עזרה לתושבי הדרום / עוטף עזה

shira shira

New member
עזרה לתושבי הדרום / עוטף עזה

איך אנחנו יכולים לעזור? מאחר והילדים לא הולכים לבי"ס, נוכל לשלוח להם עזרה מתמטית. דפי עבודה לפי כיתות, תשובות לשאלות, ועוד. עזרה למורים שנשארו בבית, לילדים שנשארו בבית ולילדים. יש לכם עוד רעיונות? ננסה ליישם אותם דרך הפורום שלנו. הציעו בהמוניכם!
 
איך אפשר להתארגן? עם מי אוכל ליצור קשר?

האם יש לך מושג איך אפשר להתארגן? שם של מורה/מנהל/ או גוף אחר, שאוכל לפנות אליו? רצוי לשיחה אישית ואוכל לשלוח חומרים במתמטיקה ליסודי וגם לתחילת כיתה ז.
 

shira shira

New member
קשר ראשוני

מזי, מנהלת פורום מורים וגם מתגוררת באחד הישובים המופגזים, תשמח להפנות מורים לפורום שלנו, אם נפרסם כאן חומרים. בנוסף, היא תפרסם גם בפורום הבית ספרי שלה. בקיצור, כדאי להתחיל להעלות חומרים ונדאג לפרסם זאת, כך שמורים ומעוניינים יוכלו להשתמש בכך.
 
חומרי למידה במתמטיקה ליסודי בדרום

אני זקוקה לקשר טלפוני, כדי לקבל מידע מדויק על צורכי הכיתות השונות וכדי לתאם עזרה. כיצד אפשר לעשות זאת?
 

ענתי לה

New member
אשמח לסייע...

כמורה לכתות א'-ב' המלמדת גם מתמטיקה (וגם גרה בדרום המופגז...) - אשמח לסייע במידע על צרכי הכתות ובהכנת החומרים גם יחד. ענתי
 

shira shira

New member
איך אפשר ליצור איתך קשר?

את יכולה לכתוב לי מסר ב"מסר למנהלים"
 
מוכנה לסייע למסייעת

יש מורה מהדרום שיצרה איתי קשר בקשר להוראת חשבון בכיתות א' ב' . היא תתקשר אלי בערב. אני מוכנה גם להוסיף למה שיש לך , אם את מעוניינת. הטלפון שלי 8387131 - 04 . כדאי שתהיי מול מחשב בעת השיחה. כמו כן, אם את מכירה מורות של כיתות ה' ו' - אני מוכנה לסייע אף להן. יש לי חומרי למידה שנועדו ללימוד מסודר ונוח באינטרנט. תוכלי לשלוח אותן אלי לאותו טלפון. הן תוכלנה לפנות אלי באותו טלפון הערב או מחר במשך היום. תודה על רצונך לעזור, כל הכבוד לך תלמה
 
למעלה