עזרה לגביי חיסוניים

idanogen

New member
עזרה לגביי חיסוניים

מה ? כמה זמן לפני? איפה? כמה זה עולה??
 

senor

New member
חיסונים - הסבר

החשובים ביותר הם צהבת A ו חשובה מכך B, יש גם טיפוס הבטן ואף כדורים למלריה שכדאי או לא לקחת, תלוי את מי תשאל. אני מציע לך ללכת לקופת חולים למטייל או למשרד הבריאות שם עושים את החיסונים וגם מקבלים הרצאה של כמה דקות על כל חיסון ומטרתו. להצטייד בפנקס חיסונים הסניור
 
חיסונים

אז ככה: כדאי להתחיל 3 - 2 חודשים לפני כי יש חיסונים שצריך חיזוק אחרי חודש ( ולא רוצים להרגיש לא טוב בטיסה ..) מספר החיסונים הספציפי מותאם לך על ידי רופא במקום בהתאם למדינות/איזורים שאתה נוסע אליהם ובהתאם לחסיונים שקיבלת בעבר. אצלי למשל יצא 5 או 6 חיסונים אני כבר לא זוכרת בדיוק אז הייתי צריכה לחזור פעם שניה כדי לא לקבל את הכל ביום אחד. העלות היא 200-400 שקל תלוי בחיסונים. אם אתה בכללית ויש לך מושלם אז הכי כדאי לך במרפאת המטייל - אתה מקבל החזר של רוב הסכום ששילמת.
 

gilush54

New member
אז זה הולך ככה....

את החיסונים צריך לעשות מינימום חודש מראש, יש בדיזינגוף סנטר בת"א מרפאה שנקראת "כללית למטייל" אם אתה שייך לקופ"ח כללית (אולי זה לכל הקופות חולים ואם אתה בכללית אז יש הנחה - אני לא סגורה על זה צריך להתקשר לשם ולברר...) - בקיצור, אתה הולך לשם ויש לך התייעצות עם רופאה שם - לא צריך תור מראש! והיא תתן לך מרשמים לתרופות - אם זה מחלת גבהים או מלריה או כדורים נגד דיזינטריה וכל מיני שטויות כאלה... והיא גם תגיד לך בדיוק איזה חיסונים אתה צריך לעבור - ברמת העיקרון צריך צהבת A, שזה חיסון אחד ואחרי חצי שנה עוד אחד, צהבת B שזהחיסון אחד ואחרי חודש עוד אחד ואחרי חצי שנה השלישי, טיפוס, קדחת צהובה (זה לא אותו דבר כמו צהבת . . .) וטטנוס - לא חושבת שיש עוד. כל הסיפור הזה אפשר לעשות ביום אחד (חוץ מאת הזריקה השניה של צהבת B) והמרפאה הזאת פתוחה א'-ה' מ16:00 - 18:00 או משהו כזה אני לא כל כך זוכרת אבל את זה אפשר לברר בטלפון... זהו! לגבי עלויות, אני לא כל כך זוכרת אבל ממש יקר ואם אתה חבר בכללית אז יש החזר כספי עד סכום מסויים. מה שבטוח זה שתהיה לך טיסה נעימה ותעשה חיים מטורפים! טיול כל כך שווה!
 

sela v

New member
חיסונים

אפשר לקבל גם במספר בתי חולים שיש שם מרפאות טרופיות. בצפון זה בבי"ח בני ציון בחיפה. אפשר גם במשרד הבריאות, ושם אם אין לך את כל כרטיסי הזהב של קופות החולים זה אמור להיות הכי זול. תריך להתחיל להתחסן חודש וחצי עד חודשיים לפני. לגבי מחירים זה תלוי איזה חיסונים לוקחים ואיפה.
 
למעלה