

p019

New member
תשובות חלקיות

אולי אתה צריך לחקות, אבל זה לא בגלל הנושאים שהעלתה. לדעתי, א-מיניות לא סותרת אפשרות להימשך ברמה רגשית או אינטלקטואלית - שזה אני מבינה מה שאתה מדבר עליו. אם כי לפעמים א-מיניות גוררת רתיעה ממין, אני חושבת שזה סימפטום ולא חלק אינטגראלי מהתופעה. כך שאם אתה מרגיש נוח עם אינטימיות או אפילו רצון לאינטימיות - זה לא סותר א-מיניות. אבל כמובן שכל מה שאמרתי גם לא מוכיח שאתה א-מיני. אני לא חושבת שיש צורך להיות מבולבל. כמו שהרבה מציינים כאן - לא ההגדרה זה העניין. תזרום אם מה שנוח לך, ולא אם מה שאתה חושב שקבוצה זו או אחרת מצפה ממך.
 
למעלה