עזרה למטלה - דחוף!

עזרה למטלה - דחוף!

הי, יש מצב שאדם מסוים לא ישתמש במנגנוני הגנה? לא הצלחנו למצוא שום מנגנון הגנה של פרויד שמתאים לדמות שלנו.. צביה ומור
 
מוזר (לקרוא ב"רועי לוית")

ממש ממש מוזר- זה אומר שהוא לא חרד מכלום? או יותר נכון- שהוא לא עושה שום דבר שהוא מרגיש איתו לא בסדר? או שהוא רשע מושלם או שהוא צדיק מושלם ממש ממש מוזר אבל תיאורטית זה אפשרי אם זה כך- תצטרכי להסביר את זה מקוה שעזרתי אבל תודי שזאת היה תגובה מהירה
 
תודה

אנחנו טענו שאין מנגנוני הגנה כי אין קונפליקט בין האיד לסופר אגו אבל אז אמרו לנו שממש אי אפשר לומר כזה דבר, ואין מצב שאין קונפליקט ביניהם. לא מצליחות למצוא מנגנון הגנה שנראה רלוונטי לדמות.. שלחנו לאיתמר מייל מקוות שהוא יענה לנו.. תודה רבה בכולופן, אכן תגובה מהירה!
 

inbarbossi

New member
מייל לאיתמר יפתור את הבעיה.!

את יכולה לשלוח מייל לאיתמר! הוא עונה על שאלות כאלו!! נראה לי שאם פירטתם המון על הדמות והשתמשתם במודלים ובמונחים, אז זה לא כזה נורא.. [email protected] בהצלחה!! :)
 
איתמר

אכן כדאי לשלוח לו ולא להסתמך על רעיונות מוזרים של סטודנטים (אני מדבר על עצמי אם זה לא היה ברור...) הוא ענה לנו בסבלנות ראויה לציון על כמה וכמה מיילים ועוד באותו ערב (לפעמים אפילו תוך מספר דק'). ישנם גם אנשים חצופים שצ'וטטו איתו בצ'ט של GMAIL... והמבין יבין:)
 
התשובה של איתמר

הוא ענה שזה מצב ממש לא סביר, יכול לקרות רק שהאגו ממש מרוסק.. זה לא התאים לאישיות שלנו - אז איכשהו הלבשנו על זה את המנגנון של הכחשה. אני ממש מקווה שלפחות הסברנו את זה בצורה הגיונית ושהציון יהיה טוב. לילה טוב!
 
למעלה